1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 32]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    De scouting van Ajax en het beleid is al jaren dramatisch. Ze willen nu wel op jonge talenten inzetten maar echt goede versterkingen worden er nog niet gehaald. Met uitzondering van Eriksen. Dan heb je in de jeugd nog Boilesen lopen, en dan misschien die Toivomakï. Spelers als Zlatan, Pienaar, Maxwell, Grygera en Chivu vinden ze al lang niet meer.

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Vitesse is geen kampioen en zal dat ook niet worden de komende jaren.
    Echter zie ik het wel voor me dat Vitesse over een aantal jaar wel gaat strijden om het kampioenschap, net zoals Twente doet en Groningen ook gewoon meedeed eerste helft van dit seizoen (of misschien nog mee doet, 1 puntje minder dan ajax).

Wel weer standaard dat als ik iets over Ajax velen meteen over Vitesse beginnen, interessante club he dat hollywood aan de rijn :D

Dat gaat wel lukken jochie :D

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Wel fijn dat je ook inhoudelijk reageert op mijn post. Zeg weer genoeg over je niveau.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee maar wie vind die nog wel , dat waren ook echte toppers en die worden tegenwoordig volgens mij op hun 15e al gescout door de clubs die meer te besteden hebben.

Maar om serieus met namen als Chamack en Dzeko aan te komen slaat natuurlijk helemaal nergens op.

5. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Wat verwacht je dan, alsof dat stukje mijn mening veranderd :+
    Je bent heel blij met de transparantie en het voet bij stuk houden. Ik zou zeggen bak een taart en ga het vieren. Jammer dat er verder weinig te vieren valt want zonder suarez en zonder goede versterking kan je die derde ster wel vergeten. :): (dat is toch jullie droom?)

Laatst bewerkt: 1 feb 2011
  6. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Dat stukje bevat meer nuance en realiteitszin dan jou posts. Die derde ster komt er heus wel een keer. Lekker boeiend of dat nu of over 10 jaar is. Het komt wanneer het komt.

Maar goed, lachwekkender dan de manier waarop jij dingen afschetst kan het toch niet worden. Scheelt mij weer een taart bakken...you just made my day. :thumbs:

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    En jij hebt dit allemaal in je glazen bol gezien?
    Gewoon afwachten hoe het allemaal uitpakt, want dat weet je niet van te voren. Uiteraard is het een verlies dat je nu Urby en Suarez kwijt bent, maar er blijft nog steeds een prima selectie staan. Ook PSV is spelers kwijtgeraakt die in de basis stonden en hebben daar niemand voor terug gehaald.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Twente daarentegen.. die worden er alleen maar sterker op nu Ruiz terug is (en met die Onyewu erbij)

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Daar heb je gelijk in ja, hopelijk laten ze zo nu en dan een steekje vallen. En Ajax moet gewoon top zijn deze 2e seizoenshelft. Hopelijk gebruiken ze de komende maanden om goed te scouten en dat er deze zomer een mooie versterking bijkomt!

10. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    :eek::eek: ben jij wel die ekte ekte ajax supporter?
    Want volgens mij willen de meeste ondertussen wel een kampioenschap.. maar jij kan blijkbaar nog wel een jaar of 10 wachten.. wat dat betreft weet je wel beter de plek van ajax, in ieder geval niet meer de beste voetbalclub van Nederland.

Ik denk dat ajax zoals het er nu voor staat, met deze selectie en dit beleid inderdaad geen kampioen kan worden. Waarom denk je dat ze de +/- afgelopen 6 jaar geen kampioen zijn geworden?

EDIT: Wat velen denken maar niet zo is, heb geen hekel aan ajax integendeel, heb liever dat ajax kampioen wordt dan twente of bijv. feyenoord (toen ze nog wat voorstelden).

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    En ik denk dat ze met de huidige selectie, de ingeslagen weg qua beleid en de huidige technische staf wel degelijk kampioen kunnen worden, ondanks het vertrek van Suarez en Urby.
    In die 6 jaar zijn we 3 keer op een haar na kampioen geworden, dus we hadden ook gewoon weinig geluk. Uiteraard is het al lang geleden, maar ik denk dat die 3e ster er snel op staat:)

Gedraag je er dan ook eens naar. Het enige wat je hier komt doen is Ajax belachelijk maken en reacties uitlokken. Kap daar dan ook eens mee;)

12. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Heeft niks met belachelijk maken te maken.
    Ben gewoon kritisch, als het goed gaat hoort dat de normale gang van zaken te zijn. Als ajax, nac uit de beker knikkert kom ik hier niet om ajax kontje te kussen en te zeggen dat ze het goed hebben gedaan, normale gang van zaken. Echter als ajax wanbeleid voert in de transferperiode laat ik mijn kritische noot achter. Dat sommigen daardoor op de teentjes getrapt zijn is niet mijn probleem....

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb genoeg posts van je gezien die alleen gericht zijn op het belachelijk maken van Ajax en het uitlokken van reacties na bijvoorbeeld een verloren wedstrijd.

Je zegt dat je het Ajax meer gunt dan andere teams, maar waarom kom je dan niet met je zogenoemde kritische noten over bijvoorbeeld Feyenoord, PSV, Twente en AZ? Of gaat alles daar zo perfect dat je niet kritisch kan zijn?

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Geloof je hier zelf echt ook maar 2% van?

15. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Sorry hoor, maar jouw schip vaart wel erg ver weg van de realiteit. Als ik met je in discussie blijf, ziet iedereen (voor zover dat nog niet is gebeurd) hoe ongelooflijk achterlijk jouw blik op voetbal is, en zelfs ik wil je dat besparen. :):

16. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Feyenoord tsja.. wat moet je daar nog over zeggen. :D
    AZ vind ik ook maar een grap, woekerpolis kampioenen.
    PSV en Twente staan er inderdaad vrij goed voor. Twente hoor je mij niet zo snel kritisch over, vind het ongelofelijk knap dat zij kampioen zijn geworden en ook nu weer mee strijden. PSV beetje saaie club gebeurt zo weinig dus weinig om om te lachen. Presteren altijd wel naar verwachting. Gewoon nette club niks op aan te merken.

Nee vind 't eigenlijk een schijtclub heb last van een aantal psychopathologisch symptomen dan floept zo'n post er wel eens uit :D

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Laat ik je voortaan maar weer negeren zoals ik normaal gesproken doe, het heeft allemaal geen zin met jou_0/

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hiermee verdien jij je 2% geloofwaardigheid weer terug :)

19. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
  20. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Thanks voor de tip! :thumbs:

Weet iemand wat nu het echte transferbedrag is van Torres? Is het nu 58 of 70 miljoen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina