1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 32]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    In Nederland krijgen clubs ''op hun falie'' als het financieel niet goed gaat. In het buitenland lenen ze juist nog even wat extra.

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Eredivisie is ook wel een doorgeefluik, maar vooral vanuit Ajax gaan veel spelers naar grote clubs in het buitenland.

Wat betreft Vitesse, tot voor kort wel, tegenwoordig niet meer.
    Het zal weinig zin hebben om te verkopen aan Nederlandse clubs qua financiën heeft Vitesse waarschijnlijk het minst te klagen van de hele Eredivisie.

Veel clubs staan er financieel niet zo goed voor nee.

3. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Vitesse is de ultieme doorgeefluik, daar worden spelers neergezet die niet goed genoeg zijn voor de topclub. Vitesse dient eigenlijk puur als een club waar je talenten kan stallen, dus geen identiteit. Financieel staan ze er goed voor maar ik denk 80% van de supporters eerder 'hun' Vitesse terug wil met financiële zorgen.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Vitesse is inderdaad meer een fietsenstalling van een stel rijke mafiosi.

5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Nera, Inter gaat nu zelfs nog meer bieden op Castaignos. Zo'n voetbalclub kan toch wel betere talenten binnenhalen en hebben ze niet al die jonge Braziliaan in de gelederen, die krullenbol?

Laatst bewerkt: 31 jan 2011
  6. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    'hun' Vitesse zou niet meer bestaan. Zo goed als failliet.
    We hebben nu een redder en Vitesse zal ook zeer zeker een doorgeefluik worden voor grote clubs. Eerder waren we een doorgeefluik voor eredivisie clubs, nu internationaal, zeg maar net zoals Ajax. En Merab Jordania komt over als een man van eer (als hij om kampioenschap wil strijden zal hij dat doen), hij pompt er geld in (komt ook een totaal nieuw trainingscomplex, spelers etc. etc.) en lijkt me niet dat hij het daar bij laat.

Maargoed die discussie van geen ziel en geen identiteit etc. is al vaak genoeg gevoerd. Wat ik me wel af vraag: Feyenoord wil 4 miljoen neerleggen voor Dost een bankspeler van Heerenveen. Vitesse haalt voor 4 miljoen Wilfried Bony, dé top speler van Sparta Praag. Is die competitie daar écht zo veel slechter dan hier 8) Dat de beste speler daar evenveel waard is als een bankzitter hier.

jealousy is a bitch :D

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Coutinho is een tien, geen spits. En ik begrijp ook werkelijk niet wat ze in Castaignos zien.

Jaloers? Ik had altijd een groot zwak voor Vitesse, zeker toen ze stevig in de subtop meedraaide, maar het is gewoon een walgelijk hoopje club geworden. Het hoertje van de voetbalmakelaardij. Weinig om jaloers op te zijn. Ik vind het eerder zonde dat ze zo'n mooie club tot zo'n graflelijk vehikel af hebben laten glijden.

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Aernhem, werk jij voor Merab Zjordania?

9. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Vitesse en Ajax kan je niet vergelijken. Ajax laat jeugd door stromen en verkoopt de spelers voor een groot bedrag. Vitesse krijgt wat huurlingen van wat clubs en die keren na een jaar terug, Vitesse heeft daar dus weinig aan. De kans is groot dat elk jaar een nieuw team op het veld staat, kampioen zullen ze dus nooit worden. Wilfried Bony is een aardige speler maar niet zo geweldig. In bijna zestig wedstrijd weet hij maar 22x te scoren.

Ajax leeft al jaren van de jeugdopleiding, Vitesse blijft nu overeind door andere club. Dus Vitesse word geleid door andere clubs, ben jij daar blij mee?

10. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg het je, Binnen 2 jaar is Merab weg bij Vitesse en is Vitesse opgedoekt_0/

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Paniek bij Fortuna Sittard en Almere City, dit heeft niks meer met beleid te maken, spelers halen om je hoofd boven water te houden.

Fortuna Sittard haalt Paddy John, een wedstrijd gespeeld 1 doelpunt, en Almere City haalt de volgevreten Iwan Redan, daar lig ik ook niet wakker van.

Fortuna wil ook nog spelers van Excelsior halen. Wie moeten er komen? Bergkamp, Clasie, Koolwijk, Fernandez schei toch uit man. Excelsior zou interesse hebben in Fabio Caracciolo (Topscoorder bij Fortuna). Als we die laten gaan kunnen we net zo goed meteen uit de competitie stappen..

Er komt helemaal niets meer, en als er een speler komt dan hebben wij daar nooit van gehoord. Een speler die ergens in de belofte heeft meegedaan en die krijgt dan bij ons gelijk een stempel als talent met uitzonderlijke kwaliteiten.

12. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Geen flauw idee of hij er wat van kan.

13. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Loop 1 op 3 in zijn carriere tot nu toe. Dat is volgens mij al beter dan Van Beukering. :+

14. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Jep beetje koffie halen enzo

Zijn waarde is pas de laatste tijd gestegen he.. volgens mij afgelopen 14 wedstrijden 12 keer gescoord en 6 uit 7 europa cup wedstrijden.

Ach weet ook wel dat je niet Jaloers bent, als "Inter" fan heb je weinig om jaloers op te zijn. Gaat me meer om dat hele "oostblok crimineel, maffia dit dat" verhaal dat iedereen zomaar over neemt uit de pers die nooit met bewijzen zijn gekomen. Moet altijd een beetje lachen, doet me denken aan van die internet/media hypes waar iedereen in trapt. Zomaar alles klakkeloos over nemen.

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13

Sluiter en de Lange, kijk dat zijn nu eens versterkingen. Paul de Lange is wel echt een goede speler. 2 jaar geleden vond ik hem de beste speler van Volendam in de Eredivisie. Sluijter ook bak aan ervaring opgedaan in Hongarije. pfff.... en nu Fortuna Sittard.

16. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ben benieuwd hoe het nu eindigt..

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ze vragen nu 7 miljoen, ga toch weg man.

18. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Als ik Ajax was, zou ik hem lekker laten zitten. Als je na een half jaar (Je hebt getekend met je volle verstand) via de arbitragecommissie weg probeert te komen, dan heb je in mijn eigen niet echt een lekkere mentaliteit.

Als hij dalijk bij Ajax op de bank zit? Krijgen we dan soortgelijke El Ham-verhalen?

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.763
    Ze gaan nu nog meer vragen? :lol:

Dit is trouwens wel een mooi nieuwtje, ik zeg doen!

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ok nu is helemaal het hek van de dam in Heerenveen. Probeer dan nog met Utrecht wat te onderhandelen en anders geen versterkingen.

Dat een transfer van Heerenveen naar Ajax geen vooruitgang is, is de moeite niet eens om op in te gaan.

Laatst bewerkt: 31 jan 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina