1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    waarom is dat lachwekkend? Vond hem bij Arsenal bij vlagen briljant, hij zal het toch niet verleerd zijn bij City

2. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt te kort voor de absolute top. Ze hebben scorend vermogen nodig, dan moet je geen Adebayor halen.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Het begint er zo langzamerhand toch op te lijken dat hij de biezen pakt vanwege het lonkende geld in Engeland. Beetje jammer. Ik ben altijd fan geweest van Dani, ondanks zijn wisselvalligheid. Als hij in topvorm is dan is hij een geweldenaar en hij past perfect in het spel van Barça. Maar goed, als hij belachelijke bedragen wilt vangen en City komt op de proppen met een megabod dan zou je haast gek zijn om hem niet te verkopen.

Het verhaal gaat rond dat Darijo Srna zijn opvolger moet worden. Ook geen goedkope jongen, zo vermoed ik. Ik heb ook helemaal geen kennis van de Oekraïense competitie dus heb hem alleen wedstrijden zien spelen voor Kroatië. Iemand toevallig meer verstand van deze man? :p Aan fimpjes op youtube heb ik ook geen fuck. Alleen maar filmpjes van goals maar ik wil hem juist zien verdedigen, combineren en rushes maken langs de kant.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Is vd Wiel al helemaal uit de picture bij Barca?

hmm daar zit wel wat in. Maar hij is wel beresterk en technisch ook heel behoorlijk. Hij kan wel als afleider fungeren voor types als Ronaldo en Di Maria lijkt mij.

En waar koop je tegenwoordig gegarandeerde doelpunten voor minder dan 30 miljoen? :+

Laatst bewerkt: 25 jan 2011
  5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik hoop het. ;)

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, :+.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Ja, ik bedoel. Ze hebben met appelvlaai al een slechte aankoop gedaan. :+

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, als ze dan aankomen met een speler genaamd Gregory die nóg slechter is als Afellay :emo:.

:+

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Ja, dan sta je inderdaad helemaal voor lul. :+

10. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Adebayor is nou niet echt een verbetering t.o.v. Benzema... Bovendien is het een totale diskwalificatie van Benzema, die gehaald is voor 30 miljoen (?), ook al doet hij het niet echt goed. Als je hem gewoon laat meedraaien komen er vanzelf wel doelpunten uit voort. Nu kunnen ze Benzema net zo goed van de hand doen.. Wat een kapitaalvernietiging daar zeg (ook niets nieuws onder de zon natuurlijk).

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Benzema is een hele leuke voetballer hoor, maar hij is enorm uit-vorm en na al zijn mentaliteits-problemen denk ik niet dat Real Madrid het nog ziet zitten om met hem verder te gaan. Snap ik ook wel hoor, als je ziet hoe hij voetbalt (en qua verleden). Hij heeft de handelingssnelheid van Koevermans, maar maakt wel veel goals.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ach zo gaat dat blijkbaar bij dat soort clubs, Barca, Chelsea, Man City doen niet anders

Over Benzema lees je regelmatig dat het bij hem een beetje aan de mentaliteit ontbreekt, hij lijkt te denken dat het hem allemaal wel zal komen aanwaaien. Enorm jammer want hij barst van het talent.

13. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Maar dan nog, als je 30 miljoen voor een speler betaald kan je in ieder geval meer pogingen doen om hem mentaal op orde te krijgen. Zeker een trainer als Mourninho zou daartoe in staat moeten zijn...

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heeft Dani al een goeie voorzet gegeven dit seizoen?

15. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    En jij denkt dat ze dat niet proberen en dat ze misschien Adebayor voor 6 maanden hebben aangetrokken om Benzema te laten vechten voor zijn plaats, want hij loopt er nou echt als een zoutzak bij hoor.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Weet niet of dat wat uitmaakt, als Higuain fit is loopt hij er ook als een zoutzak naast

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Srna schijnt een hele goede te zijn, heb hem een paar wedstrijden zien spelen met Shaktar en daar deed hij het erg goed. Zijn contract loopt nog anderhalf jaar door, dus het is niet zo dat extreme bedragen kunnen vragen zoals bij Chygrynski;)

18. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Inderdaad, met of concurrentie, het probleem ligt ergens anders. Volgens mij kunnen ze hem gewoon het beste laten gaan naar een leuke club in Frankrijk ofzo.

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Van Wolfswinkel is niet in beeld bij Ajax gelukkig:) Zie hem niet graag komen, wordt erg overschat naar mijn mening.

20. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Het zou mij niets verbazen als die Adi een contract afdwingt deze week. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina