Mwah, misschien voor erbij ofzo (persoonlijk zie ik Gudjohnson wel zitten) Maar als El Hamdaoui gewoon lekker gaat voetballen is de ideale spits voor Ajax. Al dat gezeur rond hem, iedereen heeft een mening door de media, maar niemand weet wat er nou precies is voorgevallen. Vandaag deed ie het prima, op wat uitglijers na dan
Laten we aub geen over the hill 30gers gaan halen. Denk dat ie ook niet voor een knaak en een bos wortels deze kant op komt. Feyenoord moet echt een keeper gaan halen. Wat is Mulder slecht zeg.
Als goede pinchhitter totaal geen problemen met Gudjohnson. Hetzelfde geldt voor Mido, zulke spelers kun je altijd gebruiken. Ik zou het eerder dom vinden om een jonge speler die zich totaal niet heeft bewezen te halen, omdat het een zogenoemd talent is. Daar heeft Ajax er al iets teveel van rond lopen.
Jaa, maar lees net dat PSV hem niet wil verkopen dus dat is ook beter voor ons . Spannend dagje morgen. Naar dereijk is ook geïnformeerd. Die moet ook blijven.
Dat is allemaal eigen jeugd. Ze moeten imo juist wat meer risico's nemen met betrekking tot het aantrekken van talenten. Mertens is meerdere malen bij Ajax aangeboden en niet aangenomen. Nu moeten we in de buidel tasten om hem te halen. Zie Mertens overigens, voor een goede prijs, graag komen. Liever dan Dost. En ja, Gudjohnson is een goede pinchhitter maar ik denk dat ie op de loonlijst niet onderaan komt te staan.
Lag het aan mij of was die eerste gewoon een flinke blunder? Die tweede was wel moeilijk, maar die eerste..
O.M.G KUT TWENTE WA EEN GELUK HEBBEN HUN ZEGG!11!!2@ Nee maar even serieus, als daar een normale keeper zou hebben gestaan was het nooit 1-1 geworden . Jammer .
Ben het helemaal met van der Boog eens. Eerst moet Utrecht, maar vooral Heerenveen even in de realiteit terugkeren. Ajax heeft eindelijk wat geld binnen(wat voor een deel zal worden gebruikt voor de financiële huishouding) en moet zich nu niet op zo'n laatste dag helemaal laten uitkleden. Anders gaan ze maar met die Adi/andere buitenlander in zee.
Als er iemand in de aanval had gestaan die de kansen wel af had gemaakt hadden ze makkelijk met 0-2 kunnen winnen.
Hahahaha, ik hoopte nog dat Dost ging dwarsliggen . Op AD.nl staat het nu ook. Morgen gaan we weten wat voor gevolgen aan deze zaak zijn verbonden, maar wat had je ook verwacht. Een bankzitter die problemen met Jans heeft en in de belangstelling van Ajax staat.
Bas Dost spant arbitragezaak aan om los te komen van Heerenveen en een transfer naar Ajax te bewerkstelligen. Laat die zaak maar komen, om hem morgen af te wijzen. That be great.