1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 30]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hij wil niet naar een subtopper.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zie niet in waarom Suárez niet nog een goed jaar zou kunnen draaien :confused:

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Beter blijft Suarez gewoon nog even, daar kijk ik o.a. Eredivisie voor.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Met zijn niveau van dit seizoen komt hij daar nog niet eens, man:emo:.

5. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Jij kijkt echt iets te vaak naar het nu. Misschien ooit eens vooruit kijken?

6. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Suarez is de eredivisie ontgroeid, net zoals Sneijder toendertijd. Het is beter voor Ajax en Suarez om hem aankomende zomer te verkopen. (en voor Feyenoord ook beter :+)

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als je mijn posts had gelezen zou je zien dat ik noujuist naar de toekomst kijk :eek:.

Dit is wat ik bedoel, maarja Suárez kan ook gewoon nog een seizoen goed spelen hé. Maakt niet uit dat hij dan weer een jaartje minder bij een goede club heeft gespeeld :+.
    Ik dacht dat hij vorig jaar al moest vertrekken, mja.

Laatst bewerkt: 9 dec 2010
  8. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste posts die ik van jou herinner zijn dat Koevermans, Berg en Reis gelijk standaard in de basis moesten als ze goed speelden, maar als ik het fout heb, mijn excuses. Maar ik vind het wel raar om naar de huidige prestaties van Suarez te kijken. Misschien is hij als hij weer terugkomt weer in een goede vorm..

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Was ook niet helemaal serieus hoor, maar de andere posts opzich wel (behalve laatste :+).

Je kan inderdaad gelezen hebben dat ik Koevermans en Reis graag in de basis had gezien, maar Berg lijkt me sterk aangezien ik (qua voetbal) zo'n grafhekel aan die jongen heb. Wat een oerslechte spits. :+

Koevermans had ik liever in de basis gezien als Berg, in de tijd dat Reis 'er nog niet was'. Reis heb ik nu veel liever dan hun beide :).

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    In zijn huidige vorm zijn er vast wel wat subtoppers die hem willen kopen. Denk je dat zij z'n prestaties van vorig seizoen + het WK vergeten zijn? En daarbij zoals Jojo zei moet je ook kijken naar de toekomst. Wie weet speelt Suarez weer de sterren van de hemel als hij er weer bij is. De prijs die Ajax kon ontvangen in de zomerstop zullen ze niet zo snel meer krijgen, maar Ajax krijgt vast nog wel een groot bedrag voor Suarez.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Was zoals ik net ook tegen Jojo zei natuurlijk niet helemaal serieus, maar bedoelde duidelijk te maken (wat al duidelijk is, obv :+) dat hij op het moment minder waard is en er waarschijnlijk ook 'mindere' clubs op hem af komen. Ik moet wel toegeven dat ik het geweldig zou vinden als hij naar Tottenham (oid; sup-topper) zou gaan. Tottenham zou helemaal geniaal zijn :cool:.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind hem eigenlijk beter passen in de Serie A, het blijft toch een solist die voor zn eigen doelkans gaat.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Maar Serie is zo lelijk, vind ik, ik zou het wel mooi vinden als hij naar de Premier League of Primera Division ging. Daar kan ik hem nog ooit eens zien voetballen. :+

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Serie A vind ik ook lelijk en engels voetbal is veel mooier om te zien. Maar als ik naar zijn kwaliteiten kijk heb ik het idee dat dat lelijke italiaanse voetbal beter bij hem past.

Hij is meer een koning van de klutsbal dan van het snelle combinatiespel

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Daar heb je gelijk in, hij is koning kluts. Maar ik denk dat hij opzich best meekan met het spel van de EPL, want hij heeft ook vaak goede acties (zonder kluts) en kan opzich redelijk passen. Volgens mij zit de EPL zo'n beetje tussen de Serie A (kluts) en de LFP (combinaties).

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Interessant, ben benieuwd. Overigens hier de link naar het filmpje: clique

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.763
    Tsja, was te verwachten, die twee zijn inderdaad veel te identiek qua speelstijl.

Maar hoe wil je dit oplossen? Beide mannen zijn geen liefhebbers van op de bank zitten. :+

Zolang Sulejmani maar als buiten blijft staan vind ik het goed.

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    El Hamdaoui is vandaag niet op de training, hij is ziek meld de twitter van Ajax. Toevallig, of...?
    Lorenzo Ebecilio traint ook mee, en volgens mij ook Rodney Sneijder vandaag.

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Tijdje terug had Lyon toch interesse in El Hamdaoui? En anders probeer je hem een kleine 4 maanden redelijk tevreden te houden en kan hij Suarez plek overnemen mocht die weggaan.

20. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon aanbieden aan lyon voor 7,5 miljoen ofzo. Past totaal niet bij ajax en vind hem ook niet echt een vervanger voor Suarez. Past veel beter in een 4-4-2 systeem.

Daarnaast heeft hij een ego waar zelfs ronaldo nog van schrikt:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina