1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 30]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en dat is precies hetzelfde met eriksen.
    de boer heeft hem getraind in de A1, en weet zo zijn kwaliteiten op waarde te schatten.
    Jol had hem nooit, maar dan ook nooit op 10 gezet in zo'n belangrijke wedstrijd.
    De Boer geeft hem het vertrouwen en Eriksen betaald het gelijk terug door een geweldige wedstrijd

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het niet te beteugelen vertrouwen en opportunisme steken gewoon weer de kop op zie ik......na één wedstrijd.

3. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit vind ik dan weer een beetje jammer.
    ze moeten het natuurlijk zelf weten of ze wel/geen sponsor doen, maar vond die sponsorloze shirts zo mooi (en die met unicef nog mooier)
    Barca gaat ze als het goed is wel allebei op het shirt plaatsen.

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Inderdaad, maar gelukkig niet alleen hier :lol: :x

5. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Het is, neem ik aan, wel eens tot je doorgedrongen dat Ajax supporters altijd zo kritisch zijn (je bent zelf ook een mooi voorbeeld), maar hoe moeilijk is het om zo'n opmerking achterwege te laten als er een aantal eens een keer euforisch zijn?
    Men is gewoon hoopvol en uitermate vrolijk na eindelijk weer eens (met mate) te hebben genoten.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Precies, op zich is het niet verkeerd dat Ajax supporters goed voetbal en het kampioenschap eisen, maar dat zorgt er wel voor dat als je trainer wordt van Ajax, je bijna zeker weet dat dat voor max 3 jaar is.

En dat van die Qatar Foundation is werkelijk waar schan-dal-ig.
    Stichting voor de bevordering voor scholen, daarvoor heb je toch geen marketing voor nodig? En dan ff 150 miljoen euro erin pompen. Misselijkmakend, werkelijk waar. Alsof je als goed doel reclame nodig hebt...

Laatst bewerkt: 10 dec 2010
  7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Is 170, maar dit vind ik wel weer heel jammer. Verder is het m.i. ook zwaar onnodig, omdat meerdere mensen beweren dat die negatieve begroting allemaal veel slechter wordt weergegeven door Rossel dan die in werkelijkheid is. Dit is weer een manier zijn om z'n eigen cijfers van de komende jaren een flinke boost te geven en Laporta nog ff extra door de stront te kunnen trekken. Nee, kneuzige president hebben we nu. Hoop dat ie oprot over een paar jaar na de verkiezingen.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Nooo, zag het vanochtend maar toen was het nog niet zeker. Zeer jammer, had gehoopt dat het niet door zou gaan. Benieuwd hoe het eruit gaat zien, als het op de voorkant komt dan zal die Unicef logo veel kleiner worden dacht ik. Zolang het maar niet achter op het shirt is of op de broekjes...

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Denk dat het nog een best mooi teken kan vormen, als het er maar niet zo goedkoop uit komt te zien als bij Liverpool ofzo, dat vind ik zo lelijk hé. Gewoon weer dikke, goude letters ofzo; dat is mooi.

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hoop dat ajax punten verliest tegen vitesse. Dan vermaak ik me weer in dit topic. Iedereen weer met beide beentjes op de grond. Ben alleen bang dat ze met de boer een goede periode ingaan.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik hoop het niet zeg, dan gaat Aernhem helemaal los :+

laat ze alsjeblieft gewoon weer eens met 3 punten thuiskomen

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Voor deze ene keer mag Aernhem ook blij zijn van mij. Als hij dan ook maar niet gelijk uit de hoogte gaat doen :)

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    "will join Unicef on the Barça's team's shirts as part of the agreement and over the next month the new look logo will be designed and presented. Nike will then be able to include the design on the front of the kit for next season."

Nieuwe logo komt dus op de voorkant van het shirt en ook Unicef blijft op het shirt (en dus niet de broek) staan. Dat Unicef logo zal dan wel een stuk meer bescheiden worden. In het ergste geval komt 'ie net zo groot op de onderrug te staan. =(

14. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Danny toch!:mad:

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik had net mijn 2de sollicitatieronde bij Infostradasports, daar moet je voetbalwedstrijden kijken en de gebeurtenissen (wissels,kaarten,goals etc) doorvoeren naar sites als teletekst, FIFA.com en Eurosport.com. Als sollicitatie moest ik net onder andere een vertalingstest en een wiskunde test maken (met behulp van Excel het doelpunten moyenne van een fictieve speler die via VVV naar PSV naar Madrid ging), dit had ik als sollicitatie echt niet verwacht 8) Dinsdag hoor ik of ik ben aangenomen, dat zou echt super chill zijn!!

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel een geniaal baantje zijn. Zeker aangezien je dat nu eigenlijk al doet, maar dan in dit topic. :+

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vraag je dan als mede-supporter om dan tijdens de Klassieker op teletekst en de andere sites een 4-0 voorsprong voor Feyenoord te plaatsen, terwijl het andersom is. Gewoon voor de lol:cool:

18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    wat een zure baan 8)

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ja daar dacht ik ook al aan, als ik er mee kap (over zo'n 10 jaar) bij de laatste wedstrijd even wat met de uitslagen sjoemelen en mezelf in de opstelling zetten :)

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Haha dat dacht jij? Administratiever dan adminstratief, lekker nummertjes invoeren 8).

Geniaalste baan is nog steeds die stukjes verzinnen op iBood _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina