1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat zegt toch wel iets over de betrokkenheid die je als supporters heb bij de club of niet? Voor de rest vind ik het ook niet interessant, iedereen denkt toch dat zijn club de beste supporters heeft ;)

2. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het absoluut niet met je eens dat het lijkt op een uithaal naar andere clubs, maar goed. Ik vind dat Feyenoord de grootste is, onder andere door wat er gebeurt bij dit soort momenten, heeft niks met de 'wie heeft de meeste supporters-discussie' te maken. Wat je gisteren zag is uniek in Nederland, en dat mag ik best zeggen. Kan ik er wat aan doen dat jij dat opvat als een uithaal naar andere clubs, ik ben gewoon trots op wat ik gisteren gezien/meegemaakt heb.

3. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Waar stond je btw? Kuip/Erasmusbrug/Coolsingel? Ik was eerst in een van de zalen van de Kuip, toen snel naar Erasmusbrug gefietst. Toen de rouwstoet daar voorbij was als een grote groep naar de Coolsingel gelopen, vooral dat laatste was echt _O_

4. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Precies hetzelfde. Eerst Kuip, toen met de auto naar de Erasmusbrug, daarna naar de Coolsingel gelopen inderdaad. Jammer dat het zo hard waaide op de brug, was mooier geweest als de rook wat meer was blijven hangen.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Jongens kunnen jullie hier mee kappen?
    Beetje gaan zitten zeuren dat een Feyenoord fan zijn clubje ophemelt, wat is daar nou erg aan :emo:

6. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Overal stonden ook trams stil omdat de bestuurders buiten stonden te filmen :9

7. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, mooi inderdaad. Er zijn nu ook weer plannen om de 22ste tegen de Graafschap met een zo groot mogelijke groep vanaf de Coolsingel naar de Kuip te lopen, met uiteraard de wedstrijd vooral ter nagedachtenis aan Coen. Ik hoop dat het weer net zo massaal wordt, zou prachtig zijn.

8. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    8)
    1 keer is toch wel genoeg?

9. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Ja had 't gelezen ja, zou wel mooi zijn.

10. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is de eerste thuiswedstrijd sinds zijn overlijden, dus een gelegenheid voor iedereen om hem te herdenken. Daarnaast vind ik het echt de grootste onzin om bij zo'n icoon nu al te zeggen dat hij genoeg herdacht is :emo:

11. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is onze cruijff he. Die man heeft Feyenoord gemaakt tot wat Feyenoord nu is, daar kan je nooit genoeg voor doen.

12. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Fibbroid je hebt een pm ;)

13. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Een spandoek in het stadion oke.
    Maar om nog een hele optocht te houden is imo een beetje te veel.

14. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Voor jou wel. Voor Feyenoorders niet. Ik kon er jammer genoeg niet bij zijn, kon geen vrij krijgen. Zal er met de graafschap wel bij zijn.

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zo hoort het ook bij legendes. Zoals bij Bobby Haarms twee jaar terug.

16. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad wat een prachtig spandoek was dat zeg!_O_

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    En weer goed nieuws, had echt verwacht dat het halve team zou leeglopen in de winter.

ADO DH breekt contract Immers open
    Met trots kan de leiding van ADO Den Haag melden dat het contract met clubheld Lex Immers is opengebroken en niet langer tot 2012 maar tot 2014 loopt.
    In Marbella had Lex Immers een bespreking met de clubleiding. Beide partijen, Immers daarin ondersteund door Fair Deal Sportmanagements, wilden graag met elkaar verder, bouwend aan de mooie sportieve toekomst van de club. Immers wil graag onderdeel uit blijven maken van dit team en van zijn club.

Lex Immers: 'Mijn hart ligt bij deze club en sportief ziet het er rooskleurig uit voor de toekomst, dus was het voor mij een uitgemaakte zaak om bij te tekenen.'

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Bulykin en Kubik zijn toch weer weg in de zomer? Met Boymans hebben ze één mooie vervanger maar er is nog wel een aanvaller ala Vleminckx nodig voor ADO

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zijn Bulykin en Kubik weer weg in de zomer? :eek:

Damn, zijn wel belangrijk voor ADO.

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26

Ja, zijn beide gehuurd dus die zijn weg. Maar had ook verwacht dat immers al weg zou gaan want middlesbrough wilde hem hebben. En verhoek gaat denk ik ook weg in de zomer. Dus dat word een hele voorhoede vervangen.

AZ heeft interesse in Derijck. Word dus lastig maar we zijn nu al bezig met het versterken van het team. zou gewoon mooi zijn als we dit jaar in het linkerrijtje kunnen eindigen!

Boymans moet eerst nog kijken of die haalbaar is. Vd Brom zei dat ze ook nog steeds bezig zijn met Nijland. Dan heb je wel talentvolle spelers in je selectie. Maar we zien het wel, dit seizoen moet gewoon zo door blijven gaan.

In de vi stonden allemaal statistieken afgelopen week en ado den haag heeft de hoogste amusementswaarde tot nu toe :)

Laatst bewerkt: 9 jan 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina