1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    ADO bezig met Boymans, Bokila en Nijland
    vandaag 16:32

DEN HAAG – ADO Den Haag heeft interesse in aanvallers Ruud Boymans, Stef Nijland en Jeremy Bokila. Dat heeft trainer John van den Brom tijdens het trainingskamp in Spanje aan Omroep West laten weten

‘Boymans is interessante voor langer termijn, dus voor komend seizoen’, laat Van den Brom weten. ‘Ik denk dat VVV hem in de huidige situatie ook niet laat gaan.’ Voor Nijland en Bokila is dat anders. ‘Zij zijn interessant voor korte termijn. In beide gevallen willen wij de spelers huren. Het is afwachten hoe de clubs daarop reageren.’ Nijland staat momenteel bij PSV onder contract. Bokila bij het Belgische Zulte Waregem.

ADO bereikte eerder deze maand een overeenkomst met aanvaller Jordy Brouwer en verdediger Chiro N’Toko.

RTVwest

Als iedereen blijft en we versterken ons nog eventjes voor in de breedte zou dan natuurlijk top zijn. Op de bank hebben we weinig zitten dus die moeten we versterken :)

2. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Suarez is geen aanvoerder meer, Stekelenburg heeft het overgenomen (Vertohngen 2, Suarez :cool: De Boer wil een goed Nederlands sprekende aanvoerder.
    Ooh, hij heeft ook gezegd dat hij Anita niet meer als linksback ziet, hij wil daar een speler die links is.

(bron: http://twitter.com/#!/ajaxlife )

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Hehe, die opmerking bij deze foto :+:

"Ja, dit zijn andere Hamburgers Jeroen"

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Haha _O_

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Wel beter zo voor hem, dat Steek aanvoerder is. En van mij mag hij blijven bij Ajax.

6. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    De uitvaart van Coen Moulijn was prachtig. Eerst in de Kuip, daarna op de Erasmusbrug met duizenden mensen en honderden fakkels, om vervolgens naar de Coolsingel te lopen. Vandaag heb ik weer gezien waarom Feyenoord, ondanks zijn prestaties, de grootste club van Nederland is. Kippenvel.

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vind ik een rare opmerking bij zo'n gelegenheid.

8. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Nvm dubbel

Laatst bewerkt: 9 jan 2011
  9. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Want? Laat ik het zo zeggen: Door de manier waarop en de getale waarin Feyenoordsupporters hun club steunen, in goede en slechte tijden, maar ook bij gelegenheden zoals vandaag, vind ik Feyenoord de grootste club van Nederland.

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Want?

Ik vind het nogal smakeloos om zo'n gelegenheid aan te grijpen om de grootheid van de club die je aanhangt aan te stippelen. Als je het nou had verwoord als "wat een grote club het is" oid, maar nu vergelijk je het dus weer met andere clubs in Nederland en stel je in feite dat Feyenoord beter is, door de opkomst bij een begrafenis.

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Want? Jorrit is gewoon trots op het feit dat zijn club zo'n grootheid heeft voortgebracht en dat deze in ere is begraven. Dan krijg je een emotionele uitspraak ten gevolge. Alsof wij ook maar íets anders zouden doen wanneer we bij Ajax zoiets hebben meegemaakt.

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik weet zeker dat we niet zouden zeggen: "Zo zie je maar, wij zijn de grootste club van Nederland."

Of iets in die trend.

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Maar als we dat bij Ajax zeggen, hebben we wel gelijk qua grootste club van Nederland. :+

Zo'n begrafenis met al die supporters, fakkels etc blijft gewoon indrukwekkend om te zien. Echt mooi zo'n eerbetoon.

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat is ook het hele punt niet. Maar ik vind het gewoon smakeloos en snap niet waarom hij die vergelijking meteen weer oprakelt.

Mijn intentie is verder niet om een discussie te starten wat de grootste club in Nederland is overigens. Dus laten we het maar vergeten verder...

(@ God's Gamer, precies dus wat ik bedoel, meteen weer Ajax vs. Feyenoord)

15. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Precies.

Ja hoor :emo:

Wat een gejank. Ik rakel helemaal geen vergelijking op, ik geef gewoon mijn mening. Iets wat ik gisteren vaker heb gehoord en gelezen: Dit kan alleen in Rotterdam. Verder heb ik het ook absoluut niet over supportersaantallen Antraxx :+. En haal ik nergens Ajax aan.

Sorry hoor, maar ik heb echt het idee dat je aan het zeiken bent, puur om te zeiken.

16. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen vorig jaar bij ajax helaas de legende Bobby Haarms overleed, was er ook zo'n zelfde eerbetoon met fakkels enzo.
    Alleen daar hoor je in de media helemaal niks over. Net als de mythe dat feyenoord een zogenaamd trouw legioen heeft dat sfeervol is.
    Bij de klassieker zat het niet eens vol in de kuip en ik kijk regelmatig wedstrijden van feyenoord live en dan kan je altijd een speld horen vallen in de kuip. Ja, als ze scoren dan hoor je ze even en daarna is het gewoon weer stil.

17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn god, gaat het weer die kant op :emo:

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik geef gewoon aan dat ik het een rare opmerking vind. Dat is niet zeiken om het zeiken, maar ik word juist moe van dat gedoe van die is de grootste/beste/mooiste/sfeervolste club. En door de manier waarop jij die opmerking schreef, bedoelt of niet, leek het weer een uithaal naar andere clubs om de grootheid van Feyenoord aan te stippelen.

Om even mezelf te quoten:
    Kan er dus ook niets aan doen dat we weer op deze toer gaan.

19. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Waren er bij Bobby Haarms ook 15.000(!) man? Over sfeer enzo heb je gelijk, is te triest voor woorden soms. Maar gelukkig is het dat overal in Nederland.

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Gaan we nou echt opkomst bij begrafenissen vergelijken? :emo: Dat was dus hetgene dat ik zo jammer vond aan de eerste post. Misschien had ik echter beter niets kunnen zeggen :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina