1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 30]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Frank de Boer wordt de baas voorlopig.

2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Frons de Boer. 8)

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoe kan het dan dit seizoen 'zo' slecht gaan?

Slecht tussen aanhalingstekens, want het gaat alleen op dit moment niet geweldig, maar iedere club heeft zo zijn mindere periodes. Gewoon borst naar voren, koppie omhoog en vechten zodat je die vorm terugkrijgt. Niet eruit naaien! :F:

Ik mag hem al niet, dus het kan daar ook aan liggen, maar vind dit wel über triest hoor.

4. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Frank de boer neemt de leiding over tot de winterstop.
    Ajax.nl heeft het nu officieel bevestigd.

lekker ook zo voor de belangrijke wedstrijd woensdag :mad:

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hm ben dan wel bij met Frank, frisse wind erin!

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Geen idee, er zijn wat redenen te noemen..Suarez en vd wiel niet in vorm, Siem de Jong die het vorig jaar op het laatst goed deed na een goede voorbereiding helemaal nergens meer.

Op EL Ham na geen versterkingen gehaald. Een verdediging die het ineens verleerd lijkt te zijn..

Ik weet het allemaal niet maar eind vorig jaar stond er gewoon een degelijke ploeg die thuis niet te kloppen was maar na het WK was alles wat opgebouwd leek ineens weer weg

Ik ben ook wel blij met Frank, altijd een zwak gehad voor Frons de Boer :)

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Frank de Boer is wel een baas :cool:.
    'Jaaaaa, uhhhh...jaaaa'

Maar ook gewoon omdat het écht een baas is..
    [yt]VutDip6TGoc[/yt]

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    YES, Frank! Luisteren ze eindelijk een keer naar Cruijff? Ik wens Jol iig veel succes bij z'n nieuwe club. En nu moet het bestuur nog veranderen.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hopelijk raakt hij clubloos en wordt hij nog dikker. Kan echt geen respect hebben voor zo'n persoon.

10. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Eens.. daarom denk ik dat er op het moment ook gewoon geen betere trainer voor Ajax is. Ajaxsupporters geloofwaardige suggesties? Wie denken jullie dat Ajax écht weer op jullie "gewenste" niveau kan brengen? En wat is dit niveau? Moet er persé kampioenschap komen, per sé bij de eerste 2 of is goed voetbal het belangrijkste?

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat een geweldig nieuws. In extase momenteel.

Frank de Boer als interim en dan hopelijk in de winterstop Bielsa, zodat Frank de Boer rustig gebracht kan worden en niet in deze chaos.

Dit lost overigens niet alle problemen op, want er moet toch overduidelijk wat hogerop gebeuren, voordat we echt weer een stijgende lijn in kunnen zetten.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Frankie! \o/

13. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het niet zozeer aan de trainer ligt. de spelers moeten in vorm raken. je ziet het gewoon aan spelers zoals suarez, vdwiel, de zeeuw en el hamdoui dat ze totaal niet in vorm zijn. misschien dat het met een trainerswissel wel werkt.
    als je naar trainers met een ajaxverleden kijkt is Rijkaard natuurlijk de meest beschikbare, maar hij moet er ook maar zin in hebben.

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik had laatst een redelijk lijstje dacht ik. VI vatte het gevat samen net: Hij weet geen rendement uit de groep te halen. En dat komt omdat het een tactisch onbenul is die niet naar zijn materiaal kijkt, maar enkel wat hij mist. Schandalige opmerkingen ook na NEC en Ado.

Veld moet kleiner, terug naar de basis. Passes die weer lukken over 5 meter is een begin.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Geen idee, de enige echte eerste keus hebben ze een paar jaar geleden weggepest.

Ik ben ervan overtuigd dat als Van Gaal niet zo schofterig eruit was gezet en nu nog technisch directeur was dat Ajax er nu anders had voor gestaan.

Wie de juiste man is weet ik verder niet, laat Frons het maar lekker even proberen met Bergkamp als assistent, die twee kunnen elkaar wel aardig vinden denk ik :+

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Te triest voor woorden (voor Ajax), maar is wel waar. Eerst wat stabiliteit krijgen, stap 1 'nieuwe trainer' is al gedaan.

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Zou wel wat zijn maar heeft Bielsa verder dan Chili wel wat gepresteerd dan? En nu zien we eindelijk ook weer een net Ajax. Gewoon in pak dus. Ben benieuwd. Frank. _O_

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Krijg altijd kippenvel van die commentatoren _O_.

19. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan is stap 2, de directie eruit.
    helemaal opnieuw beginnen, met/zonder steun van cruijff.
    dit is het moment om dat te doen.

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Van dat van Van Gaal ben ik inderdaad met je eens. Eigenlijk is je post wel duidelijk. :) Maar waar willen jullie ajax supporters ajax zien? In die zin dat de "grote ajaxtijden" toch niet meer terug kunnen komen. Elke topspeler die wordt weggekocht (op dezelfde manier als ajax ze overigens bij subtoppers wegkoopt) en zo kan je nooit bouwen. Op het moment dat je met Ajax goed presteert komt er een Barcelona oid op de stoep staan en welke speler zegt daar nee tegen.
    De trainer is inderdaad verantwoordelijk voor resultaat dus ik begrijp de frustratie, zijn uitlatingen na bepaalde wedstrijden (geef me paar miljoen 8)) waren ook niet zo slim maar ik denk wel dat het momenteel de beste Ajax trainer is die er kan zijn... dus of je echt vrolijk moet zijn met dit nieuws als Ajax supporter?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina