1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 32]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Mja aan de andere kant weet je nu ook dat hij dit over 2 jaar bij Ajax ook gaat doen mocht er een mooie buitenlandse club voor hem kopen...

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Lijkt steeds meer een gewone zaak te worden dan, na het gevalletje Suarez. Óók bij Ajax.

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Alves kon er ook wat van bij Heerenveen. Valt onder de clubcultuur.

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Oja, vergeten haha. :)

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Bradley naar Feyenoord? Damn wat is er met die jongen gebeurd, die was toch hartstikke lekker bezig de laatste jaren?

6. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, had 1 goed seizoen bij Heerenveen volgens mij en daarna een slechte keuze gemaakt.

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Je tekent toch een contract met je volle verstand. Als je je poten breekt moet Heerenveen ook jaren doorbetalen, gewoon niet zeuren en hopen dat de clubs eruit komen en anders blijven zitten. Hij heeft immers zelf het contract getekend. Ben dost gelijk zat met zo'n instelling.

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Bij Heerenveen wel ja, daarna niet echt meer. Jammer, want het is een goede speler. Zeker nog bij zijn nationale ploeg.

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Bij Heerenveen op de bank zitten of bij Ajax spelen? Hmmm, logica. Heeft niks met Dost zelf te maken. Als voetballer wil je spelen. Klaar.

Dat die mongool Jans hem niet opstelt snap ik niet. Van der Vaart kon naar een betere club maar hij wou gewoon voetballen en dat doet hij nu.

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dost moet je niet eens willen. Qua kwaliteit, mentaliteit en dat gelul over dat hij onze kapstok kan zijn ben ik ook niet helemaal van overtuigd. Misschien kan hij het wel, maar zijn huidige spel lijkt er niet op. Elke cent meer dan wat Heerenveen is teveel en wij zullen aardig wat centjes meer moeten betalen. Niet doen dus.

Laatst bewerkt: 30 jan 2011
  11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    :)

Helemaal mee eens!

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dost moet niet janken. Tekent voor 4 of 5 jaar en dan zit het tegen en dan wilt ie weg. Wat heeft Heerenveen dan aan dat contract voor zoveel jaar gehad? Als ie ze been breekt en nooit meer ze niveau komt Heerenveen ook niet van hem af en krijgt ie ook netjes ze geld zonder dat die presteert. Had die maar een clausule in ze contract moeten laten zetten.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Maar jongens, is die Dost nou écht zo goed? Ik bedoel.. Als je El Hamdaoui gewoon aanhoud, heb je toch een veel betere spits.
    Als hij aan het eind van het seizoen weggaat, dán koop je Dost pas; zal dan ook minder kosten. El Hamdaoui is toch nog niet weg..

Zo kan je het ook bekijken.

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vind el hamdoui ook veel beter. En dost krijgt vast geen voorzetten van de vleugels want die gaan vaker binnendoor. En dost moet het echt van de voorzetten hebben.

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    El Hamdaoui - Dost - Sulejmani
    Ebecilio - Cvitanich/Castillion - Özbilic als back up

Ik zie het nog wel werken, maar dan moeten El Hamdaoui en Sulejmani niet steeds naar binnen trekken en ook voorzetten geven.

Edit:

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind El Hamdaoui eigenlijk het beste om een balvaste spits heen. Of Dost dat kan brengen, geen idee. Ik hoop het wel. Zijn mentaliteit staat me iig niet aan. Benieuwd hoe dit gaat lopen.

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nogal wat kortzichtige reacties over Dost. Kom op zeg.
    Jans is een verdomd moeilijke vent om mee om te gaan. Die vent vind zichzelf geweldig. Laten we niet vergeten dat de beste man ook ineens naar Heerenveen gevlogen was? Volgens mij omdat hij dacht er ook wel een succes van kon maken. Riiiight.

Heerenveen MOEST Dost hebben. Nu zit hij op de bank en bewijst hij meerdere malen dat hij gevaarlijk KAN zijn voor het goal. Als ik bij NAC op de bank zat en zicht had op een basisplaats zou ik er ook alles aan doen om een transfer te verwezenlijken.

El Hamkaas vertrouw ik niet. Die golddigger is ook zo gevlogen bij een aanbieding. Maar ik zeg maar niets, dadelijk lezen ze het op Studio Voetbal en word hij weer "ziek". :+

18. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    bradely naar feyenoord zou wel echt een stunt zijn! hopen dat het waar is, eerst maar eens zien dan geloven.

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Helaas

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Idd, Bradley zou geweldig zijn. Too good to be true.
    Dat ie dan naar Villa gaat zal ik verder niet om rouwen :D.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina