1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat een scorebord journalistiek, ongelooflijk! 3 v/d 5 goals die hij scoorde waren gewoon mazzel en hij was zeker niet de beste speler van het elftal.

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vond hem op het WK maar matig. Zoals dyonko ook al aangeeft, die doelpunten kwamen met veel geluk tot stand. Juist daardoor keerde ik me tegen Sneijder omdat iedereen om me heel deed alsof hij de beste van de wereld is terwijl die helemaal niet zo'n geweldig toernooi speelde. Maar ik heb nu genoeg gezegd. Vind hem hem niet fantastisch en andere weer wel. Vind dat prima maar heb nu wel alles over hem gezegd :p.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mee eens. Dat was een nr. 10. Wat heb ik genoten van hem. Hoe hij over het veld bewoog, dat overzicht, dat neusje voor de goal. Held.......

4. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Wie wel dan, geluk of niet. Ze lagen wel in het netje waardoor NL doorging. Hoe gelukkig de doelpunten ook waren, hij maakte ze wel, waardoor hij het belangrijkste van het Nederlands Elftal was.

5. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Als je belangrijk bent betekent het nog niet gelijk dat je de beste bent.

6. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Gio natuurlijk :D

7. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Jij mag het vinden. Ik vind het alleen vreemd en vraag om betere alternatieven. En op die positie zijn er weinig die 2 benig zijn en zo'n schot hebben.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Gerrard, Van der Vaart, Özil Fabregas, Xavi, Iniesta. Özil vind ik niet beter dan Sneijder, ze zijn van ongeveer van hetzelfde niveau vind ik. Het zijn alleen hele andere spelers, Özil moet het veel van zijn dribbelkunsten hebben terwijl Sneijder het van zijn geniale overzicht en passjes/schoten moet hebben. Maar dan wel alle spelers in goede vorm, want Sneijder en Van der Vaart zijn nu wel in top-vorm hé!

9. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Het is nu kort door de bocht wat ik zeg. Maar zonder zijn doelpunten waren we zo ver gekomen als nu.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Sneijder is in deze vorm gewoon érg goed, net als Van der Vaart, en hij is extreem belangrijk geweest voor het Nederlandse elftal met zijn vele goals op het WK. Ik heb niemand van het hele team eigenlijk een hele wedstrijd goed zien spelen, maar vond wel dat Sneijder steeds meer begon te groeien en in de finales lekkerder in zijn vel kwam. Hier toonde hij dan ook zijn klasse met zijn geniale passjes en acties, denk bijvoorbeeld aan de assist op Robben tegen Cameroon en zijn assist op Robben tegen Slowakije? Hij was niet goed, maar had wel hele goede momenten en was belangrijk.

Vind hem wel een arrogante kabouter. Van der Vaart daarentegen een hele aardige kerel, heel normaal en spontaan. Toffe gast.

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Daar heb je gelijk in. Zijn niet veel spelers 2benig. Maar jij hebt toch ook spelers waar je meer in ziet zitten dan andere. Zijn stijl bevalt me niet en zijn schot en pass vond ik vooral tijdens het WK ook niet echt denderend (op een aantal diepteballen na die van der vaart ook met gemak geeft). Maar nu ben ik er echt klaar mee. We weten nu hoe we er allebei over denken!

Laatst bewerkt: 11 jan 2011
  12. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Om maar een paar namen te noemen.
    Stekelenburg, Gio en Van Bommel.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ah Stekelenburg en Van Bommel inderdaad ja! En Nigel de Jong eigenlijk ook, maar iedereen ziet altijd alleen die ene overtreding op Alonso. Hij is zo'n goede verdedigende middenvelder eigenlijk. Gio speelde gewoon, maar niet goed. Die goal was natuurlijk een wereldgoal _O_.

Maar ik had het eigenlijk meer over de aanvallende middenvelders en aanvallers, maar je hebt wel gelijk ja!

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zou één wedstrijd nooit m'n mening over een speler of team laten kleuren als ik jou was. Of Vd Vaart beter is dan Sneijder laat ik overigens in het midden. Ik vind het twee totaal andere spelers, ook al prefereren ze dezelfde positie.

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Van Bronckhorst speelde zo goed, omdat hij geen een wedstrijd een echte man had, ja dan kan je lekker meehobbelen en aanvallend meedoen. Verdedigend was hij al een tijd niet goed meer, maar door de vrijheid die hij had kon hij het goed invullen. Goal was klasse natuurlijk.

@ Nera, klopt ook natuurlijk, maar je kan natuurlijk wel een voorkeur hebben. Die van jou kunnen we waarschijnlijk wel raden. Die van mij is al zo'n 5 jaar hetzelfde en zal ook niet meer veranderen. Beide kunnen we vast wel de kwaliteiten benoemen van de speler die we prefereren. Ging mij in dit geval meer om het gouden bal verhaal, waar ik de term subtop niet op zijn plaats vond, maar ik vond ook niet dat hij de prijs verdiende.

Laatst bewerkt: 11 jan 2011
  16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg alleen dat dat achteraf gezien het keerpunt is gebleken voor mij. Daarna volgden er een hoop wedstrijden die het allemaal bevestigden IMO.

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik kan je wel verklappen dat ik geen uitgesproken Sneijderfan ben.

De gouden bal had echter wel voor hem moeten zijn imo.

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja, want je gaat natuurlijk Pedrito eruit halen voor Masch als je ook nog een aanvallend ingestelde speler op de bank hebt die je net hebt aangetrokken en je ook nog eens geen enkele reden hebt om een defensief ingestelde speler erin te brengen.;)

Rooney bij nader inzien inderdaad dit seizoen nog niet zo boeiend maar vorig seizoen was hij erg bepalend. Drogba kan sowieso al prima cijfers overleggen qua doelpunten dus zou echt geen vreemde keuze zijn wat dat betreft. ;)

Grotendeels lulkoek ;). Maradonna speelde zonder middenveld, misschien dat dat iets met de prestaties van de ploeg te maken heeft?

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Hij heeft meer dan alleen goals gemaakt, tegen Spanje zette hij 2x Robben 1 op 1 op Casillas, daar hoor je uiteraard niemand meer over omdat de ballen er niet ingingen..

Overigens was het 1 Sneijder, 2 Robben, 3 Messi geweest als één van die ballen er in was gegaan..:'-(

Xavi was imo de beste speler van het WK, dat baseer ik op cijfers van de VI ergens in augustus, Xavi was op vrijwel alle fronten de beste speler (meeste balbezit, minste balverlies, hoogste passpercentage, meeste kans na pass percentage etc.)

Er werd een paar jaar terug iemand gearresteerd en die beweerde dat het Acht Cola Acht Bier betekende8)

Sulejmani gaat geen wedstrijden meer volmaken denk ik.
    De Jong zal ook wel aan het eind van het seizoen twijfelen aan zijn kansen bij Ajax.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ebecilio :'-(

Scheer je weg Suárez! :mad:!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina