1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 32]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    dat is gezien de economische vraag en aanbod vergelijking best vreemd.
    Zoveel goede keepers zijn er niet. Topclubs als Arsenal, Bayern, AC Milan hebben al jaren problemen met het vinden van een echt goede keeper.
    Echt goede keepers (wat ik Stekelenburg wel vind onderhand) zijn schaars, dus zouden veel moeten opbrengen.

ik lees net een bericht dat Valencia hem pas in de zomer wil voor 7,5
    Stekelenburg heeft contract tot zomer 2012, dus dan is het wel een prima bedrag denk ik. Zou alleen niet naar Valencia gaan, win je ook nooit prijzen mee.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12

Tutti pazzi per Pazzo! :D Hij heeft zichzelf eigenlijk vorig seizoen al tot Interista gekroond, toen hij ons hoogstpersoonlijk de kans op de scudetto gunde door Roma met 1-2 te verslaan in Olimpico.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je een topper mee binnen gehaald. Echt een complete spits die man.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Suárez voor 30 miljoen? Niet? Meer!? Ga toch weg. Belachelijke prijs voor iemand uit de Eredivisie. Spijt me zeer. 20, lintje eromheen en weggeven die handel. Misschien kan Liverpool onderhandelen met een ruil? Torres voor Suárez? :+

Stekelenburg zal na dit seizoen waarschijnlijk naar Man-United gaan. Ferguson heeft al een tijd oog op hem en van der Sar zegt ook dat hij een prima ( en nog wel betere ) opvolger is.

5. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Man United zit toch juist meer op Neuer te letten?

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Suárez + 40 miljoen? :cool:

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik hoop veel van dit soort goals te zien :cool:

Krankzinnig _O_

Lijkt me stug. Hij heeft een contract tot 2012 en gaat niet bijtekenen. You do the math ;)

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Was inderdaad écht een top goal, leuke spits ook! Maar is het voor back-up van Milito, of twee spitsen systeem met Sneijder en Eto'o schuin erachter? 4-2-2-2?

9. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat er een logisch verband is tussen prijs en divisie waar iemand speelt _0/

vind het trouwens apart dat er naast Liverpool geen andere clubs interesse hebben getoond in Suarez .. zelfde geldt voor Stekelenburg

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Niet? De Eredivisie is gewoon compleet anders dan de Premier League.
    Als iemand geweldig speelt in de Eredivisie, kan dat zomaar anders zijn in de PL. (niet altijd, in geval van Suarez denk ik het zelf ook niet)

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wie het weet mag het zeggen. Milito en Pazzini kunnen allebei absoluut niet van de flank spelen (Eto'o nog wel) en we spelen onder Leonardo 4-4-2. Het argument dat ik van de Interdirectie heb gehoord is dat het is om de vaak geblesseerde Milito wat op te vangen, maar wat als ze alledrie fit zijn? Precies... Geen idee... Zijn alle drie te goed om te banken.

Jazeker wel. Het goed doen in de Eredivisie is geen garantie voor hetzelfde niveau op een hoger plan natuurlijk.

Als Suárez had gespresteerd bij een Europese topclub wat hij bij Ajax heeft gepresteerd was hij makkelijk 40/45 miljoen waard. Sterker nog, als ie zoiets bij Napoli/Tottenham/Valencia had gedaan idem dito (topcompetitie).

Laatst bewerkt: 28 jan 2011
  12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat is er wel hoor. Vaak is het een NAAM van een speler.
    Als Kaká bij Ajax had gevoetbald, dan had hij minder dan 60 miljoen gekost. Veel minder.
    Vind alleen zoveel geld voor Suárez echt overbodig. Maarja, hij zal zichzelf goed vastbijten in een transfer. Sorry, te flauw :+

Tottenham, Liverpool, verschillende Spaanse clubs ( geen Real Madrid of Barçelona ), en wat Turkse clubs geloof ik.

Voor Stekelenburg is er ook interesse uit Spanje ( Valencia ) en uit Engeland. Ik hoop ZO dat Steek bij Man-United terecht komt. Als hij de lijn van vd Sar doortrekt hebben wij weer een prima sluitpost in Oranje :+ Dat is nodig ook, want mijn god ... die defensie :+

EDIT
    Eto´o kan toch prima op de flank NERA? Ik voorzie daar geen problemen eerlijk gezegd. Ben benieuwd! Goeie aankoop. Weer een reden om naar Inter te kijken :+

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    19.00 een persconferentie hoorde ik.

GVD, zit dan in een meeting :mad:

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.711
    Waar halen ze die info vandaan? Ik zie ze inderdaad wel twitter volspammen, maar zie het nergens anders. Schijnt rond te zijn voor 23 miljoen?

Edit:
    Om 19:00 zal AFC Ajax meer details bekend maken over de transfer van Luis Suarez naar Liverpool F.C. tijdens een persconferentie

Dus het zal idd wel rond zijn.

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/8844639/__AKKOORD_OVER_SUAREZ__.html?p=1,1

25 miljoen, 81 doelpunten en heel veel assists :)

16. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
  17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Stekelenburg heeft toch een aflopend contract? Dacht dat hij nog maar voor anderhalf jaar onder contract stond? Nu 9 Miljoen cashen is dan wel verstandig, want in de zomer krijg je dan nog gen 5 miljoen meer voor hem.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Op de Liverpool site staat 26.5 miljoen euro.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.711
    Wie ga je dan op goal zetten voor de rest van het seizoen? Verhoeven? :+

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Zucht, een reden minder om Eredivisie te kijken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina