Dost lijkt me dan een betere optie. Of Kadlec, Traoro of Adi. Geen halfbakken koekebakkers die geen deuk meer in een pakje boter slaan. Zelfs Pantelic was beter dan Gudjohnson. Dat het elftal van Ajax gemiddeld jonger was dan dat van Feyenoord zegt ook niet zo veel. De meeste jongens bij Ajax zijn ook international. Die hebben gewoon meer ervaring dan de talenten van Feyenoord. Vd Wiel, Steek, De Zeeuw en Enoh zijn allemaal WK gangers. Daarnaast zijn Vertonghen en Alderweireld internationals bij België. Leeftijd zegt niet alles. Edit: op VI.nl staat in het transferdagboek dat Liverpool nu Dirk Kuyt in de deal met Suarez wil betrekken. Dat lijkt me dan wel weer een goede deal! I.t.t. Babel. Alhoewel ik me niet kan voorstellen dat Kuyt naar Ajax wil.
Ik weet niet of we Suarez moeten houden of niet eerlijk gezegd. We hebben hem hard nodig voor het kampioenschap en de EL IMO. Als hij in vorm is hebben we echt een garantie voor een heleboel doelpunten voorin. Die twee tegen HSV zaten er ook gewoon goed in.
Suarez is klaar voor de stap naar een grote competitie. Dat staat buiten kijf. Overigens raak ik nu wel meer overtuigd van het feit dat Kuyt precies het type spits is dat Ajax nodig heeft. Ik zeg niet dat het Kuyt moet worden, maar een dergelijk type speler is meer dan welkom.
Lijkt me niet , die kon vorig jaar nog naar Inter toch. Kuyt is nog veel te goed om nu al af te gaan bouwen bij Ajax
Laat die Gudjonshon alsjeblieft in Engeland. Wat een statistieken. Wat een drama spits. Verkoop Suarez en haal Dost. Punt.
Wie heeft het over afbouwen.... Maar goed, lijkt me idd ook niet waarschijnlijk, zoals ik al zei. Edit: de kogel is toch door de kerk:
Zat er wel aan te komen. Snap alleen nog steeds niet helemaal wat Milan met hem moet, maar ze zullen vast wel hun redenen hebben
Denk ook dat hij van waarde kan zijn, zoals killaz al zegt. Ik weet alleen niet waarom hij nu al voor de 3e keer weggaat bij een club in anderhalf jaar. Dan klopt er toch echt iets niet. Blessures? Hij zegt dat-ie topfit is. Of loopt ie ruzie te maken?
Dat kan gewoon niks worden. Dan is de gok die je waagt met een talent als Dost (in de zin dat nog moet blijken of hij echt tot bloei komt) een veel kleinere.
Kuyt is een baas. Gudjohnson heeft de snelheid van Jhonny, dus weet niet of dat is wat jullie nodig hebben.. hij is opzich wel redeijk.
Kuijt... één van de meest overrated spelers bij Oranje. Die zie ik echt niet naar Ajax komen, dat wil Ajax niet en Kuijt zelf ook niet (hoop ik).
Kuyt bij Ajax, wat een grap Uiteraard gaat het niet gebeuren (Liverpool laat hem nooit gaan, het is geen Ajaxvoetballer, hij heeft het niet op Ajax), maar wat zou het hilarisch zijn om hem bij Ajax te zien voetballen nadat ie heeft geroepen af te willen sluiten bij....Utrecht en Feyenoord
El Hamdaoui traint weer mee met de groep. Het zal toch niet dat ie donderdag meedoet he. Dat wordt maar weer een ziekte faken.
Als Gudjohnson goedkoop een half seizoen is te krijgen dan is het geen grotere gok dan een Dost of een v. Wolfswinkel. Als er geen uitgesproken talent rondloopt in de Eredivisie moet niet iedereen maar namen gaan roepen van mensen die de leeftijd van een talent hebben. Tyrant: Bent is Engels en geen (basis)international, Suarez is basisspits bij Uruguay en heeft de halve finale van een WK gehaald. Het zijn allemaal factoren die niet te vergelijken zijn maar wel een rol spelen. Als Engelse clubs hem minder waard vinden dan Bent omdat hij niet Engels is (wat ik overigens betwijfel, zijn ze niet zo arrogant dat ze ervan uitgaan dat 6+5 er toch nooit komt? Komt het niet eerder doordat Engelsen sneller een werkvergunning krijgen?) is dat hun fout en kunnen ze hem gewoon niet betalen. Dan zal Spanje of Italië wel aankloppen met het gewenste bedrag.