1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 32]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Jojo. 401
    Ik ga lekker kijken in de shop :)
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.584
    Leuk Bevonden:
    8.682
    Volgend seizoen dus een heel nieuw Ajax? :+

    Urby er nu al uit.
    In de zomer sowieso Suarez eruit, Steek eruit en waarschijnlijk ook wel v/d Wiel en misschien Vertonghen eruit. :+
     
  3. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ach dat is toch elk jaar weer zo. Zolang de doorstroom uit de jeugd maar goed is en er gericht aankopen worden gedaan moet zoiets toch op te vangen zijn.


    Zo hou je voorin echt niets over joh...
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach het was al langer duidelijk dat het over was tussen Mounir en Ajax. Ik geloof die kwaaltjes en ziektes al weken niet meer. Weg met die vent.

    @Winter: Ja ik ben er uiteraard.
     
  5. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja dat het over was dat was al een tijdje duidelijk. Die blessures en terugvallen en alles zijn in mijn ogen ook de grootste onzin.

    Het is gewoon wel fijn dat er waarschijnlijk ook een club echt geïnteresseerd is in hem.
    Ik las net dat Cavenaghi ook weg is bij Bordeaux dus die zullen wel om een spits staan te springen. Met een beetje geluk zijn ze bereid om een redelijk bedrag neer te leggen zodat het niet een totaal mislukte aankoop is geweest.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Vraag me af of dit waar is, vind 45.000.000 nogal veel voor zo'n jonge jongen. Tuurlijk heeft hij tegen Inter geweldig gespeeld maar om dan al met zo'n zak geld aan te komen zetten..
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    De stadions bij de KNVB beker zitten pas vol vanaf de halve finales. Jammer dat de beker niet leeft in Nederland zoals dat het wel doet in Engeland.
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Alsjeblieft niet zeg. Past totaal niet in Italië en al helemaal niet bij Inter. Lijkt me overigens ook totale bullshit.

    Pazzini is morgen officieel van Inter, net als de huur van Kharja van Genoa.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maar aan de andere kant zou het niet de eerste keer zijn dat Inter teveel geld betaald voor een speler omdat hij toevallig en hele goede dag tegen ze had (Andy vd Meyde :+ )

    maar zie hem inderdaad eerder naar City of Chelsea gaan
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Had dat gevoel ook, maar durfde het niet te posten omdat ik niet veel van de Serie A afweet. Laat die jongen alsjeblieft in de Premier League blijven, en het liefst bij de mooie Spurs :).
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zitten hun nou serieus elke keer te kloten als ze op de tribune zitten, vorige keer die Piqué ookal :lol:.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.584
    Leuk Bevonden:
    8.682
    Inderdaad. Pique vorige keer met die nootjes/zonnepitten gooien naar die supporter. :lol:
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Helden zijn het. _O_
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Muhaha ja, dat was echt prachtig met die nootjes :D

    Afellay zit er naast volledig onder hypnose naar het spel van Barça te kijken zo te zien.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Die Pique is echt een held. _O_
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha ja, helemaal onder de indruk :+.

    Heeft iemand die mooie aanval nog gevonden waarover al de commentatoren zo enthousiast ware, met dat hakje van Afellay. Waar ze hem vergeleken met Ronaldinho op zo'n stream, en het op een andere stream een orgasmic attack noemde, etc. :+
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Bedoel je dit?



    Heb de wedstrijd niet kunnen zien door een toets. :mad:
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ah ja, waren echt mooie aanvallen in die wedstrijden zeg. Dit was echt een van de velen :cool:.

    Wel leuk dat Afellay al zo veel mag spelen! Jammer dat hij nog niet scoorde.

    [yt]ssEXViTn7js[/yt]

    Luister vanaf 2:11, _O_

    Weet iemand nog dat ik zei dat die commentator zo geniaal enthousiast was over Afellay, die helemaal flipte bij de bovenstaande actie? Dat is dezelfde commentator als deze, iemand enig idee waarvan dat is?
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2011
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.584
    Leuk Bevonden:
    8.682
    Ze zijn bij Milan wel lekker aan het shoppen deze periode, zeg. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina