1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 33]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Om jullie wat vertrouwen in verhoeven te laten krijgen:

     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Whahahahahahahahahahhahaha.....

    Not =(
     
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Lekker hoor! Laat die Killamonkey maar lullen :+
     
  4. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Weet het niet. Bij Sporting werd zijn contract niet verlengd.. Waarom zouden ze zo'n toptalent voor zo weinig geld dan laten gaan? Laat hem zondag maar invallen voor Bakkal als we ruim voorstaan. Wil 'm dan wel eens zien:).
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Hmm dat krijg ik de laatste tijd steeds vaker te horen :+
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Zeg toch ook niet dat je er om moet lachen. Ik vermaak me er wel mee ;).

    Vind verhoeven wel een goede keeper. Zie hem graag als 2e keeper bij den haag. Wij hebben nu zwinkels en dat is 3x niks!
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Daar was ie een stuk minder in vorm dan nu :) Letterlijk 8)
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het is alleen niet bepaald relevant, filmpje van dik 3 jaar terug en toen speelde hij nog bij Volendam. Zelfs van Steek zijn er filmpjes met blunders te vinden, net als bij elke andere keeper.
     
  9. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Volgens mij werd het meer als een geintje bedoeld.. Maar kom op zeg, hij kan wel redelijk keepen maar je wordt als club toch uitgelachen als zo'n dikke vent met overgewicht onder de lat staat, vooral bij Ajax. Ajax wordt in het buitenland volgens mij nog steeds gezien als dé club van Nederland..
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Tja als dat het enigste is.. :9 Mij boeit dat echt totaal niet, als hij de ballen er maar uithoudt.
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    :confused: Voordat hij doorbrak als betrouwbare keeper in het seizoen 2009/2010 was het maar een grabbelaar hoor. Hij betaalt nu het geduld terug en doet dit met verve, maar daarvoor was het wel anders.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tegen onze Björn niet nodig???
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Volslagen quatsch is dit toch. Stekelenburg is altijd een uitstekende keeper geweest. Niet altijd foutloos, maar dat is geen enkele keeper. Dat dat voor sommige mensen pas bevestigd werd in/vanaf het seizoen 09/10 wil nog niet zeggen dat ie toen pas een geweldige keeper is geworden.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zonder Stekelenburg moeten we die wedstrijden wel kunnen winnen. We geven weinig weg achterin dus.
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Die kan best een keer scoren tegen Verhoeven. Moet je als Ajax zijnde zorgen dat je zelf een keer of 3 scoort :)

    Dit idd.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Idd werd een aantal jaar geleden al vergeleken met v/d Sar. Dat zegt al genoeg!
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik niet met jullie eens, maar die discussie hebben we al vaker gevoerd geloof ik. Vind dat Steek weldegelijk aan zijn gebreken heeft gewerkt deze seizoenen en dan doel ik op echt punten pakken, onmogelijke reddingen verrichten, heersen in de 16 bij corners en geen blunders(als in: houdbare ballen en dan als aan de grond genageld staan) meer maken. Dit zijn dingen die je hem voorheen toch kon verwijten.

    Dat hoeft niet per se genoeg te zeggen hoor. Bij elk jong talent hoor je wel zo'n kreet. Brutil Hose(ja wie kent hem nog 8)) zou ook de nieuwe Kluivert zijn.
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2011
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Brutil Hosé_O_

    Zat die niet in de bajes?
     
  19. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    En aan Siem de Jong worden vaak goede wedstrijden toegeschreven omdat hij "zo hard werkt". Zulke uitroepen hebben met kwaliteiten of voetbal natuurlijk niet zoveel te maken.
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan best. Die man heeft alles meegemaakt, behalve dan een carriere bij Ajax. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina