1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 33]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Gekleurde bril eens af? Het was toch een reactie op de actie van de ander of niet?

    Een viezigheidje is er, helemaal als het een elleboog is, een te veel. Ik zeg niet dat er geen dingen op het veld mogen gebeuren. Sterker nog, ik ben ervoor dat spelers wat meer hun eigen teamgenoten beschermen en dat het spel weer wat fysieker wordt. Zoals in het geval van Toivonen met Gudelj zat ik er serieus op te wachten tot hij met bal en al over de borden geschopt werd. Moest je vroeger eens proberen dat soort dingen, dan wist je een ding zeker een kwartier later zou je vliegles krijgen.

    Ik ben een fan van mooi voetbal, maar ik vind wat ik net zeg dus vooral in de zin van dat spelers wat meer moeten proberen om steviger op hun poten moeten staan en niet bij elk duwtje theatraal moeten gaan liggen. Incasseer een keer een schouderduw zonder te gaan janken op de grond en vragen om een gele kaart.

    Om te illustreren wat er met je gebeurde als je aan spelers als Moulijn zat:
    [yt]TSaR0IOp6vY[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2011
  3. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik verwacht dat Douglas toch wel aardig gestraft wordt. Anders wil iedereen straks de deo controleren van de scheidsrechter 8).
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hij is al 5 wedstrijden geschorst door Twente + boete.
     
  5. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    En nog 1 extra van de KNVB. Mooi toch hoe iedereen (Twente, maar ook Bossen) alles goed praten wat ze hebben gedaan. Al zijn de mannen van twente vandaag toch een beetje hun excuses aan het aanbieden over hun gedrag. Ben benieuwd of Bossen dat ook gaat doen.

    Jammer dat er nu veel stemmingmakerij in de kranten en op fora is over wat er is gebeurd.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2011
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb pas nu alle wedstrijden kunnen kijken en ik moet zeggen dat zowel Vertongen als Toivonen geschorst mag worden imo. Elleboog is duidelijk opzet net als het slaan van Vertongen!
     
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Laatst bewerkt: 28 feb 2011
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Die Del Pierre is wel een matennaaier zeg :lol:
    Op VI stond dat Boulah rood kreeg maar op futbol stond DelPierre.. kennelijk hebben ze bij VI de wedstrijd niet eens gezien..
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.595
    Je hebt normaal echt heel veel posts met goede inhoud en ben het vaak met je eens, maar dit stukje slaat natuurlijk nergens om.. Komt ie met zo'n filmpje 8)
    Spel van toen was ook ontzettend hard. Sterker nog, gasten als van Hanegem zie je tegenwoordig echt niet meer. En dat voor je teamgenoten opkomen was vroeger echt niet meer als nu :p.
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Vind ik trouwens echt jammer, geef mij maar het bikkelvoetbal.
     
  11. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Halfjaarcijfers Ajax

    Ajax heeft maandag de halfjaarcijfers per 31 december 2010 bekend gemaakt. Ajax heeft een operationele winst geboekt van € 9,8 miljoen en een netto winst van € 2,2 miljoen.
    Kerncijfers:

    * Ajax heeft over de eerste zes maanden van het boekjaar 2010/2011 een netto winst van € 2,2 miljoen geboekt.

    * Het operationele resultaat bedraagt € 9,8 miljoen positief.

    * Het saldo vergoedingssommen bedraagt € 7,3 miljoen negatief. Dit saldo bestaat uit de afschrijvingen vergoedingssommen van € 8,6 miljoen en uit het resultaat vergoedingssommen van € 1,3 miljoen. De netto transferopbrengsten van € 19,8 miljoen van Luis Suarez en Urby Emanuelson worden in het tweede deel van het boekjaar verantwoord.

    *De netto omzet is gestegen met € 24,7 miljoen naar € 58,5 miljoen, een stijging van 73%, voornamelijk door deelname aan de UEFA Champions League.

    * De totale bedrijfslasten bedragen € 48,7 miljoen.

    * Ajax Cape Town heeft een netto resultaat van € 0,7 miljoen geboekt.

    * Het totaal eigen vermogen bedraagt € 41,8 miljoen, 42,9% van het balanstotaal.

    * De selectie van het eerste elftal bestaat nu uit 25 spelers. Daarnaast zijn 6 spelers verhuurd en hebben 29 spelers een jeugdcontract.

    De analyses en het volgende financieel overzicht hebben betrekking op de periode van 1 juli 2010 tot en met 31 december 2010 en worden vergeleken met de periode 1 juli 2009 tot en met 31 december 2009

    ===
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2011
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat ziet er alweer een stuk gezonder uit. Niet alleen het eigen vermogen dankzij die transfers, maar ook de spelers die onder contract staan.
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    [yt]pb4vcIRFzes[/yt]

    Delap is er niks bij8)
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.595
    Was toch ook zo'n vrouw die dat deed?
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Halalalalalalalalala. Halla halla halla halla, sheb sheb sheb sheb.
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat is al zo vaak gedaan, je had er ook 1 die zo'n flip deed en hem recht in het gezicht gooide van een tegenstander.

    Edit://


    Maar ik snap inderdaad wel waarom Wenger en consorten van de ingooi af willen.
     
  18. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    die transfers (Urby en Suarez) vonden plaats na 31 december en worden komend halfjaar pas geboekt. Echter waren er dit half jaar hele hoge inkomsten door de CL (en aantal wedstrijden), die gaat Ajax komend halfjaar niet meer hebben, maar dat transferbedrag wat nog geboekt moet worden gaat dat aardig opvangen. Eigen vermogen is 2,5 miljoen toegenomen vanaf de zomer (heb het ff opgezocht :) )

    Ze zijn iedergeval weer op de goede weg bezig .. nu sportief nog O-)O-)
     
  19. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Zo maar eens richting het stadion vertrekken, zitten al van 16:00u in het centrum.
    Eagles met een grote groep hier hoorde ik.:)

    Word een zware wedstrijd, maar Fortuna doet het over het algemeen beter tegen teams die het spel maken, dan dat ze zelf het spel moeten maken, dus ik ben benieuwd!

    Zijn in ieder geval al 4 wedstrijden ongeslagen.:)

    Fortuna Sittard 0-0 FC Zwolle
    Telstar 1-1 Fortuna Sittard
    FC Den Bosch 1-1 Fortuna Sittard
    Fortuna Sittard 3-1 Helmond Sport

    Nadat Almere City afgelopen vrijdag met 2-3 heeft gewonnen bij Telstar, moeten we eigenlijk winnen, maar met een punt ben ik vooraf tevreden tegen de Eagles.

    Wedstrijd komt op Eredivisie live voor de liefhebbers.
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Succes! Durfte geen bet te plaatsen, kan hier beide kanten opgaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina