En ik las weer dat Blackpool Andy Reid van Sunderland had overgenomen als vervanger voor Charlie Adam.
Haha, zie het nu inderdaad ook weer staan onder het laatste transfer nieuws Ik wacht nog wel lekker 5 uur, hier is toch geen touw aan vast te knopen
Tsja, Engelsen zijn nu eenmaal way overpriced, het blijkt keer op keer. In verband met dat feit is het moeilijk de vergelijking te trekken. Als Súarez in Engeland was geboren hadden ze hem waarschijnlijk voor 120 miljoen nog wel opgehaald.
Ik ben heel simpel. Als Torres vertrekt, dan mag Gerrard ook gaan. En als de laatstgenoemde gaat vertrekt Kuyt ook. Zo blijft er dus geen hol over. Walgelijk. Echt waar
Als die 5,5 miljoen echt klopt zou ik het heel slecht van Ajax vinden en dan had Heerenveen groot gelijk om zo hoog in te zetten want blijkbaar betaald Ajax toch wel elk bedrag als de transfer deadline nadert
Hier ben ik bang voor idd. VI radio staat hier momenteel aan. Nog niets gehoord over Dost. Moet zo groot nieuws komen vanuit Ajax kamp. Liever niet de hoofdprijs betalen voor Dost. edit: Imo komt het wel rond overigens. Alleen voor de hoofdprijs.
Exclusief: Dost is naar ajax vertrokken voor 250.000 euro, tevens ontvangt Heerenveen de ajacieden Evander Sno en Oleguer. Dat zou mooi zijn.. ik zou als ik bij Ajax in de staff zou zitten bij elke transfer een speler als Oleguer proberen te betrekken
Hahaha Viktor. Ah well, we zullen het vast straks horen bij Voetbal International. Net als andere 'eventuele' aankopen.