1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 28 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Wat ik niet snap he, is de chaos bij Ajax.

Sommige supporters zeggen dat Jol weg moet of het bestuur moet weg. Ik vraag mij echt af: Waarom? Omdat ze in een dip zitten?

Sorry hoor, maar volgens mij zijn de steunpilaren bij Ajax totaal uit vorm. Daar kan Jol niets aan doen, alleen wel het vertrouwen blijven geven.

En wat heeft het bestuur hier mee te maken? Volgens mij hebben ze bijna exact dezelfde selectie als vorig seizoen en je weet hoe de 2e seizoenshelft ging. Kwalitatief heeft Ajax uitstekende spelers, dus ik snap het gezeik niet.

Waarom zeiken tegen Ajax, terwijl ze juist steun nodig hebben? Ze zitten in een dip, doodnormaal. Maar omdat ze 2x verliezen in 1 week, moet heel Ajax op de schop en moet het totaal anders.

2. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Van mij hoeft Jol niet weg. Hij moet alleen risico durven te nemen tegen bijvoorbeeld ADO Den Haag. Die moet je met knikkende knieën terug Den Haag sturen, maar nee hoor.

En hij doet niks aan het feit dat het middenveld er voor Jan met de korte achternaam er staat, want elke bal komt bij Hamdaoui of Suárez. Dit is absoluut geen vormdip. Het laffe voetbal begon vanaf speelronde 1, en je kon aan zien komen dat het ons een keer ging opbreken.

En dat is nu gebeurd, ze moeten weer gaan voetballen, dan tik je ADO en Heracles weg (no offence). Maar als het zo doorgaat, dan wint PSV of Twente de Eredivisie.

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Jij doet het weer voorkomen alsof het opportunistisch is. Ik ga niet nog een keer het hele verhaal hier houden. Ken je de figuurlijke emmer en vervolgens die ene druppel? En weet je nog die ene wedstrijd tegen Ado? dat was hem.

Bestuur:
    - Stelt Jol aan.
    - Geeft steeds maar toe aan Jol terwijl een duidelijk saneringsbeleid was ingegaan. Ik dacht dat we progressie hadden geboekt daarin, maar laatst bleek bij VI of Studio Voetbal (weet niet meer) dat de salarispost zelfs omhoog was gegaan. Onacceptabel in elk opzicht!
    - Slop (Need I say more?)
    - Emanuelson een topcontract willen geven getuigd van het gebrek aan beleid en visie.
    - etc.

Laatst bewerkt: 9 nov 2010
  4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij zit Jol er ook een beetje tegen zijn zin, sinds het afketsen van zijn transfer naar Engeland.

Laat Danny het maar lekker overnemen...

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Danny...pff dat was toch ook niet om aan te zien?

6. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dan gooi je Jol en het bestuur eruit en dat is een gigantisch groot risico. In de meeste gevallen verslechterd dat de situatie alleen maar. Kijk naar AZ, Feyenoord en ook nu Vitesse, wat geld heeft, maar een gigantisch wanbeleid.

Daarnaast:

Jol eruit kost geld
    Nieuwe trainer kost geld
    Bestuur eruit kost geld
    Nieuw bestuur kost geld

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Gigantisch groot risico omdat? Als er mensen opstaan met voetbal knowhow en op de juiste plekken terechtkomen kan het niet veel slechter denk ik. Wanbeleid hebben wij nu ook al.

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Lekker beeld voor de aandeelhouders, wat denk je dat een aandeeltje Ajax dan gaat doen?

Daarnaast kost het je enorm veel geld en ben je echt terug bij af: Met nieuwe schulden, zonder trainer, zonder bestuur en zonder beleid.

Ik snap echt niet dat sommige mensen niet verder denken dan een grote schoonmaak.....=(

9. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Wat ik niet snap is dat mensen het kwalijke effect van Jol niet zien als je hem langer laat zitten. Bestuur zou ik zelf wel laten zitten, maar Jol stagneert de hele jeugddoorkomst van deze twee jaar doordat hij het eerste en vooral Jong Ajax volstopt met zijn ouwe vriendjes.

10. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel jou ook niet. Ik quotte jou omdat jij zei dat ze zich aanstelden en ik het daar mee eens was :thumbs:

11. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Nee dus, aangezien Toivonen en Affelay zelf gezegd hebben bij de tuchtcommissie gisteravond dat er geen overtreding is gemaakt.

Ook de beelden bewijzen dat, rode kaart wordt dus gewoon geseponeerd vandaag, sturen jullie nog even een bedankbriefje naar Wegereef voor de 3 punten ? ;)

12. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Die verdediger van ADO (weet niet meer wie) kwam ook op voor Berg toen, maar werd toch 4 duels geschorst (onbegrijpelijk, want was duidelijk rood). Ben dus benieuwd of Lensky's rode kaart wordt geseponeerd..

13. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Het zou een schande zijn als de rode kaart blijft staan, op EL beelden is gewoon duidelijk te zien dat Lensky de bal speelt, pas als die bal uit het bereik van Toivonen is laat ie zich vallen, dat is volgens de KNVB regels gewoon geen overtreding, simpel zat.

En als het slachtoffer zelf zegt dat het geen overtreding was, en de KNVB alsnog die rode kaart laat staan, dan kunnen we het hele voetbal misschien beter direct afschaffen. :p

edit :

14. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Wat ik niet snap is dat jullie ajaxcieden niet inzien dat het niet aan Jol ligt.
    Met hem hebben jullie vorig jaar een gruwel score neergezet in de Eredivisie (slechts 3 verloren!). En Een jaar lang élke wedstrijd in de arena gescoord. Dat is gewoon echt de max van ajax. Of wat verwacht je dan dat ze alles winnen? 8)

15. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar was gewoon een ongekend seizoen voor Psv, Ajax en vooral Twente. Alle 3 de clubs draaiden toen een top seizoen namelijk.

Dit jaar lijkt ie de weg een beetje kwijt te zijn met zijn kut aankopen en de jeugd geen kans geven.
    Zijn steeds wisselen van opstelling erger ik me ook mateloos aan.

16. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De wedstrijden zijn niet om aan te zien. Het gehele spel is gewoon slecht, en dat kan je wel zien als de schuld van Martin Jol. Daarbij komt dat er in de zomer (alweer) allerlei slechte spelers zijn aangekocht.

Jol moet de jeugd wat meer kansen geven, en anita van die LB positie afhalen. Iedereen ziet dat die jongen daar niet thuis hoort. Waarom niet een keer Blind LB opstellen en anita een kans geven op het middenveld?

17. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Deze meneer geef ik groot gelijk.

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Gaat lekker dit jaar. Word ook al geen feyenoord uit dit jaar met supporters. Aboutaleb bedankt.

19. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Lol vorig jaar draaide het anders prima na de winter en werd er met goed voetbal veel gescoord, alleen twente liet niks meer liggen.
    Allerlei aankopen? Volgens mij alleen Hamdaoui voor een prima prijs. Tanio en Mido waren gratis tegen een ajax onwaardig salaris. Ik snap dat deze spelers niet in het beleid passen, maar vind het geen onvwrstandige keuzes.
    Zie Jol ook niet als probleem, volgens mij ligt het probleem in de jeugdopleiding..nog weinig spelers die er op hun 18e echt kunnen staan

20. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar kiezen jullie overigens zelf voor, helemaal begrijpelijk trouwens de actie van de ADO-supporters. Feyenoordsupporters vinden het altijd leuk om jullie in het stadion te hebben, een van de weinigen die het uitvak vol krijgen. Jammer dat de vorige keer een lawinepijl in ons deel kwam, afgestoken door een Hagenees, daardoor deze flinke kaartenvermindering voor het ADO-publiek. Die Aboutaleb maakt er maar een saai zooitje van, alhoewel een lawinepijl die per ongeluk in het vak van het thuispubliek komt wel wat te veel van het goede:9...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina