Ha ik kan me nog herinneren dat we een tijdje geleden het hadden over de financiele situatie van Feyenoord... 3x raden welke club het meeste verlies heeft geleden dit jaar..
Volgens Unibet is City favoriet voor de titel, gevolgd door Liverpool en Zenit. Ajax, PSV en Twente staan er in deze lijst hoger op dan hun tegenstanders. Quotes voor teams of ze het toernooi winnen: Ajax: 35,00 PSV: 35,00 Twente: 45,00 Rubin Kazan 45,00 Lille: 50,00 Anderlecht: 100,00 Quotes wedstrijden: Rubin Kazan - Twente 1.85 - 3.40 - 4.00 Lille - PSV 2.20 - 3.15 - 3.35 Anderlecht - Ajax 2.60 - 3.20 - 2.60 Quote Arsenal - Barcelona 4.20 - 3.50 - 1.90 Dat had ik niet verwacht, ik zou snel wat inzetten op Arsenal en kijken wat er gebeurd, die quote kan je niet links laten liggen!
Haha, epic video! edit: Geweldig toch dit? Hoe een andere trainer opeens de deur wagenwijd open zet voor talenten die aardig presteren.
Mooie loting! Ajax moet gewoon winnen van Anderlecht. Inter-Bayern wordt een ander verhaal. Beide niet in grootse doen, maar de volgende ronde is pas in februari ofzo, dus de huidige stand van zaken zegt niet zo veel. In ieder geval tien keer liever Bayern dan Chelsea, United, Barça of Madrid, want daar hadden we zeker geen kans tegen gemaakt vrees ik. Bayern zal al lastig genoeg worden.
Achtste finales,dinsdag 15 februari: AC Milan - Tottenham Hotspur - Valencia - Schalke 04 - Woensdag 16 februari: AS Roma - Sjachtar Donetsk - Arsenal - FC Barcelona - Dinsdag 22 februari: Olympique Lyon - Real Madrid - FC Kopenhagen - Chelsea - Woensdag 23 februari: Internazionale - Bayern München - Olymp.Marseille - Manchester United (teletekst) weer mooi verdeeld schema trouwens, kun je alle mooie wedstrijd op tv zien
"Jaah euhh ik kwam er 1 te kort en die jongen woont in Amsterdam dus waarom niet" Die jongen heeft de rit naar de Toekomst nog nooit zo in de zenuwen gezeten
Napoli - Villarreal Glasgow Rangers - Sporting CP Sparta Praag - Liverpool Anderlecht - Ajax Lech Poznan - Braga Besiktas - Dinamo Kiev FC Basel - Spartak Moskou Young Boys - Zenit Aris - City PAOK - CSKA Moskou Sevilla - Porto Rubin Kazan - Twente Lille - PSV Benfica - Stuttgart Bate Borisov - PSG Metalist - Bayer Leverkusen Zie het somber in voor de Nederlandse clubs. PSV in deze kutvorm tegen Lille die op het moment erg goed speelt. Ik zie Twente ook verliezen tegen Rubin Kazan, toch ook niet de minste. Ajax zie ik wel winnen tegen Anderlecht, maar wordt ook niet makkelijk.
Napoli - Villarreal Rangers - Sporting CP Sparta Praag - Liverpool Anderlecht - AJAX Lech Poznan - Braga Besiktas - Dinamo Kiev FC Basel - Spartak Moskou Young Boys - Zenit st Petersburg Aris Salonici - Manchester City PAOK Salonici - CSKA Moskou Sevilla - Porto Rubin Kazan - Twente Lille - PSV Benfica - Stuttgart Bate Borisov - PSG
Waarom ziet iedereen PSV winnen? Lille is kei goed bezig en staat eerste in de competitie! PSV is daarentegen dramatisch slecht bezig en denk dat ze er (als ze zo blijven spelen) weg worden gespeeld.
Napoli - Villarreal Rangers - Sporting CP Sparta Praag - Liverpool Anderlecht - AJAX Lech Poznan - Braga Besiktas - Dinamo Kiev FC Basel - Spartak Moskou Young Boys - Zenit st Petersburg Aris Salonici - Manchester City PAOK Salonici - CSKA Moskou Sevilla - Porto Rubin Kazan - Twente Lille - PSV Benfica - Stuttgart Bate Borisov - PSG Metalist - Bayer Leverkusen
Napoli - Villarreal Glasgow Rangers - Sporting CP Sparta Praag - Liverpool Anderlecht - Ajax Lech Poznan - Braga Besiktas - Dinamo Kiev FC Basel - Spartak Moskou Young Boys - Zenit Aris - City PAOK - CSKA Moskou Sevilla - Porto Rubin Kazan - Twente Lille - PSV Benfica - Stuttgart Bate Borisov - PSG Metalist - Bayer Leverkusen
Hoeveelste staat PSV in de competitie dan? zie ze zelfs boven Ajax staan, dan moet je wel echt goed zijn Lille ging met slechts 8 punten uit 6 wedstrijden naar de 2e ronde