1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 33]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Brrr die heeft wel erg vaak z'n bril op inderdaad.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maar steekt dat niet onder stoelen of banken en dan mag t van mij best. Vind t bij Jack vervelender want die is zogenaamd neutraal. Dat waterreus psv'er is en youri voor twente is word geen geheim van gemaakt
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja maar Waterreus doet het wel heel erg. Die kan ook niet subjectief zijn.. Hij vond zelfs die penalty van PSV tegen excelsior terecht:emo:.
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    En dan moet een ander met argumenten komen? lol! Ik heb het nog maar is terug gekeken en zou graag van jou willen horen wat er dan extreem Ajax gekleurd is aan deze uitzending?
    Je begint over Molenaar (ga er vanuit dat jij je hebt geƫrgerd aan de intro v an hem) maar hij praat daar geen poep en is helemaal niet Ajax gekleurd. Hij had alleen wel even kunnen melden dat de penalty van Heracles er ook geen was.

    Als die Fransen in de 82e minuut op een tussenstand zouden staan zodat ze door gingen naar de volgende ronde, dan hadden ze er in de laatste 10 minuten nog 3 in eigen goal gelegd. Die kwamen met de intentie om uitgeschakeld te worden.

    Desalniettemin moet PSV daar wel kunnen winnen als ik de verhalen zo hoor. Schijnt echt helemaal nergens over te gaan.
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Lekker boeien.. ajax zijn neuzen, joden... feyenoord kakkies.. lampjes uit eindhoven.. ieder z'n bijnaam toch aboutaleb de joden kom eraan :eek: Als een ajaxcied aanstoot neemt aan het gebruik van joden. :emo: (voor degene die zich aangesproken voelen he geen idee hoe jij er tegenaan kijkt).
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Tja ik ben dan ook iemand die Feyenoorders gewoon Feyenoorders noemt en PSVers gewoon PSVers. Vind dat bijnaam geroep zo kinderachtig, bijna net zo erg als 010/020.
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Het gaat er niet om dat het gebruikt wordt, maar hoe.
    Verder zeg ik ook gewoon Feyenoorder ipv standaard kakkerlak ofzo.
     
  8. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Kan je niet gewoon op nos.nl kijken? Of is dat beperkt tot alleen Nederland? Of is dat ook weer sliverlight and nog @ mac?
     
  10. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    http://atdhenet.tv/ !
     
  11. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Het verschil is alleen dat Munnie hier alleen komt als Twente gewonnen heeft of voorstaat. :+
     
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Is inderdaad beperkt tot in Nederland.

    @ Mikecitybike: is de kwaliteit daar een beetje fatsoenlijk?!
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Op de Zwitserse televisie wordt het volgens mij gewoon op SF1 uitgezonden. Lijkt me sterk dat je helemaal zonder tv zit, toch?
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Hebben we idd wel, maar die is binnengepikt door mijn moeder en zusjes om films te kijken :)
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Zoek dan eens op de Zwitserse site van SF1, wellicht hebben ze daar ook gewoon een livestream ;)
     
  16. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook zielig. Ben ik het mee eens. Ik zou als supporter ook iedere week inzet en motivatie willen zien. Dat is er gewoon niet en dat zag je afgelopen weekend ook weer.
    Motivatie en inzet spelen in mijn ogen een belangrijke rol in het behalen van een goed resultaat. Kijk maar naar een club als Utrecht. Ze speelden niet groots, maar door strijd en inzet veegde ze toch Ajax van de mat. Zie hoe moeilijk PSV het zichzelf maakte tegen excelsior.

    Ik ben zelf erg tegen die anti-ajax liedjes met 'joden in de gaskamer' enzo. Maar Studio Jood is gewoon een begrip. Je kan als niet ajaxsupporter niets zeggen op dit forum of gelijk valt 95% erover. En kijk naar hoe er over andere clubs wordt geschreven. Het begint hier soms wel erg op het ajaxforum te lijken.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2011
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Oew, nice tip!
     
  18. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ter aanvulling van mijn eerdere post:

    Sowieso heel die Toivonen werd voor alles uitgemaakt op dit forum. Ik heb ooit Vertonghen een 'ontiegelijke lul' genoemd, waarop drie pagina's aan hatende reacties kwamen. De verhoudingen op dit forum zijn totaal scheef.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Misschien bij jouw vriendjes in Eindhoven , maar niet overal hoor. Ik keek het best vaak ,maar ik heb zovaak gezien dat ze in totaal 3 min aandacht besteden aan Ajax in 1 heel uur..
     
  20. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, vrienden uit Rotterdam, Wageningen, Sittard, Alkmaar, Tilburg, Breda. Ik kan nog wel even doorgaan. Het begrip heeft dus duidelijk ook buiten Eindhoven zijn bekendheid.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina