1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Mooi! Dat wordt echt een geweldenaar, goede zaak.

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat heb je tenminste vernomen neem ik aan :+ Overigens ging het volgens mij vooralsnog over een mondeling akkoord.

[yt]Yinrb54Km_s[/yt]
    Wel een indrukwekkend filmpje van die Adi.

Overigens zei iemand op AN dat Bonevacia zelf twijfelt. Wellicht omdat hij gepasseerd is voor Lindgren, ja dan zou ik ook twijfelen. Zwaktebod van F. de Boer als hij niet meetraint en niet zou verlengen.

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap ook echt niet waarom Lindgren nog bij het eerste zit, die gast is zo overrated...

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Defensief altijd te laat, ligt veels te snel op de grond met zijn slidings(die je alleen als het echt nodig is behoort te gebruiken), laat zijn man tig keer lopen en aanvallend hoef je werkelijk niets van hem te verwachten. Ik vind het echt een drama die gast.

Super Mario is nu definitief het spoor bijster:

Van Beukering erin gooien..

Laatst bewerkt: 21 jan 2011
  5. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ik het een goeie spits vind maar twijfel of hij op de lange termijn wel in het systeem past. In het systeem wat De Boer nu speelt vind ik hem wel ideaal i.p.v de jong.

Noem mij eens wat spitsen die wel geschikt zijn volgens jou.

Laatst bewerkt: 21 jan 2011
  6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Dat is dan het enige foutje.
    Bahia eruit de Vrij erin vind ik positief, net als Cabral, al weet ik niet of hij een volle wedstrijd kan spelen.

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Zo'n filmpje kan je altijd vrij weinig mee. Ik ben juist ook benieuwd naar hoe hij beweegt als hij de bal niet heeft. De treffer op 2 minuten verraad wel dat hij kwaliteit heeft, maar in Slowaakse (?) competitie zal het tempo allicht nog lager liggen dan in de Eredivisie.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wie is Adi?

Verder ook nog de geruchten Kadlec en die lange gast van Cluj.

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Adi komt van die club van Tscheu La Ling af, As Trenchin? Hij komt stage lopen bij Ajax;)

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de Twitter van AjaxLife moet geloven zit De Boer gewoon openlijk transfers te bespreken in dat interview. Beter zetten ze het snel op de site.

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Even voor de duidelijkheid hoor. Jij wilt gewoon 4 miljoen neerleggen voor een speler waar je zelf ook twijfels bij heeft of hij wel in het systeem past?

Tijden dat we een gokje kunnen wagen van 4 miljoen zijn voorbij. Als Suarez verkocht wordt moeten we zo zeker mogelijk zijn dat we een waardige opvolger halen.

Wie dat moet zijn volgens mij vraag je? Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Zoals ik aangaf hoop ik op een creatievere oplossing dan Dost. Daarvoor heb je de scoutingsafdeling. Als ze geen betere optie kunnen vinden dan een bankspeler in de eredivisie, die de gemiddelde fan ook nog wel kan scouten, dan weet ik het ook niet meer. Traore had ik in de zomer al aangegeven, maar die blijkt qua salaris vooral onhaalbaar. Verder heb je nog een heel groot talent uit Kroatië geloof ik, maar ben even zijn naam kwijt. Filmpje van hem zag er in ieder geval wel veelbelovend uit.

12. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Als ze nu de nieuwe Davor Suker konden scouten. Die loopt vast wel ergens rond. Heeft Ajax Cape Town geen leuke spits lopen? :+

Dat Dost bankzitter is bij Heerenveen ligt niet aan zijn kwaliteiten, als wel aan zijn verstandhouding met de trainer.

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Het zou dus wel eens kunnen kloppen dat Ajax Gudjohnsen, Dost, Traoré, Kadlec en Adi op de korrel heeft. Misschien nog wel meer?

14. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Heeft De Boer niet nog samengespeeld met Eidur in zijn Barça tijd of was De Boer toen al weg?

Dost lijkt me een serieuzere kandidaat btw, naast Adi en Traore.

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Daar zit wel een paar jaar tussen;)

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Van Wolfswinkel...Nog zo'n supertalent...

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Overschatte voetballer.

18. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Onderschatte voetballer.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kan inderdaad geweldige penalties nemen.

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina