1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Liverpool gaat vandaag een bod van 20 miljoen pond uitbrengen op Suarez, 23,5 miljoen euro.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hmmz.. als ze dan Dost voor 3,5 kunnen kopen houden ze mooi 20 miljoen over een een fatsoenlijke middenvelder en wat lastenverlichting. Ik zie hem liever niet vertrekken maar het is toch eigenlijk gezien de financiele situatie teveel geld om nee tegen te zeggen

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Hmmm dat is wel een absurd hoog bedrag wat mij betreft. Ik zie Suarez het liefste blijven, maar dit is een moeilijk te weerstaan aanbod. Daarnaast opent dat de deur voor Dost, alhoewel El Ham dan toch echt naar de linksbuiten positie, of nog erger (voor hem) de bank verhuisd.

4. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Girondins de Bordeaux heeft een bod uitgebracht op El Hamdaoui.

5. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Inpakken en een strik erom!

6. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Hoe weet je dat? Hoeveel?

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ajax wil 35 miljoen voor Suarez en Liverpool wil dat niet ophoesten, benieuwd hoe het af gaat lopen.

8. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ze komen ergens in het midden uit? Ik gok 25 miljoen pond.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zat El Ahmadi niet in de Talent Pool? Dan kunnen ze dat toch never nooit betalen? Ik zie ze sowieso geen transfersommen uitgeven, dat geld hebben ze allemaal nodig om van hun schulden af te komen lijkt me.

Overigens heeft Mounir geloof ik aangegeven alleen naar Engeland te willen. Het zou wel mooi zijn als-ie weggaat. Komt sowieso niet meer goed tussen hem en Ajax denk ik. Denk dat Ajax het nu allemaal stilhoud(die ziektemeldingen etc) om niet in een slechte onderhandelingspositie te komen.

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Wandelgangen van Voetbalzone denk ik. De interesse was natuurlijk al bekend maar nu is de vraag of Ajax hem zal laten gaan en of Mounir zelf naar de club toe wil.

11. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik las ergens dit weekend dat bordeaux iets van 3 of 3,5 wilde bieden
    maarja .. geruchten he :)

12. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Hmm voor 3,5 zou ik hem niet laten gaan. Toch jammer dat die jongen zijn koppie niet op orde heeft, want hij kan voor dit groeiende Ajax echt wel van waarde zijn.

13. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie liever dat stuk stront van een Cvitanich oprotten dan El Hamdaoui.

14. Piedero

Piedero Spreek uit: Pjeedro

Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie dat er een ruil aan zit te komen Babel <> Suarez?
    Babel houdt Hoffenheim nog af... Ik weet alleen niet of Ajax er echt blij van moet worden. Ik heb Babel namelijk een tijdje niet meer gevolgd.

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Cvitanich een stuk stront? Hij is geen Suarez of El Ham, maar na alles wat El Ham heeft geflikt heb ik Cvitanich een stuk liever dan El Ham!

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Sentimenten over kwaliteiten, ondanks dat het verschil in kwaliteit gigantisch is...logisch.

17. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zou wel chill zijn voor beide tbh, Babel past ook meer bij Ajax tbh, krijgt amper speeltijd bij Liverpool.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Sentimenten? Meer mentaliteit. Wat ook een weerslag heeft op de kwaliteiten.

19. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is dan de mentaliteit van Cvitanich?
    Gister heb ik me (in de 20 minuten die Cvitanich heeft gespeeld) me kapot lopen ergeren aan hem.
    Heeft in de 20 minuten die die heeft gespeeld 1 bal achterna gelopen en voor de rest niks uitgevoerd.
    En nu heeft die weer last aan z'n enkel.

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Goede vergelijking, 20 minuten in 1 wedstrijd waarin hij geblesseerd raakt en El Hamdaoui die een maand 'ziek' is omdat hij een keer gepasseerd wordt. Geef mij dan Cvitanich maar die tenminste voor z'n kans wil gaan ondanks dat hij kwalitatief minder is!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina