1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 30]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Well spoken. Zou gehaald worden voor de primavera (jeugd elftal) denk ik, zodat Alibec definitief aan kan sluiten bij het eerste.

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zie Sneijder alweer voor me; 'Castaignos is een geweldige voetballer die klaar is voor een stap vooruit! Ik heb hem aangeraden bij Inter!!'

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Wat weten jullie nou van Castaignos?
    Echt weer typisch dit 8).
    Die kerel speelde de sterren van de hemel in de A jeugd.. Zou eigenlijk langzaam moeten worden gebracht in het 1e.. Maar door omstandigheden (blessure Tomasson) moest hij er opeens staan. Pats boem, ga jij het maar doen Luc. Succes.
    En dan staat Feyenoord opeens als degredatiekandidaat. Als het ergens lastig is om een spits te zijn is het bij een team dat voor geen meter loopt. Nouja nee dan speel je geen fantastische wedstrijden. In het Feyenoord van nu zou zelfs Suarez niet lopen, dat is toch logisch?

Beetje vreemd dat hij hier zo afgedaan wordt, terwijl iedereen hier wel zweert bij een Bonevacia, die heeft toch ook geen bal laten zien in de Eredivisie? Alleen omdat de meeste mensen hier die jongen wel kennen van de Ajax jeugd.

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Iedereen vraagt om Bonevacia omdat het middenveld faalt, weinig hier weten totaal niet of het zou uitpakken. We willen gewoon dat hij een kans krijgt (al zijn het 10 minuten per wedstrijd).
    De vergelijking klopt dus van geen kant.

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    De stap van de A1 van Feyenoord naar Inter is nog iets groter dan die van de A1 naar Feyenoord 1.

6. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Je leest zijn post denk ik verkeerd. Hij reageert op Dyonko en consorten die Castaignos afkraken omdat hij alleen maar intikkertjes maakt. :F:

Ben het met je eens dat hij nog veel te jong is voor Inter, laat hem maar lekker groeien bij Feyenoord.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nouja ik kraak 'm niet zozeer af omdat hij allen maar intikkers maakt, dat is ook belangrijk. Maar als ik hem zie voetballen dan zit ik gewoon niet van 'dit wordt de toekomstige superspits van het nl elftal'. Hij is nog hele jong natuurlijk en mijn ongelijk kan keihard bewezen worden, maar momenteel zie ik het niet in 'm.

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat hoeft toch ook absoluut niet. Dat ventje komt net kijken. Been blijft vertrouwen hebben in hem en dat is als spits erg belangrijk. Van Persie was bij Feyenoord ook een wereld spits. Hij stuurde wel aan op vertrek vanwege z'n verschillen met van Marwijk destrijds. Je weet nooit wat je in huis hebt totdat hij het op z'n heupen krijgt of het vertrekt. Vermaelen was bij Ajax ook DE verdediger. Ik was er ook niet kwijt van maar hij deed het bij Arsenal ECHT erg goed.

We zien het allemaal wel. Maar Castagnois naar Inter? Nee, dat zou ik niet doen. Vind het van Afellay ook niet echt verstandig. Die gaat daar alleen maar in een duur trainingspak de bank warm houden.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik heb het woordje Inter nergens genoemd man! :emo:

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ga maar weer onder mijn steen kruipen denk ik....:mad:

11. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Bonevacia al meerdere keren in een de basistelling voorbij zien komen. Dus wat Tyrant zegt klopt wel. Overigens zien wij als Feyenoorder ook liever Tomasson of Cisse in de spits, met in het achterhoofd wetende dat Castaignos over 2 seizoenen 14 goals scoort in 1 seizoen.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Maar daar gaat het wel over. Deze discussie komt aan het rollen door het bericht dat Inter interesse heeft. Vervolgens roept iedereen terecht dat het raar is omdat ie zelfs in Feyenoord 1 nog niet opvalt. Jij gaat hem verdedigen binnen de Feyenoordcontext terwijl de rest het (logischerwijs) lachwekkend vind dat Inter hem wil hebben.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Inter wil hem ook niet morgen hebben maar over een paar jaar.

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    En daar komt bij, dat Castaignos echt wel een grote spits gaat worden. Ik krijg bij hem hetzelfde idee als bij een Robben of Van Persie toen ik hen voor het eerst zag spelen.

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nou......ik niet.

16. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Afgezien van de vraag wat een basistelling is ga ik ervanuit dat je nooit Ajax kijkt, aangezien Bonevacia nooit in de basis staat. Die opstellingen die jij volgens mij bedoelt zijn gewoon gebaseerd op hoe wij het zouden WILLEN zien.

17. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:
    Die 2 hebben een compleet andere speelstijl dan Castaignos.

Laatst bewerkt: 1 dec 2010
  18. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    :{

19. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Zou echt top zijn:)! Maar of hij dan veel speelt? Ben op zich wel tevreden met Bouma en Marcelo.

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Zit PSV niet al redelijk dik in de centrale verdedigers? Denk dat hij bij Twente meer speeltijd krijgt. Ik weet namelijk niet wie ze naast Douglas en Wisgerhof hebben daar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina