1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 28 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Idd, als je mijn theorie er op los laat wel ;).

En stoeltje slopen kan ook gebeuren, niet overal is het even sterk. Hoe ze zich gedragen tegen over suarez wat jullie sterspeler is dat vind ik eigenlijk niet kunnen.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik heb echt zó een hekel aan dat hoogmoedige gedoe van seizoenskaarthouders.. de tering zeg. Ik heb zelf ook geen SK omdat ik het geld er totaal niet voor heb, wel probeer ik regelmatig naar wedstrijden te gaan (wat niet altijd makkelijk is want ik werk heel vaak op zondag). Ook durf ik te wedden dat ik zieker ben van een nederlaag van ajax dan 98% van de mensen die een SK hebben, maar kennelijk ben ik dan alsnog een fan:emo:.

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Alsof die spelers niet willen winnen in de CL zeg. Ze willen allemaal de volgende ronde halen en ze geven wel alles alleen ziet het er wat lomp uit. Passen kwamen niet aan en veel verkeerde balaannames. Heeft eerder met kwaliteit dan met inzet te maken.

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Maar je support ze toch niet vanachter je tv? Alsof je als fan niet ziek kan zijn van een wedstrijd. En de 1 heeft er misschien wat meer voor over om een wedstrijd te gaan dan een ander. Niet dat het erg is maar waarom aangevallen voelen als iemand je een fan noemt terwijl je dat toch ook bent? :b:

5. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Geen geld voor SCC is gelul.
    1 week fulltime werken in je vakantie en je hebt het bij mekaar.
    Geen tijd is ook gelul, want je kan makkelijk tijd vrij maken voor een wedstrijd.

Mij boeit het niet of je nou fan of supporter bent, maar wat ik wel haat is dan fans supporters belachelijk gaan maken.

Laatst bewerkt: 6 nov 2010
  6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Geen geld is geen gelul, ik moet álles zelf betalen gast.. Ik werk om zelf eten en huisgeld te betalen en dan heb ik nog maar een klein beetje geld over voor mezelf, dat jij nou een seizoenskaart hebt, veel uitwedstrijden kan bezoeken en ondertussen ook nog overpriced SI truien kan kopen .. tjaa, ik zou het ook wel willen maar ik krijg niet alles van m'n ouders.

En geen tijd is geen gelul, want ik werk dan gewoon?

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Deze discussie is al vaak langs geweest. Nooit word iedereen het met elkaar eens!

8. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet dus duidelijk niks over mij.
    Ik werk 5 dagen per week om alles te bekostigen.
    Dus ga nou niet triest lopen lullen dat me ouders alles betalen.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kut het als iemand zomaar conclusies trekt? Juist ja.

10. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad kut, maar dat je geeneens 278 euro voor een seizoenskaart kunt betalen lijkt me gelul.

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hij bedoelt dat jij ook conclusie trekt dat hij het wel moet kunnen betalen en genoeg tijd er voor heeft!

Ben het op zich wel mee eens, als je iets wil dan lukt het meestal wel. Je moet er alleen wat dingen voor laten!

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kijk ik kan mijn werkdag op zondag niet missen , dat is namelijk in een maand flink wat geld erbij wegens de dubbeluren.. Dan zou ik 2 dagen extra moeten pakken doordeweeks (werk nu al 4 dagen) , maar dat is niet mogelijk bij het werk dat ik nu doe en waar ik het wel heel erg naar m'n zin bij heb.. Dus dan zou ik nieuw werk moeten zoeken.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    nvm.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vechten?

15. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vecht het liever uit op Ping of Twitter aka Gregory vd Wiel!:eek:

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    De nieuwe Alex?

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ajax speelt niet altijd op zondag ;)

Snap best dat niet iedereen de tijd/geld voor een seizoenkaart heeft maar iemand die zich een echte Ajaxsupporter moet het toch wel kunnen redden om 1 a 2 keer per seizoen een wedstrijd te kunnen bezoeken

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja maar je gaat geen seizoenskaart halen voor die 6 wedstrijden die ze niet op zondag spelen.. , verder probeer ik wel naar ajax wedstrijden te gaan. Zal in zo'n seizoen toch minstens wel 4x zijn ofzo.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Losse kaart kopen?

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat doe ik dan ook vaak, maar ook de reden dat ik geen SK heb ;).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina