1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Dat is zo kut aan amateur voetbal, dat soort tackles kan je vaak gewoon maken, het enige risico is een knockpartij tussen 22 man maar een rode kaart zie je maar zelden =(

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Over amateurvoetbal gesproken: Schoot vandaag op randje 16 een vrije trap in de kruising....dat doe ik nooit 8) :+

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ligt aan het niveau wat je speelt, gisteren twee gele kaarten getrokken voor commentaar op de scheidsrechter en meerdere keren voor de bal gaan staan bij vrije trappen. Speler uit mijn team is nu al voor vier weken geschorst geweest en heeft er nog twee te gaan voor natrappen.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja dan geven ze ze wel graag, maar nog veel te vaak worden achterlijke overtredingen niet bestraft.

5. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    En aan de scheids zelf, zit ook nogal verschil in. ;)

Jij speelt nog niet in de selectie eh? Aangezien wij nog al eens spelen tegen clubs uit Eindhoven. :9

Laatst bewerkt: 23 jan 2011
  6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Tussen vaders en KNVB-scheidsrechters zit wel een groot verschil ja, maar het verschil qua het geven van kaarten ('strengheid') is niet zo groot tussen KNVB-scheidsrechters zelf. We krijgen gemiddeld wel zo'n één à twee gele kaarten per wedstrijd, waarvan zeker één voor een echte overtreding.

Wat bedoel je met selectie? Senioren-selectie, A-selectie, B-selectie, C-selectie.. F-selectie? De McMini's :lol:?

7. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Das wel geil, ik haal meer voldoening aan Inzaghi goals, als er een vrije trap wordt genomen ga ik altijd voor de rebound, laatst stond ik naast de muur en de speler uit me team raakte hem niet goed waardoor hij laag recht op me afging, ik gaf hem toen een klein tikje met me rug naar het doel waardoor hij in de andere hoek erin ging. Dat soort goals vind ik echt <3

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik had een volley vanaf de 16 snoeihard op de lat maar dat was dan ook het enigste. Me broer miste met links op open goal toen ik langs de keeper 1 op 1 op hem gaf. Tja.. :+

9. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Vorige week stond ik 90 minuten in de spits, heb ik 5x geschoten/gekopt, 3 goals en 2x op de lat :cool:. Helaas vandaag vrij, zeker omdat ik Ajax heb moeten aanzien..

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Waar is Jack van Gelder? :'-(

11. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ohja hehe, senioren. :+

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    WHAT THE FUUUUUUUU-. Jack :'-(

B1 hier :+.

13. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Aight, tot over 3/4 jaar misschien dan. :9

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Pipo goals: Erg leuk om ze te maken, fucking irritant als je ze tegen krijgt 8)

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Zou Feyenoord goed kunnen gebruiken denk ik zo.

16. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Als ik Dost was zou ik niet naar Feyenoord gaan. De immense druk die hij dan gaat krijgen als de verlosser 8)

17. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is wel zeker van een basisplaats.

18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Haha, Dost kan eigenlijk beter naar Feyenoord gaan als 'De Verlosser' (wat een term) dan naar Ajax als dé vervanger van Suarez.

Ook al zie ik hem liever bij Ajax. ;)

19. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    el ahmadi naar dubai.... dost zou zeer welkom zijn. Probleem is dat er dan nog steeds geen aanvoer is. Er lopen op dit moment gewoon geen spelers rond die een goede steek pass of überhaupt een goede pass naar voren kunnen geven. Als we iets kunnen gebruiken is het een nummer 10 of creatieve middenvelder.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dost is niet heel veel waard zonder goede voorzetten dus of dat nou de verlosser voor Ajax of Feyenoord gaat worden..

Al is hij natuurlijk vanuit standaardsituaties altijd gevaarlijk met zn kopkracht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina