1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    In Bert en Mark's ogen had Invalid Vote het meeste recht op de gouden bal dit jaar.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Van Equatorial Guinea wisten ze niet hoe de Captain heette. :+

Ik denk trouwens dat Messi uiteindelijk over Cruijff, van Basten en Platini heen gaat qua aantal.

Maar dat is wel kut, want Nederland staat nog steeds eerste met 7 keer winst. :+

Oh, en wisten jullie dat Luis Suarez hem al een keer gewonnen heeft? :+

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe die coach van Uganda op #2. Asamoah Gyan:cool:..

4. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Soms zie je inderdaad van dat soort spelers er tussen staan. Ik zag zelfs Drogba ergens op nummer 1. :p

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Sneijder had bij oorspronkelijke regels Gouden Bal gewonnen
    Dinsdag, 11 januari 2011 om 06:30

Wesley Sneijder heeft pech dat de regels bij de Gouden Bal-verkiezing inmiddels al een tijdje zijn aangepast. Aanvankelijk kozen enkel door France Football aangewezen journalisten een winnaar en wanneer dit nu nog steeds zou zijn, had Sneijder de verkiezing gewonnen, zo weet Het Nieuwsblad. De 150 journalisten die stemden vonden de Nederlander de beste.

Sneijder kreeg van de pers 7,70 procent van de stemmen en scoorde daarmee beter dan Andrès Iniesta (7,53%) en Xavi (5,96%). De Argentijn Lionel Messi, winnaar van de Gouden bal, werd door de journalisten met 4,38 procent slechts op de vierde plaats gezet. De coaches en aanvoerders van de 208 bij de FIFA aangesloten landen mochten echter ook stemmen en zorgden voor een andere uitslag.

Messi kreeg 9,72 procent van de coaches en 8,55 procent van de captains achter zich. In de eindafrekening gaf dat 22,65 procent voor Messi, 17,36 voor Iniesta, 16,48 voor Xavi en 14,48 voor Sneijder. De Utrechter wilde van teleurstelling echter niets weten: “Het is voor mij de eerste keer, maar zeker niet de laatste als ik op deze wijze doorga'', sprak hij strijdbaar. Sneijder kreeg wel een plekje in het wereldelftal van het jaar.

KUTFIFA!

6. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb liever dat spelers en trainers het deels beoordelen dan enkel mensen uit dat stokbrood land...

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het waren wel internationale journalisten als ik me niet vergis.

8. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Doet ie toch aardig.

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Heerlijk hoe de bal zo naar de bovenhoek draait!

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ben wel blij dat ze de regels hebben veranderd want zo geweldig was Sneijder nou ook weer niet dit jaar. Als een team leuk draait doet ie het goed. Verder hem geen wereldtop maar meer een subtopper :). En kan hem niet uitstaan dus dat zou ook wel meespelen.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ben ik met je eens, hij heeft veel prijzen gepakt maar beste speler van de wereld , niet bepaald. Buitenlanders zeggen ook allemaal dat hij het geweldig heeft gedaan bij Oranje met het WK, maar om eerlijk te zijn heeft hij geen briljant WK gespeeld. Hij was wel beslissend , maar daar zat ook een hoop mazzel bij (3 vd 5 goals alleen al waren puur mazzel).

12. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan hem ook niet uit staan, maar ik zie wel dat het geen subtopper maar een topper is hoor. Als je zowel Inter als het NL elftal op sleep touw kan nemen...

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Idd, dat iedereen hem ging ophemelen tijdens het wk vond ik niet echt fijn. Wat een lucky goals maakte die. Verder schoot ie elke vrije trap van 40m over. En dat dan gewoon 8x in het toernooi proberen. Dan snap je het volgens mij niet helemaal. Verder af en toe een perfecte pass er tussen, maar toch ook veel onnodig balverlies. Zie eerlijk gezegd dan liever van der vaart, ook nog voordat ie naar Tottenham ging.

14. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Wereld voetballer gaat inderdaad iets te ver. Maar Sneijder subtop?

15. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Gezellige bende dan!:9

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Jaa dus net onder top. Xavi, iniesta, van der vaart, ozil vind ik beter. Vind het gewoon geen prettige speler om naar te kijken. Maar iedereen heeft een andere mening natuurlijk dus er zijn vast mensen die hem wel bij de wereldtop vinden passen.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het is natuurlijk een arrogante kabouter, maar hij is wel een échte leider met een pass waar geen enkele andere Nederlander tegenop kan. Als je al zijn assists van het afgelopen jaar bij Internazionale en Oranje in een filmpje zou zetten, zie je wel echt goed dat hij geniaal is. Hij heeft een geniaal overzicht, perfecte pass en goed schot. Als hij in-vorm is, hoort hij zeker bij de top 10 beste spelers van de wereld.

@ fcdanny, Sneijder subtop? :emo:

18. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Seedorf en Vd Vaart hebben ook een perfecte paas hoor.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Seedorf heeft een heel subtiel passje ja, maar ik vind Sneijder nóg genialer als Seedorf. Van der Vaart vind ik ook een geniale speler, die is gewoon heel compleet, toch vind ik Sneijders passes nog beter dan die van hem.

Daarnaast, waarom reageer mensen als jij altijd alleen op één klein deel van een hele post, beetje raar maarja ;).

20. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Als Sneijder eenbenig was was hij subtop. Maar een 2 benige speler die uit iedere hoek kan passen en schieten, hoe kan dat subtop zijn? Ieder zijn mening natuurlijk, maar Danny zal waarschijnlijk niet veel medestanders hebben met z'n mening.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina