1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 30]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Nou als Tevez, Higuain en Aguero een beter WK spelen dan Messi moet je niet verwachten dat je speler van het jaar wordt...

2. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Dit is echt onzin. Messi presteerde het o.a. om in 1 week 10 goals te scoren, en heeft barca met al zijn goals kampioen gemaakt.

Sneijder speelde trouwens ook niet goed op het WK, alleen scoorde hij wel.

3. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Dubbel:{

Laatst bewerkt: 6 dec 2010
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Typisch altijd dat mensen alleen naar doelpunten kijken...
    Denk jij dat Messi die goals in zijn eentje scoort? Iniesta en Xavi geven net zoveel assists en van die heerlijke passjes. Maarja als jij in goals meet, dan kijk je denk met een heel ander oog naar Barca.
    Barca is kampioen geworden en niet Messi, maar met die post hierboven doe jij het wel zo voorkomen :emo:

5. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Jij doet het voorkomen alsof Barca kampioen was geworden zonder Messi.
    Ik ben het eens dat Xavi en Iniesta bijna net zo belangrijk zijn, maar Messi is gewoon uniek. En Messi geeft nogal tijd meer assists dan Iniesta.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Nee dat zeg ik nergens. Ik zeg nergens dat Messi slecht is. Ik zeg toch 1 post boven je 'Barcelona is kampioen geworden'. Messi speelt bij Barcelona!!
    Leer lezen! Ik zeg dat Messi er niet uitspringt, als je verder kijkt dan alleen 'wie maken de doelpunten'. Dat doe jij dus precies wel. Jij vind het geniaal als Messi 10 ballen scoort, maar als je eens zou kijken van wie de assists komen zou je waarschijnlijk denken he die Iniesta kan ook aardig voetballen.

Ik heb gezegd dat Messi geniaal is, maar niet 3x zo geniaal als de rest van Barca. Maar dat wil jij blijkbaar niet (kunnen) lezen?

7. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je 3x genialer zijn dan de rest? Ik denk dat Xavi, Iniesta en Messi bijna op 1 lijn zitten. Alleen zijn Xavi en Iniesta volwassener en presteerde beter bij het Nationale elftal. Moet zo'n discussie nu zo lang duren?

8. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad! Messi is gewoon een fenomeen. Ik kan genoeg wedstrijden terugkijken waar messi 3-4 man voorbij loopt en de bal erin schiet. Dat het mede door xavi en iniesta komt is logisch maar het is toch echt messi die die goals maakt.

Daarnaast is Iniesta vorig seizoen heel veel geblesseerd geweest en heeft hij vorig jaar toch echt vaak gescoord. Ook toen Xavi geblesseerd was deed hij het.

Villa en pedro zie ik niet elke wedstrijd 2 of 3 goals maken. Hoe verklaar je dat dan? Als het daadwerkelijk zo belangrijk was geweest dan hadden deze jongens er nu toch ook wel 10-15 inliggen?

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Als jij met zulke posts komt wel.

Ik zeg toch nergens dat Messi 3x zo geniaal moet zijn? :emo: Wat is er met jullie aan de hand zeg. Ik probeer juist uit te leggen dat Messi dat niet is en niet hoeft te zijn. Discussie gesloten, maar dan kom jij weer met een post waarvan ik denk 'lees jij de discussie uberhaupt wel'
    Ik kan hier echt slecht tegen, ander onderwerpje.

http://nos.nl/l/tcm:5-855909/

Leuk filmpje over Toornstra, heeft vroeger bij mij in team gezeten en is nog een 'redelijk' goede vriend (al zie ik hem nooit meer :p)

10. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk filmpje inderdaad:) Mooi om te zien dat je zelfs op je 20ste nog profvoetballer kan worden. Nuchtere jongen die blij is dat hij deze kans heeft gekregen:thumbs:

11. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo zijn er wel meer...
    Berry Powell (toevallig dan bij mij uit Amersfoort) werd op zijn 23e pas gescout door Den Bosch.
    Ik ken hem, voetballend zou je vroeger nooit gedacht hebben dat hij prof zou kunnen worden.
    In de eerste- en eredivisie bewijst hij echter wel het tegendeel.

Jammer van hem is dat hij zijn karakter niet mee heeft.
    Hij presteerde het bij Groningen met Jans ruzie te krijgen.
    Ken Jans uiteraard niet persoonlijk, maar zoals hij op tv doet voorkomen moet je aardig ver gaan hem kwaad te krijgen.

12. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem alleen over wat jij zegt. Maar volgens jezelf zeg jij nooit iets. Maar je hebt gelijk einde onderwerp. Over de beste voetballer kun je beter niet discussieren omdat het gebaseerd wordt over persoonlijke meningen.

Bron: www.voetbalprimeur.nl

Ik hoop zo dat Kopenhagen wint. Ik vond Claudemir altijd een goede speler voor Vitesse. Snap niet waarom ze hem zo makkelijk hebben weg laten gegaan. Ik kan hier echt van genieten. Spelers die eerste bijv eerste divisie speelt en dan tegen Inter speelt. (Chadli en in mindere maten Mertens)

13. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Gast, ik zeg alleen maar dat Messi nog net een fractie beter is dan Xavi/Iniesta. Leer eerst zelf maar eens lezen:F:

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Later je posts editten, tja dat kun je mij dan moeilijk kwalijk nemen...

15. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jongens, jongens... kom op nou :D

16. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    8)Alsof ik inhoudelijk ook maar iets veranderd heb.
    Faal!

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Tja het is wel. xD

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Lol idd.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Messi en Xavi zijn terecht, maar Iniesta snap ik (nog) niet helemaal. Hij is erg goed, maar heeft nog niet vele minuten gemaakt. Natuurlijk heeft hij ook de belangrijkste goal van het WK gemaakt, in de finale, maar toch.. Ik zou eerder voor een Sneijder, Ronaldo etc gaan.

EDIT: Ronaldo was trouwens toch niet zo in vorm vorig jaar, of wel? Nevermind then.. :+.
    EDIT2: Overtuigd door Tyrant, Iniesta deserves it! :cool:

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ronaldo niet in vorm vorig jaar? Hij maakte in 33 doelpunten in 35 wedstrijden, hoeveel moet ie er in godsnaam scoren om in vorm te zijn?8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina