1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Bas Dost, dat zou een goeie zijn voor Ajax. Huntelaar was ook niet al te technisch maar had een neusje voor goals. Dost is gehaald naar Heerenveen en vanwege wat "persoonlijke" problemen komt hij daar niet aan de bak. Toch bewijst hij dat hij makkelijk kan scoren als hij opgesteld word. Zowat elke wedstrijd maar weer.

Gudjonhson is gewoon geld verspilling. Dat is nou niet echt een speler waar je een "toekomstig" Ajax mee opbouwt. Laat hem daar lekker zitten en be done with it.

Dost of van Wolfswinkel. Dat zijn, in mijn ogen, toch de betere versterkingen. Vooral als je ziet dat de belangstelling voor Suárez en El Ham Salaris steeds concreter word.

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Doe mij maar Dost. Van Wolfswinkel vind ik nou geen neusje voor de goal hebben, niet zoals Dost dat overduidelijk wel heeft. Van Wolfswinkel is imo zwaar overrated, kan alleen maar een penalty nemen, ik zie hem zelden echt iets goeds doen.

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Van Wolfswinkel is nu niet in vorm. Maar dat zijn er zoveel niet in de Eredivisie jammer genoeg. Ik vind beide spelers wel wat hebben. Hij mag dan wel niet zoveel scoren maar bal-technisch is hij toch beter als Dost. We zien wel, ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Hou wel van zulke transfer nieuwtjes.

Van Bommel ook naar AC Milan lees ik nu zojuist. Hmmm, vreemd. Bayern wou hem dus niet laten gaan. Die zijn snel overstag gegaan zeg. Nu maar hopen dat NAC Leonardo laat vertrekken. Misselijk makende solo-speler. Voert zijn acties constant TE ver door -----> = balverlies. Verschrikkelijk.

4. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook geen fan van de voetballer kuijt, maar overrated? Wtf. 8)

5. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Kuijt is een typische beunhaas. Daar moet je echt van houden van dat soort voetballers, ik vind dat ook niet zo.

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Gewoon een harde werker, nuttige kracht om in je elftal te hebben. Scoort ook vaak een goaltje.

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Suk wordt waarschijnlijk verhuurd aan Willem II tot einde seizoen. Lijkt me goed, want het niveau van Ajax kan hij nog niet aan. Laat hem daar maar rijpen.

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Toch liet hij bij Jong Ajax een half jaar terug echt mooie dingen zien.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Oh, zie nu pas dat Bommel per direct naar Milaan gaat. Dacht na de zomer omdat zijn contract bij Bayern tot de zomer doorliep. Hebben nog niet genoeg oudjes daar. 8)

10. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Daarom is het ook goed dat hij bij Willem II kan rijpen. Daar staat hij sowieso wel in de basis verwacht ik en kan hij zijn stempel op het spel drukken, want dat is nu te bedroevend voor woorden.

11. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe moet als jonge spits in godsnaam zijn 'stempel' drukken op een ploeg die niet kan voetballen? Hij moet aangevoerde ballen in het net leggen, maar dat is zonder aanvoer dus nogal lastig.
    En waarom denk je dat hij het niveau van Ajax niet aankan? Zoals Daz zegt, bij Jong Ajax scoorde hij veel en in het eerste is hij alleen maar vijf keer de laatste 5 min. ingevallen.

12. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Dat bedoel ik ook. Door doelpunten te maken druk je toch een stempel op het spel. Qua aanvoer zit het bij Willem II nog niet eens zo slecht (Lasnik bijv).

Die jongen is echt nog niet klaar voor het grote werk bij Ajax.

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zal hij ook niet worden. Volgens jaar lekker uitzwaaien.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    I lolled! :lol:

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Net in de sportschool achter de spin zag ik dat de halve finale van de Azie Cup bijna was afgelopen, stond na 113 minuten 2-1 voor Japan tegen Zuid-Korea, in de 120ste minuut uit een scrimmage werd het 2-2 :eek: Penalty's dus. Korea miste alle 3 de strafschoppen 8) Japan miste er 1 en zo werd het 2-0 voor Japan, lijkt me zeer frustrerend als Koreaan dat je in de 120ste minuut langszij komt en dat alle penaltynemers falen..
    De 2-1 voor Japan in de verenging was een penalty door Honda, die mis ging maar er in de rebound alsnog inging:lol:

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wat een stelletje draken zijn het ook daar bij Hércules. Ze zullen hem nu wel extra vervloeken omdat hij de ban als het ware brak en als eerste durfde uit te spreken dat ze daar hun betalingsverplichtingen niet netjes nakomen en ook andere spelers zich in de media gingen uiten. Toch een beetje kinderachtig dit allemaal.

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Heeft van Bommel nou een contract voor 6 (!) maanden?

Wtf? Waarom blijft hij dan niet bij Bayern? Dat moet wel een ruzie onderling geweest zijn i.m.o.

Van het tekengeld wordt je immers ook niet rijk....

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Als ie 't goed doet kan ie waarschijnlijk een langer contract tekenen. Dat was bij Bayern niet aan de orde dacht ik.

19. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Milan geven ze sowieso spelers boven de 30 jaar maar voor 1 jaar contract, dus misschien was het makkelijker voor hen om dat per seizoen te doen, ipv voor een kalenderjaar.

20. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Adebayor naar Real Madrid, lachwekkend.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina