1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook wel opvallend dat het team van het jaar met spelers van maar 3 clubs is.

Opzich wel de beste spelers, maar Villa en Puyol hadden er van mij niet echt in gehoeven, geen idee wie dan wel (misschien Robben ofzo) maar zoveel heeft Villa toch ook weer niet laten zien dit jaar?

En van mij had Xavi ook mogen winnen, maar is allebei prima ;)

Laatst bewerkt: 10 jan 2011
  2. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Mwa kan er wel mee leven opzich. David Villa scoorde er in 32 duels 21 keer en heeft tot op heden 12 keer het net gevonden in de PD @ FCB. Robben is een halfjaar lang blessa geweest en dat telt ook mee vind ik.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat zou er gebeurd zijn wanneer Robben die bal had gescoord in de WK finale, en Casillas hem dus niet tegenhield? Stekelenburg en Robben erin? :cool: :lol:.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat is altijd zo, achteraf gezien vind ik dat veel namen daar niet eens in thuis horen. Messi de goudenbal? Dat zal vast niet zijn vanwege zijn WK prestaties want dat was 3x niks.

Wederom zijn het grote namen die niet al te veel gedaan hebben. Jammer.

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik vind Casillas en Villa de meest discutabele spelers in de lijst. Casillas is op zijn top in mijn ogen inderdaad de allerbeste keeper, maar hij is niet top geweest in 2010. Ik vind dat Julio César die prijs bijvoorbeeld al meer verdiende en Valdés keept ook al een paar jaar geweldig (was een leuke nummer 2 geweest). Villa is natuurlijk wel enorm belangrijk geweest op het WK, waar hij voor een groot gedeelte zijn uitverkiezing aan te danken heeft. Verder heeft hij ook prima gespeeld in de competitie dus heel gek is het niet. Maar Rooney of Drogba zouden ook niet misstaan in de aanval. Natuurlijk zijn die 2 weer een stuk minder belangrijk geweest voor hun land op het WK en zijn die respectievelijke landen ook niet zo ver gekomen.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Sowieso vind ik dat Casillas hem niet verdient. Een van de beste keepers, laat dat duidelijk zijn maar vond hem de laatste paar seizoenen toch soms nog wel eens matig. Julio Cesar zou beter zijn geweest, en er zullen vast veel niet met me eens zijn maar ook Valdés is ongelofelijk gegroeid te laatste paar seizoenen. Ach, boeiend.

Pascal was eerder. :+

Laatst bewerkt: 10 jan 2011
  7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Daarentegen is het jaar 2010 toch ook niet al te best geweest voor Rooney en Drogba, of alleen Rooney. Als ik me niet vergis ;).

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik heb net de samenvatting zitten kijken van de laatste wedstrijd van Barcelona.

Affelay begint het aardig te leren. Tikken, kan je niet, terug. Die jongen kan daar alleen maar groeien. Vind het wel merkwaardig dat, ondanks de aankoop van Mascherano, dat Affelay wel gewoon mee mag spelen en Mascherano niet. Dan moet Pep toch wat zien in die jongen.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Mascherano is ook niet voor de basis gehaald maar om te rouleren. Middenveld is vaak anders bij Barça + Yaya ging weg dus had je wel een vervanger nodig

10. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het draait natuurlijk ook niet alleen om het WK, maar om het hele jaar. Messi heeft het op het wk niet laten zien, maar als je naar het hele jaar kijkt, hij heeft zoveel gescoord en is heel belangrijk geweest. imo is Casillas niet de beste keeper dit jaar. (vd sar was ook genomineerd ;))

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mi-li-to :+

[yt]IeGAwPA7bu0[/yt]

Had ook graag Xavi waardering voor zijn werk zien krijgen. Meest onmisbare speler van de beste ploeg ooit verdient zo'n prijs een keer. Nog altijd ondergewaardeerd blijkbaar. Jammer dat men voor de sensationeelste speler kiest (niet dat Messi er niks van kan, want hij ken best leuk ballen verder, maar het jaar van Xavi was toch heel wat completer).

En verder: de waterige oogjes en het trillipje van Mourinho _O_

Mou: "Vorrei portare il trofeo sotto la curva di San Siro. Io sono interista"

'Ik wil de trofee naar de tribune van San Siro brengen. Ik ben Interista.'

Wat een held :b:

Laatst bewerkt: 11 jan 2011
  12. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Donderdag naast de Ultra Sur naar Real Madrid - Atletico de Madrid.

Trouwens wat een onterechte uitslag in mijn ogen de gouden bal, Messi heeft hem gewonnen dankzij Xavi + Iniesta, want zonder hun bakt hij er vrij weinig van (Argentinië), maar goed jammer dat Xavi hem niet heeft gewonnen hij had hem echt verdient.

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ze zijn ook zowat de enige met een invalid vote 8)

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Hoezo telt Frans van den Nieuwenhof's vote op Wesley Sneijder dan wel? Of mag media wel voor landgenoten kiezen?

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wat een vriendjespolitiek op die lijst. Zie bijv Thomas Vermaelen op Cesc Fabregas stemmen.

En Rosicky dan weer niet, die stemt gewoon op Messi

Wel cool van Christiano Ronaldo dat hij als aanvoerder van Portugal gewoon op Xavi stemt :)

Laatst bewerkt: 11 jan 2011
  17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764
    Casillas heeft wel mooi gestemd. :+

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :lol: Wat een lul

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764
    Volgens mij is hij 1 van de 4 mensen die op Ronaldo hebben gestemd. :+

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Opvallend hoeveel media mensen er op Sneijder gestemd hebben vergeleken met het aantal coaches/spelers

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina