1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 30]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Het is niet zo moeilijk. Je moet gewoon luisteren naar de absolute grootheid van het Nederlandse voetbal luisteren. In het bestuur/directie zitten echter mensen die allemaal elkaar's en hun eigen belangen voor dat van Ajax stellen. Simpel voorbeeld is hoe Slop er bijvoorbeeld nog zit na 10 jaar wanbeleid. En vd Aat is ook verre van populair binnen de organisatie, en voor een reden.

Eigenlijk zou het natuurlijk andersom moeten, maar om te anticiperen op het vertrek van Jol zou het mooi zijn als er een stroomversnelling zou plaatsvinden om dit te bewerkstelligen.

@ Daz, ja dat weet ik niet. Moet natuurlijk goed uitgezocht worden en als bestuur moet je tot een goeie conclusie moeten kunnen komen wat betreft zijn persoon, maar hij heeft op het WK wel heel mooi zijn visitekaartje afgegeven.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Een keer kampioen zou wel weer leuk zijn :) En een keer overwinteren in Europa misschien.

Ik verwacht echt geen wereldbekers meer op korte termijn :+

En Jol is wat mij betreft zeker geen slechte trainer, maar echt aanwijsbaar goed is hij nu ook weer niet.

Gewoon degelijk. En op het moment dat het dan niet loopt is dat niet genoeg.

3. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha al die Ajax-supporters die nu blij zijn dat Jol weg gaat. Vorig jaar speelde Ajax onder hem nog het beste voetbal sinds jaren, nu zit het even tegen (mede door vermoeidheid ivm WK) en dan keert iedereen zich zo tegen de trainer.

Echt te triest voor woorden dit :emo:

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hou alsjeblieft je mond over Ajax supporters als je nergens vanaf weet. Misschien moet je je eerst eens verdiepen in de meningen van de Ajacieden? Als je bijvoorbeeld één van de Ajax forums leest dan zat dit er al dik aan te komen, en dit is wat men wilde. Punt.

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    De landstitel had Ajax vorig jaar binnen moeten halen onder Jol. Alleen dan heb je net dat beetje pech dat een andere club een belachelijk goed seizoen draait.
    En inderdaad, ben het met jullie eens dat thuis verliezen van Ado en gelijk tegen kan niet.

Nou ben heel benieuwd wie er op die plek komt te zitten. Hopelijk nog ff onrust t/m zondag :+ ;)

6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Als je denkt dat we geweldig voetbal speelde afgelopen tweede seizoenshelft, dan snap je er niet veel van en houd het op.

Een poging: Suarez in topvorm is absoluut de beste speler van deze competitie (nu is dat Ruiz) en hij camoufleerde een hoop. Tel daarbij Pantelic op, waardoor de lange-ballen-snel-thuis-tactiek redelijk werkt en je hebt een zeer gevaarlijk team. Nu kent iedereen het simpele trucje dat slechts tijdelijk effectief blijft en er blijft een middelmatig elftal met een tactisch onbenul als coach over. Mensen weten nu dat als je een beetje probeert te voetballen, Ajax niets heeft in te brengen. Zelfs in slechte doen is het veldspel te belabberd voor woorden.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Gaaaaapp...

Niet boeiend. Frons komt er, die mag het 1 jaar proberen en als Ajax dan geen kampioen is mag die weer weg :+

Dit:

_O_

Laatst bewerkt: 6 dec 2010
  8. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, kan er niet blij of boos van worden. Tactisch gezien heb ik Jol nooit zo hoog aangeschreven. Wel vond ik dat hij het beste uit talenten kon halen, althans, dat idee had ik.
    Ik zie het liefst een buitenlander komen, samen met een vernieuwde directie. Iedere Nederlandse coach die heeft wel een mening of een idee over Ajax. Denk we het beste een neutrale coach kunnen gebruiken die wel zin heeft in een uitdaging. Eentje die van Ajax een stabiele sub-topper maakt.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wut? Is dat echt? :eek:

En @ hierboven, een stabiele subtopper? Wel blijven mikken op tenminste top 3 a.u.b

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Nee gewoon een fan die een shirt voor hem heeft gekocht :p.

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    41 supporters die naar Cardiff komen voor Bellamy, 1tje neemt een shirt mee met zijn naam erop en laat hem poseren, is dus echt ja ;)

Heb vernomen dat Cock Jol ook bij Ajax weggaat, SHOCKING NEWS

12. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna goed, het waren er negen :9

13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Bellamey? Feyenoord heeft van Beukering toch al?

:+

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Snap er ook niets van, wie wil nou Bellamy als ze Jhonny al hebben :cool:.
    Nouja, laatste hoop op Eredivisie volgend jaar..

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Bielsa heeft 6 jaar lang(98-2004) het Argentijnse elftal gecoacht. 2002 was een drama natuurlijk maar over het algemeen heeft Argentinie toen zijn beste voetbal gespeeld. De man is nog altijd een fenomeen in Zuid-Amerika. Enige wat mij tegenhoudt bij hem is de aanzienlijke cultuurverschillen.

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Klopt en Michael Lindeman ook.
    Zou wel tof zijn als het technische bestuur er zo uit komt te zien:
    Frank de Boer met assistenten Litmanen, Bergkamp.
    Overigens gaat Danny Blind waarschijnlijk aan de gang als Manager Technische Zaken oid.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Juist...
    En dan nog ff Davids en Reiziger regelen!
    En Kluivert uiteraard.

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Haha, maar zo onrealistisch is dat niet hoor. Bergkamp is op dit moment Jeugd trainer en Litmanen is zo-goed-als werkloos. ;)\
    edit: Dit betekent ook dat Daley Blind vast meer speeltijd zal krijgen onder de Boer.. dat zou mooi zijn! En kan hij natuurlijk Eriksen op #10 zetten, waar hij hoort in plaats van een De Jong of El Hamdaoui.

Laatst bewerkt: 6 dec 2010
  19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wel zonde van Lindeman. We hadden amper blessures onder Jol en dat is denk ik wel aan Lindeman te danken.

20. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Eriksen heeft echt nog niks laten zien vergeleken met De jong. Maar moet toegeven ben niet echt kapot van eriksen. Overigens ook niet van Jol zijn wissel beleid. Kan me wedstrijd tegen paok nog goed herinnere staat het 1-1 moet er oorlog gemaakt worden brengt die eriksen in 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina