1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 30]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Aangezien ik niet zeker wist of de "Aankopen" van Ajax zo weinig verdienden:

Het verhaal is 1 grote lulkoek maar het gaat mij om het dikgedrukte: De enige grote aankoop met dito salaris is El Hamdaoui. De andere "Versterkingen" voetballen voor een stuiver bij Ajax.
    Is dit juist? Ik vind van wel, ze hebben een berg ervaring en kunnen soms handig uitpakken, helaas pakt Ooijer niet goed uit maar ik denk dat Mido en Tainio nog best bruikbaar zijn.

Daarmee komt mijn punt: Alle inkomsten uit de CL league en EL kunnen gebruikt worden om structureel het beleid te wijzigen en de balans en v/w rekening op te poetsen, is dat op de lange termijn een goed plan? Ik zou het niet kunnen vertellen aangezien ik de jeugd uit het oog verloren ben.

Er zitten nogal wat haken en ogen aan mbt het volgend seizoen:
    Als Ajax de balans en w/v rekening oppoetst, is er weer niet veel geld beschikbaar voor versterkingen. Als Suarez, Emanuelson en Stekelenburg vertrekken.....Wie hebben we dan in de jeugd lopen?

Dan hebben we dus ervaring tekort....en vooral kwaliteit tekort.
    Dan heb ik het nog niet eens over v/d Wiel (oke, Blind), Vertongen en Alderweireld.....

Dat is in mijn ogen nog erger dan een jaar verlies draaien.
    Wat wordt de lange termijn visie van Jol, er van uitgaande dat hij blijft?

2. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Heel dat verhaal vind ik lulkoek.
    Oke ze hadden veel miskopen, maar die gasten die het wel hebben gemaakt (Pique, Dani Alves, etc.) zijn dik veel geld waard.
    En hij heeft het alleen over de miskopen van Barca, niet over de hoge inkomen die ze hebben.

Laatst bewerkt: 26 nov 2010
  3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Echt die onzin die die Taco uitkraamt.:lol:

4. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Dani Alves 41,5 miljoen? lijkt me wel erg veel

2009:
    Omzet Barcelona: ~365 miljoen
    Omzet Ajax: ~70 miljoen

2006-2010
    Barcelona 3x kampioen 2x champions league
    Ajax: ...... 8)

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En toch heeft die heikneuter een punt. Ook een opleidingsclub als Barça kan niet zonder (breedte)aankopen.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Uh je gaat nu niet vertellen dat je nog nooit gehoord hebt van 1 van de meest belovende talenten van Britannië..

En je gaat al helemaal niet vertellen dat je nog nooit hebt gehoord van een club die 2x de Europa Cup 1 heeft gewonnen 8).

7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Had eigenlijk een punt achter zijn carrière gezet, maar heeft sinds kort toch weer zijn voetbalschoenen uit de kast gehaald. Ik hoop dat hij nog iets toevoegt, maarja, wie voegt niks aan Fortuna toe op dit moment..

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben al vijf seizoenen transfervrij nu. Mocht Fortuna nog een keeper nodig hebben mogen ze mij bellen:cool:

9. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha sorry man, nog nooit van gehoord!:eek:

Vandaag kaart voor Vitesse-Ajax 12 december gehaald.
    Verdomme me 1ste uitwedstrijd dit seizoen.8)
    Eindelijk is een groot uitvak 1200 en niet een wedstrijd die na 1 minuut al uitverkocht is.
    1ste keer trouwens dat ik naar Vitesse uit ga.
    Hoe is dat uitvak een beetje?

Laatst bewerkt: 27 nov 2010
  10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat is waar, maar het is verwerpelijk hoe hij zijn standpunt probeert aan te dikken met pertinente omwaarheden. Zoals die prijs voor Zlatan bijvoorbeeld. Gaat objectief gezien helemaal nergens over. :lol: En van die spelers die hij "missers" noemt, slaan in sommige gevallen ook nergens op. Een aantal schrijft hij nu al af omdat ze (vanwege hun leeftijd en onervarenheid vooral) verhuurd zijn en jongens als Thuram, Milito, Zambrotta waren gewoon gedegen aankopen. Thuram was erg goedkoop en heeft de club regelmatig uitstekend uit de brand geholpen bij blessures, Milito heeft dan veel blessureleed gekend maar is nog altijd een uitstekende back-up en heeft toch ook aardig veel gespeeld nog in zijn eerste seizoen bij Barça en Zambrotta speelde in zijn eerste seizoen ook best wel aardig. Het zogenaamde "missers" lijstje heb ik nu wel erg uitgedund.

11. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Kut

12. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha:lol:
    Tell me why!:)

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Het uitvak vind ik nog wel goed. Maar het stadion is gewoon bagger en de sfeer is ,er te triest voor worden.

14. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vanochtend stond er een stuk in de krant over het wk2018 en de kandidaten. (Engeland, Spanje/Portugal, Nederland/Belgie, Rusland)
    als je ze met elkaar vergelijkt dan gaat Nederland het echt never nooit krijgen.
    de enige pluspunten die ze ten opzichte van die andere landen hebben is dat het 'groen' is en de totale afstand tussen de stadions. op alle andere punten (budget, stadions, faciliteiten etc.) leggen ze het allemaal af tegen de anderen.
    het ek2000 hadden ze natuurlijk goed gedaan, maar dat is wel een groot verschil met wk. beetje kansloze kandidatuur?

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nederland en België hadden van tevoren al moeten zien dat het een kansloos project was. Er zal ongelooflijk veel geld gestoken worden. Alleen De Kuip is speelklaar, omdat die verder niet uitgebreid hoeft te worden. De rest van de Nederlandse stadions moeten uitgebreid worden en in België moeten bijna alle stadions nog gebouwd worden. Hoewel het nog lang is tot 2018, hebben andere kandidaten allang finalestadions.

Daarnaast vind ik de hele presentatie zo knullig overkomen eigenlijk. De FIFA interesseert zich geen ruk om duurzaamheid. Puur om die centen binnen te halen. Daarvoor is Rusland bijvoorbeeld heel interessant, omdat daar nog uitgebreid met de wetgeving geknoeid kan worden, zonder dat de EU zich daarmee kan gaan bemoeien.

Ik zeg daarom: Rusland krijgt het WK met als directe concurrent Engeland. Het bid van Nederland en België zal eruit vliegen in de eerste ronde.

Joseph Blatter (Zwi) -> ENGELAND
    Julio Grondona (Arg) -> SPANJE/PORTUGAL
    Issa Hayatou (Kam) -> RUSLAND
    Mong Joon Chung (ZKo) -> RUSLAND
    Jack Warner (Tri) -> ENGELAND
    Angel Maria Villar Llona (Spa) -> SPANJE/PORTUGAL
    Michel Platini (Fra) -> ENGELAND
    Geoff Thompson (GBr) -> ENGELAND
    Michel D’Hooghe (Bel) -> NEDERLAND/BELGIË
    Ricardo Terra Teixeira (Bra) ->SPANJE/PORTUGAL
    Mohamed Bin Hammam (Qat) -> RUSLAND
    Senes Erzik (Turk) -> NEDERLAND/BELGIË
    Chuck Blazer (VSt) -> ENGELAND
    Worawi Makudi (Thai) -> ENGELAND
    Nicolas Leoz (Par) -> SPANJE/PORTUGAL
    Junji Ogura (Jap) -> RUSLAND
    Marios Lefkaritis (Cyp) -> RUSLAND
    Jacques Anouma (Ivo) -> RUSLAND
    Franz Beckenbauer (Dui) -> ENGELAND
    Rafael Salguero (Gua) -> SPANJE/PORTUGAL
    Hany Abo Rida (Egy) -> RUSLAND
    Vitaliy Moetko (Rus) -> RUSLAND

Een volledig subjectieve voorspelling van de stemmen:cool:

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hmm..

17. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het Engeland wordt
    -Nederland is kansloos, veel te kleine stadions. Teveel politieke inmenging.
    -Spanje/Portugal zou ik schandalig vinden, die landen staan bijna op het punt van omvallen (na Griekenland en Ierland) en zouden nooit een toernooi waar ze miljarden voor moeten investeren mogen organiseren.
    -Rusland is de gevaarlijke outsider, er is veel geld, alles is mogelijk, maar er is daar altijd wel gedoe qua criminaliteit/terrorisme (wel prima omgeving voor de mafifa natuurlijk). Grootste nadeel is volgens mij de infrastructuur en toegankelijkheid.

18. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Netten+'glazen' wanden = Kut. Ofterwijl, er is geen normaal uitvak in Nederland:'-( Dat uitvak van NAC was eerst _O_ maar daar hebben ze ook maar een of ander belachelijk uitvak van gemaakt =(. Oja, die van Excelsior is ook wel goed trouwens :9

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Zelfs wij hebben een uitvak waar 1200 man in kunnen.8)

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Berbatov heeft net 5x gescoord :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina