1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 32]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik irriteer me trouwens mateloos aan al die mensen op AN die constant Castilion opperen..

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Wat is jullie nick eigenlijk daar? Die van David weet ik..

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb zelf geen account, ben meer een lezer. Van David weet ik het ook , las opeens iets over zuid oost beemster namelijk:+.

Ik weet sowieso dat als ik een account aanmaak ik binnen de kortste keren Marx loop te bedreigen en dat kan niet goed zijn.

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Iniesta heb ik als nickname op AN. Overtoom schijnt dus vooral een technische speler te zijn beetje een spelmaker, maar geen echte 10. Aldus LMEZ. Ben benieuwd of hij minuten gaat krijgen.

5. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik denk nou niet dat Jan-Arie echt een versterking zou zijn op het middenveld bij Ajax. Lodeiro heb ik nog wel redelijk vertrouwen in alleen is het jammer dat die jongen zo vaak geblesseerd is.

Bonevacia zal de plek van Enoh moeten gaan overnemen, verdedigend is die misschien wat minder maar dan staat er in ieder geval iemand die wel kan opbouwen.

Bouy is nog veels te vroeg, duurt nog wel anderhalf seizoen voordat hij ook maar kans maakt om bij de selectie te komen denk ik.

Al met al is het middenveld dus niet echt dik bezet in mijn ogen en de jongens die er nu staan zijn kwalitatief ook niet geweldig.

6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik denk dat Jan-Arie wel een versterking zal zijn. Dat heb ik ook al meerdere malen aangegeven denk ik.

Bouy kan ik niet beoordelen, maar anderhalf seizoen is misschien wel wat aan de lange kant als hij de kwaliteiten bezit om het uberhaupt te redden. Dan lijkt het me realistischer dat hij komend seizoen er dicht tegenaan zit en regelmatig mee zal gaan. Al kan ik hem zelf niet beoordelen, maar qua traject zou het logisch zijn als hij volgend jaar aansloot lijkt me.

Al ben ik het met je eens dat we wel degelijk een kwaliteitsimpuls kunnen gebruiken op het middenveld.

7. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Jan-Arie is imo echt geen verkeerde speler hoor.
    Is volgens mij wel een speler die op veel posities uit de voeten kan.
    Bij Willem 2 speelt ie volgens mij centraal achterin (correct me if im wrong)

Laatst bewerkt: 29 jan 2011
  8. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik ben nog niet echt overtuigd of Jan-Arie het gaat redden bij Ajax. Met een beetje geluk zit hij er volgend seizoen bij, zo niet dan heeft die jongen gewoon geen toekomst bij Ajax. Sowieso hebben we hem niet nodig in de verdediging maar gewoon op het middenveld dan.

Bouy is toch pas net 16? Dan lijkt het me dat hij was eind volgend seizoen op zijn vroegst aan zal sluiten bij de selectie. Op AN lees ik veel lyrische reacties over hem dus de kwaliteiten (ga ik nu maar even van uit) zal die wel hebben.

Op het moment zijn er dus gewoon versterkingen nodig op het middenveld en iemand om de spits positie in te vullen. De voorhoede (op de spits na) en de verdediging staan verder gewoon goed en zal in de toekomst ook geen problemen moeten opleveren.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Het zag er natuurlijk al somber uit voor Feyenoord, maar dit maakt het natuurlijk nog somberder.

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ach sinds ze Ajax een poets hebben gebakken met die 16 miljoen voor Sulejmani, kunnen ze alles maken8)

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ach dan haalt Ajax Dost toch niet. Of Dost doet een ''Suarezje'' en gaat gewoon dwarsliggen bij de club(niet meer willen spelen) dan buigt Heerenveen wel, want aan een speler die niet meer wil spelen, heb je niets(d'oh).

12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hoezo ga je sowieso Heerenveen opeens iets verwijten? :{ Heerenveen kan straks bij de onderhandelingen alleen nog maar omlaag gaan in prijs, dus hoog inzetten lijkt me normaal. Vooral voor een speler die dit seizoen gehaald is en dus nog een langlopend contract heeft. Bankspeler of niet, als hij nog een contract heeft voor 3 jaar moet de portemonnee open. Daarbij kun je je afvragen of Suarez ook niet voor minder de deur uit had kunnen lopen... Alsof je als Ajax zijnde niet zoveel mogelijk geld wil innen. :x

13. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Hij zou willen dat hij een basisplek had. 8)

Ajax is wel gek als ze aan de prijsvraag van Heerenveen voldoen.

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    @Wooffa, omdat het belachelijk is dat je een speler voor 6m wil gaan verkopen, terwijl je als clubzijnde een te dure huishouding hebt en de speler op de bank zit. De duur van een contract is een beslissende factor, maar de vraagprijs wordt ook bepaald door de prestaties van de desbetreffende speler. Nou Dost houdt elke wedstrijd de bank op temperatuur.

Ajax wil hem dan ook halen op basis van zijn prestaties in Almelo, wat al genoeg zegt. En dat ''hoog inzetten-verhaal'' vind ik maar lariekoek, het schrikt Ajax/andere geïnteresseerden eerder af, als je absurde prijzen gaat vragen. Je kan dan beter meteen duidelijk zijn.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    6 miljoen is volgens mij vrij duidelijk. Heerenveen heeft deze zomer niet zitten slapen en Dost voor een mooie prijs gekocht. Dat had Ajax ook kunnen doen.

En ook je wisselspelers hoef je niet gratis weg te geven om een andere club een plezier te doen.

Wat denk je dan dat er gebeurt als de interesse van Ajax zo duidelijk is ....

Als ze hem goedkoop hadden willen halen hadden ze dat afgelopen zomer moeten doen of VOOR de deal met Liverpool rond was. Nu weer iedereen dat er 22 miljoen binnenkomt en dat ze zitten te springen om een extra spits

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent Frozen toch?

Ja werd ineens neergezet als een Beemsterling daar. Dat moest rechtgezet worden. En Marx is een idioot inderdaad. De man heeft de opmerkelijke gave om werkelijk alles verkeerd te voorspellen. Ook knap.

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Haha, ja klopt.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Toch maar een account aangemaakt.

19. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Gekke gosah!

20. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax vroeg 35 voor Suarez .. kreeg uiteindelijk 22 (excl) dat is 62% van de vraagprijs
    62% van 6 miljoen voor Dost is 3,77 miljoen

:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina