1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 32]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    wtf8)

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind het altijd zo simpel van die gasten om even hun gal te spuwen als ze al lang weg zijn. Heb dan ook zelf eens de ballen om tegen de coach te zeggen hoe je ergens over denkt maar ga niet via via in de pers wat lopen schreeuwen, droevig gedoe altijd en de helft wordt meestal ook direct uit zijn verband getrokken, zowel door de speler als door de media.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Als het waar is vind ik het een briljante actie van Von Gaal.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Als dat waar is van Van Gaal.. _O_

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Daarom wilde Van Gaal ook dat je Duits leerde :lol:

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Pandiani: 'Papa Mourinho heeft Ronaldo weer moeten verdedigen, haha'
    Donderdag, 3 februari 2011 om 18:50

De reactie van Walter Pandiani op de uitlatingen van José Mourinho heeft niet lang op zich laten wachten. De aanvaller van Osasuna vertelde afgelopen week dat er een schroefje los zat bij Cristiano Ronaldo en dat hij een voorbeeld moest nemen aan de beste speler ter wereld: Lionel Messi. Mourinho mengde zich daarna in het verbale geweld en zei dat Pandiani alleen maar gratis reclame voor zichzelf wilde maken. "En dat was slim van hem, want reclame maken is tegenwoordig duur."

"Maak ik reclame?", vroeg Pandiani zich donderdag openlijk af. "Hij heeft het toch over mij, of niet? Ik speel al elf jaar in Spanje en nu maakt hij nog meer reclame voor mij." De Uruguayaan moest lachen om het feit dat Mourinho het opnam voor zijn landgenoot. "Papa Mourinho heeft hem weer moeten verdedigen, haha." Pandiani had Mourinho dit seizoen al een sneer uitgedeeld omdat hij Sporting Gijón in diskrediet bracht wegens hun prestatie in Barcelona. "Maar zelf verliezen er met 5-0."

Pandiani wilde verder geen commentaar geven. "Als Mourinho erin slaagt om net als ik de Super Cup en drie keer de nationale beker te winnen, dan zal ik wellicht een keer naar meneer Mourinho luisteren." De 34-jarige Pandiani speelde in Spanje voor Deportivo la Coruña, Real Mallorca, Espanyol en dus Osasuna.

Voetbalzone

Held :lol:

7. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Die Pandiani is inderdaad een held!_O_

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Al staat die onderste zin nergens op, welke mongool wilt zijn prijzenkast vergelijken met die van Mourinho 8)

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Prijzen (in spanje) van Pandiani 6
    Prijzen (in spanje) van Mourinho 0

Misschien volgt Pandiani het buitenlandse voetbal niet zo :+

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Pandiani. _O_

:D

11. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Deze jongen heeft het nu al te hoog in z'n bol!

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoezo dat dan? ;)

"Florian maakte zijn debuut onder Martin Jol, maar na zijn meniscusoperatie en de trainerswissel komt hij voorlopig niet in de plannen voor."

De kans op speeltijd lijkt voor de 19-jarige aanvaller niet groot het komende half jaar en volgens de belangenbehartiger is nu bijtekenen onnodig. "Hij is na Sulejmani, Özbiliz en Lukoki de vierde man op rechtsbuiten en achter Ebecilio, Özbiliz en El Hamdaoui ook de vierde keus op links", vervolgt Haatrecht die niet uitsluit dat Jozefzoon later alsnog zal bijtekenen. "We blijven in gesprek en zien wel of hij kansen krijgt. En anders is het beter om te vertrekken. Er is volop belangstelling uit de Eredivisie", aldus de zaakwaarnemer.

Als je die dingen optelt, ben ik het wel met hem eens hoor ;).

13. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Die jongen komt net kijken en loopt nu al te zeiken over te weinig speelminuten.
    Buiten dat telt bij mij ook een stukje clubgevoel mee.
    Teken gewoon dat contract en ga werken met je luie reet en misschien krijg je dan volgend seizoen wel speelminuten.

Laatst bewerkt: 3 feb 2011
  14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hij staat sowieso achter Lukoki in de rang orde. Die zaakwaarnemer praat veels te snel. Komt nu al aanzetten dat hij niet in de plannen voor komt. :emo:
    Die jongen is net amper twee weken terug van een knie blessure en is nu fit en sterk aan het worden. Beetje onzin dus.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die zaakwaarnemer zal wel denken dat er wat te halen valt. Die jongen moet eerst maar weer eens in vorm raken en voor zn kans vechten. En als hij het dan niet haalt kan hij altijd nog uitkijken naar een andere club. Ik zou ook liever een mooi contract tekenen bij Ajax en dan verhuurd worden voor speelminuten als blijkt dat je in het eerste niet aan spelen toe komt dan meteen naar een andere club gaan. Want laten we wel wezen, ik denk niet dat Chelsea en Barca in de rij staan voor hem.

Dus dat word dan een nederlandse subtopper. En de enige die daar op lange termijn baat bij heeft is volgens mij die zaakwaarnemer

16. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die jongen is een groot talent, niet zo gek dat hij dan niet gaat bijtekenen om 3de of 4de keus te zijn. Ik denk dat hij zijn ontwikkeling belangrijker vindt dan clubliefde. Lijkt me beter dat hij volgend jaar ergens in de middenmoot gaat spelen van de eredivisie.

Bijtekenen en verhuurd worden kan natuurlijk ook, maar je lot in eigen hand nemen lijkt me aantrekkelijker.

17. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    'Vierde keus' Jozefzoon is voor De Boer geen nummer
    nieuws Door: Redactie op 3 feb 2011

'Vierde keus' Jozefzoon is voor De Boer geen nummer.Als hij hard blijft werken, gaat Florian Jozefzoon van Frank de Boer kansen krijgen bij het eerste. Dit vertelt de trainer aan Ajaxlife.nl. Hij reageert op het bericht dat de buitenspeler vooralsnog niet ingaat op de aanbieding om zijn contract met twee jaar te verlengen.

(...)

Zaakwaarnemer Haatrecht erkent tegenover Ajaxlife.nl dat hij niet met de technische staf over de situatie van Jozefzoon heeft gesproken. "Ik ben zelf tot die conclusie gekomen omdat Florian de laatste weken niet bij de selectie zit. Dan bespreek ik zo'n situatie met mijn speler omdat ik het beste voor hem wil."

de rest: http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/7556

18. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Volg jij hem bij de A1?
    Of maak je je uit Mvv thuis en Vitesse thuis uit dat hij een groot talent is?

Ik weet namelijk nog niet zo goed wat ik nou van hem moet denken. Ik heb hem echt te weinig zien spelen. Met alle respect, maar als je na terug komst van een blessure gaat lopen zeiken dat je 4de keus bent terwijl je nog niks heb laten zien dan ben je imo dom bezig.

19. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is ook wel makkelijk om te zeggen dat hij 4e keus is. Hij is een tijd geblesseerd geweest en net weer terug. Voor die blessure was hij eerste keus en zat Ebelicio nog niet eens bij de selectie. Laat Josefzoon eerst maar weer eens een wedstrijdje mee doen, hij is wel een talent. Tenminste een rechtsbuiten, dan kan Sulejmani op links. Op rechts is hij een beetje vervelend, want iedereen weet nu onderhand wel dat hij toch naar binnen gaat, dus de verrassing is er ook wel af. :)

edit:

Wat een zaakwaarnemer, beetje loze woorden dus. Hij traint pas weer 1/2 weekjes mee.

Laatst bewerkt: 3 feb 2011
  20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Een zaakwaarnemer die haatrecht heet, genius 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina