Voor zover ik weet zijn ze nooit 23 euro geweest. Ik heb de goedkoopste voor 26 euro gekocht twee maanden geleden. Maar waarom zou je er nog heen willen? Wordt ongetwijfeld een saaie pot.
vrienden van mij hebben kaarten voor vak 114 en die waren toen 32,50 en nu nog steeds (26 met korting) voor dat geld hoef ik niet een club als Anderlecht te zien
Voor Feyenoord-Groningen of Feyenoord-NAC betaal je tegenwoordig ook al 25 euro hoor. Zijn gewoon normale prijzen helaas.
Ervaring is nooit weg, en het feit dat we structureel mee gaan doen om de titel in de Jupiler League vind ik een mooi streven. Denk ook zeker dat hij nog wel wat kan toevoegen, al zal hij fors moeten inleveren op zijn salaris. Ze hadden bij de Go Ahead Eagles aangegeven voor volgend jaar minimaal vier waardige versterkingen te halen. Ben benieuwd waar ze nog meer mee aankomen. Eerst Resit Schuurman, nu wellicht Jan Kromkanp. Who's next? Victor Sikora?
Sneu voor De Zeeuw, maar het is wel een verklaring voor het feit dat hij sinds de zomer van 2010 al loopt te sukkelen met zijn niveau. Hopelijk komt hij na een goede rustperiode gewoon weer sterk terug, want zijn speel voor het WK was gewoon goed.
WHAHAHA Zo'n prachtig programma. Die Crudeli is zo'n gefrustreerd manneke, dat maakt het helemaal fantastisch. Die gast links van hem voor de kijker is een Interista, en die begon al met lachen toen de Milanisti elkaar op zaten te peppen en de CL 'hun thuishaven' noemde En dan die blik bij de 0-1 Oh oh oh, GENOT!
Hij schreeuwt dat het een schande is, een prachtige goal van Ajax, vernederd voor eigen publiek, schande, enzovoorts Oh, hij zegt nog meer: prachtige goal, verdiend, groots Ajax, zo'n klein Milan (wijst ie aan). Op het einde zegt ie nog dat het enkel en alleen Ajax was, en hij vraagt zich hardop af hoe deze ploeg de scudetto kan winnen. Dat vuistje van die Interista (van wie ik de naam elke keer vergeet) bij die 0-1 Zo prachtig ook met die slomo's er bij
Ze kiezen nooit de slimste uit bij voetbalfans maar nu hebben ze echt een tokkie familie uitgekozen zeg hahaha.
Die zoon is echt niet helemaal 100. Zit ie te computeren, wordt hem een vraag gesteld door de interviewer, zegt ie 'Weetnie'. Daarna nog een keer een vraag, antwoordt hij gewoon helemaal niet. Echt bizar.