1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Van Bommel naar AC Milan!

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Mag hij mooi op het middenveld concurreren met Gatusso, Pirlo, Seedorf en Ambrosini. Maar wel tof! Mooie club.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Milan is slim aan het shoppen. Urby voor een schijntje ophalen en van Bommel is ook niet duur waarschijnlijk.

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Maar hij is wel weer een oudje. Dacht dat ze wilden gaan verjongen?

5. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Een paar ervaren spelers zijn nooit mis.

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Uiteraard, maar daar lopen er al zat van rond op het middenveld bij Milan. Met Pirlo, Gatusso, Ambrosini zit je qua ervaring wel goed imo.

7. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha damn inderdaad.8)
    Even niet aan gedacht.

8. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    AC Milan 'verNederlandst'. _O_

9. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    dan bekijkt liverpool het toch lekker, 15 miljoen, dat is toch een lachertje. Ajax kocht suarez al voor 8 miljoen van Groningen.
    Je ziet een Dzeko voor 35 miljoen naar City vertrekken, Benzema voor 35 miljoen naar Real .. dan lijkt me 15 miljoen niet echt marktconform voor een talent als Suarez. (Zelfs Babel ging voor 18 naar Liverpool en Sulejmani voor :F ): Heeft op het WK goed gepresteerd en de laatste maanden bij Ajax, waar heel Ajax kut draaide, vind ik nou niet echt een goede graadmeter voor hoe goed hij is.

Als Ajax overtuigd is om met Suarez kampioen te worden hebben ze gelijk om de hoofdprijs te vragen. Reken maar is uit wat het opbrengt om hem te verkopen voor 18 miljoen en vervolgens 3e te worden in de competitie.

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    edit: nvm.

11. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is natuurlijk wel zo dat sinds de transfer van Babel een hoop Nederlands spelers (of spelers uit de Eredivisie) min of meer zijn mislukt in het buitenland. Babel is mislukt bij Liverpool, Huntelaar bij Real en AC. Ik zou als ik Liverpool was ook geen 35 miljoen betalen voor een speler die in Nederland weliswaar veel scoort, maar dat is nog geen garantie voor veel doelpunten in de Premier League.

12. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Wat is mislukken? In het geval van alle Nederlandse transfers naar Real ligt dat meer aan Real dan aan die spelers. Sneijder speelt de sterren van de hemel sinds hij bij Internazionale zit en hetzelfde geldt voor Rafael (Spurs), Huntelaar (Schalke) en Robben bij Bayern. Alhoewel de laatste 2 natuurlijk geen transfers vanuit Eredivisie naar die clubs waren, maar het geeft wel even aan hoe Real met haar spelers om gaat.

Over het algemeen slagen Nederlandse spelers in het buitenland.

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Van Bommel niet naar AC Milan? :+

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Van Bommel naar PSV!

Laatst bewerkt: 24 jan 2011
  15. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Zelfs Ajax biedt geen 9,5 miljoen op een 32 jarige speler....

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Het is prima om nooit voor een club te willen spelen, of een hekel eraan te hebben. Maar de club Ajax is niet verantwoordelijk voor wat zogenaamde supporters van de club doen natuurlijk. Als je dan kutjoden gaat roepen, dan vraag je natuurlijk om reacties. Dat hij bedreigt zou zijn vind ik heel lullig, maar als je zo reageert zoals hierboven wordt gesuggereerd, dan ben je zelf niet veel beter. Dan voedt je de haat alleen maar, dat is niet zo heel erg handig natuurlijk. Het siert hem niet, mocht het allemaal waar zijn natuurlijk.

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    8) Dat bericht is toch verzonnen, lijkt me duidelijk. Alsof hij het interview eindigt met 'kut Joden!'

Of slaat mijn sarcasme-meter nu af mbt bovenstaande posts?

18. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ja en dit verhaal geloof je zelf? Denk niet dat v. Bommel zo dom is om in een interview zich zo uit te laten over Ajax. Zou ik zeer zwak vinden. En mocht hij nog komen (die kans acht ik zeer klein) dan is dat pas in de zomer..

19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Natuurlijk is het niet waar. Het zou aan de andere kant natuurlijk ook wel kunnen, het kan zijn dat Mark iets te lang in Duitsland heeft gezeten en daarom dit soort onzin is gaan uitkramen :D

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Doe eerst maar even een bron Siemennn. We weten allemaal dat Von Bommel een PSV-er in hart en nieren is, maar dit zou hij dus niet zeggen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina