1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Gudjohnsen is een echt aanspeelpunt met geweldige techniek. Soort verbeterde Pantelic, was eerst altijd fan van hem maar weet niet hoe hij er nu voor staat. Zal inmiddels wel wat zijn afgezakt als ie bij Stoke speelt.

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Stoke staat 7e in de Premier League, dus zeker net zo goed als PSV en Ajax. Alleen speelt Gudjohnson daar bijna nooit. Hopelijk komt hij niet, ook een enorme lastenpost als het op salaris aankomt.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Weet niet of je nog wat aan Gudje hebt, sinds ie weg is bij Barça heeft ie elk seizoen een ander club. Monaco, Spurs en nu Stoke.

4. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    [yt]Sf-QZkH7Y-A[/yt]
    Hij kan t nogsteeds. :eek:

5. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is pas anderhalf jaar weg bij Barca dus hij wisselt zelfs elke seizoenshelft van club. :+

6. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik hoorde dat Traore van Cluj de vervanger zou moeten worden van Suarez.

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik denk niet dat Gudjohnson naar Ajax verkast. Onder leiding van Jol zou het wel gebeuren, maar onder de Boer betwijfel ik het.

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Liverpool heeft al genoeg spelers die niet in vorm zijn, koop dan Suarez er niet bij. 8)

9. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad... En er dan ook nog €25 miljoen ervoor betalen zou echt te gek zijn

10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat Bugsy zich in het Suarez-topic op AN heeft gemengd, dat betekent dus dat er echt wat aan de hand is. Bugsy heeft zo uit m'n hoofd de transfers van Oleguer, Aissati, Lodeiro, Gabri, gang van zaken rond Cvitanich allemaal goed gehad. Het is dus een echte insider.

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Als je ~20 miljoen kan beuren moet je het gewoon doen. Zijn waarde is drastisch gezakt het afgelopen jaar en dit zou zeker marktconform zijn. 15 waarschijnlijk ook, maar dat is niet aantrekkelijk genoeg voor Ajax denk ik.

Vraag blijft wie je haalt als opvolger. Ik zou het niet weten. Liefst gewoon een spits. Een complete spits.

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag toch nog wel een rol voor Suarez met zijn dreiging en doelgerichtheid, iets wat we nu toch echt missen. Dan had ik liever El Hamdaoui weg.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook, Suarez heeft al veel gedaan voor Ajax en zou dat weer kunnen doen.

El Ham heeft t een beetje verbruid bij mij met zn vedette gedrag. Eerst 40 erin schieten voordat je zo het haantje gaat lopen spelen

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik ook, maar een vertrek van Suarez lijkt nu meer aan de orde. Wat mij betreft, als we twee adequate vervangers weten te vinden, mogen ze allebei weg. Ik zie dit echter niet zo snel gebeuren en de winterse transferperiode is sowieso geen geschikt moment.

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Onvoorstelbaar als Luis naar Liverpool gaat. Prachtige club, maar met weinig perspectief voorlopig.

Inter kan hem overigens uitstekend gebruiken. Die zitten achter Sanchez van Udinese aan die ook 25 miljoen moet kosten en ook een rechterflankspeler is. Nou, ik had het wel geweten...

Uiteraard zie ik Luis graag het seizoen afmaken bij Ajax.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Is dat dé Sanchez van Chili, wat een leuk team was dat op het WK zeg, met Sanchez als smaakmaker. Leuke speler! :)

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Goeie voetballer. Althans, bij FM 2011. :+

18. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
    Achja, toch wel leuk al die nieuwtjes weer.
    Ik vind het dan ook altijd wel spannende periodes als transfer window open is.

19. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die geruchten zijn altijd zo leuk.
    Aangezien Liverpool geen 25 miljoen gaat uitgeven aan Suarez, willen ze Babel in de ruil betrekken. Weet niet of Babel nu echt iets voor Ajax is, aangezien hij per se in de spits wil, maar nooit echt een spits is geweest ;)

En die El Hamdaoui is gewoon weer ziek he! Vanochtend op de club gemeld met koorts. :F:

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Die arme Mounir. Heeft onderhand elke ziekte/blessure wel gehad..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina