1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 32]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Goedemorgen.

Overigens mocht Mertens niet komen dan zou Derk Boerrichter in beeld zijn van RKC. (Zat in de jeugd opleiding bij Ajax)

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben blij dat ik een aantal dagen geleden Dost en Mertens riep. ;)

Dost wil nu via arbitrage naar Ajax en Mertens laat zich ook niet onbewogen. Jammere is dat De Boer heeft aangegeven dat het of/of is, maar dat zou natuurlijk ook onderhandelingstechniek kunnen zijn om de prijs te drukken van beide spelers. Zal je zien dan is het straks alsnog en/en. :+

Overigens als het echt of/of is dan zou ik het liefste Mertens zien komen. Intrinsiek een groter talent dan Dost natuurlijk, maar met Dost als nieuwe puntspeler ben ik ook erg content. Heerenveen en Ajax zullen er met een beetje handjeklap wel uitkomen, waarschijnlijk nog voor half 2 (als de zaak voorkomt bij de arbitragecommissie).

Edit: speelde El Ham bij AZ in het kampioensjaar ook niet hangend vanaf links/schaduwspits?
    Edit2: ik hoorde bij SV dat Boerigter de beoogd vervanger is van Mertens bij Utrecht, mocht hij naar Ajax gaan.

Laatst bewerkt: 31 jan 2011
  3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dan zou je een aanval van Mertens - Mounir - Sulejmani hebben. Ook lekker!

4. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Eriksen daarachter. Die kan Mertens wel verdienen met leuke pasjes. :)

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Bedienen ja. :+ Maar nee inderdaad, dat zou wel goed werken denk ik. Daarbij heeft Mertens ook de kwaliteiten om in kleine ruimtes te kunnen voetballen mocht dat nodig zijn. Transfer window sluit vannacht om 00:00, toch?

6. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Yep. Spannende uurtjes vandaag.

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Voor 6 miljoen zou ik hem kopen. Dost voor 4 miljoen.

8. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Rot op met die Mertens joh.
    Heb je weer zo'n kleine dwerg voorin lopen.
    Nee doe mij die Derk Boerrigter maar dat is tenminste iemand die er staat.

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Wat maakt zijn lengte uit? Kijk hoe hij voetbalt bij Utrecht. Een speler als Mertens kunnen we echt wel gebruiken hoor. Ga je dat ook over Messi zeggen? (misschien kort de bocht, maar dan nog)

En besides, Boerrichter moet zich nog bewijzen op Eredivisie niveau, en al helemaal op het Ajax niveau.

10. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Derk Boerrigter:emo:..

Dat is weer zo'n halve voetballer die leuk is bij een middenmotor..

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dost vind ik maximaal 4 miljoen waard, daar moet Heerenveen ook gewoon tevreden mee zijn, als je loopt te zeuren dat je een te dure huishouding hebt.

Mertens misschien iets meer, maar ook 7,5 mln vind ik onrealistisch.

Edit: Wtf Vitesse legt even 4 mil neer voor de spits Bony van Sparta Praag.

12. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Mertens is zeker wel 7,5 mln waard. Zeker als je ziet voor hoeveel Suarez weg is gehaald.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    4 voor Dost en 6 voor Mertens en anders maar niet wat mij betreft, de tijd van Sulejmani achtige bedragen zijn voorbij.

Huntelaar kostte destijds 9 toch?

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dan is die 2,5 m duurder dan El Hamdoui, het moet niet gekker worden.

15. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    En Suarez kostte 7 miljoen. Mertens zie ik echt niet zo goed worden als Suarez of Huntelaar. Gewoon Dost voor 4 miljoen en klaar.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Tenzij El Ham ook nog weggaat, dan mag wat mij betreft dat geld ook uitgegeven worden om beide heren te halen. Anders word de spoeling wel erg dun.

17. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Zie Mertens als eenzelfde spelers als Dzsudzsak! Alleen dan is misschien zijn traptechniek wat minder maar wel een echte winger! Denk wel dat hij zijn geld waard is!

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dus omdat Mertens een soort Doedelzak is, moet dat 2,5 m duurder zijn dan een spits van AZ, die een tijd terug nog topscoorder was. Het slaat gewoon helemaal nergens op.

19. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Het is een andere speler. Je vergelijkt 'm met een spits terwijl hij dat helemaal niet is. Je gaat een prijs voor een verdediger toch ook niet vergelijken met de prijs voor een aanvaller? Mertens is echt voor de assists, El Ham voor de goals..

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    El Ham is ook wel voor een prikkie weg gegaan bij AZ. Dat kwam voornamelijk omdat ze spelers moesten verkopen en dit wist iedereen. Daardoor konden ze ook geen extreme bedragen vragen.

Vind Mertens het overigens ook niet waard. Sowieso zijn de transferbedragen tegenwoordig belachelijk, dus ja ook die van Suarez!;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina