1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 33]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Keihard afgestraft :lol:

    Uitoverwinningen van Barca de laatste 2 (!) CL edities:
    24-11-2009: Panathinaikos (0-:cool:
    09-12-2009: Dynamo Kiev (1-2).
    Verder ALLES gelijk/verloren.

    Oftewel, ze hebben maar 1 overtuigende uitoverwinning geboekt laatste 2 jaar. Aangezien ze nu als eerste thuis spelen wordt het een lastig verhaal.
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Heerlijke loting :+ Eindelijk eens wat mazzel. Relatief gezien de makkelijkste route naar een eventuele finale voor Inter.

    PSV en Twente zie ik niet winnen.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    PSV en Twente zijn inderdaad echt de lul, ik zie PSV nog wel een kans maken maar heb Twente eigenlijk al zo'n beetje afgeschreven tegen Villareal. Worden wel mooie westrijden!

    Win nou maar eerst van Schalke :+, daarna wel mooie wedstrijd tegen Manchester/Chelsea _O_.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Twente moet gewoon een leuk wedstrijdje spelen thuis en dan lekker op vakantie naar Spanje.
    Gewoon voetballen en niet laf ingraven en hopen dat je in totaal 2-0 verliest ipv 3-0 verliest. Dat zou zonde zijn!
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Idd eindelijk mazzel na vorige wedstrijd.
     
  6. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Vind dat Twente juist een grotere kans maakt dan PSV. Vind Villarreal helemaal niet zo'n hele goede club.. Wel balen dat beide wedstrijden van allebei de clubs allemaal om 21.05 zijn, maar 1 wedstrijd te bekijken dus..
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Villareal heeft overtuigend gewonnen tegen Bayer en in de competitie doen ze het ook voortreffelijk.

    Benfica heeft vooral hele irritante zuid Europeanen plus een dodelijke spits.. Als ze die kunnen uitschakelen heb je een kans en worden die Portugezen gek.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Benfica heeft voornamelijk Argentijnen en Brazilianen, hoor. :+
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Zuid Amerikanen dan :p.
     
  10. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ik geef Twente toch meer kans dan PSV. Twente is de meest constante ploeg van de eredivisie imo.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Eerst 3-0 winnen van Zenit en daarna met 2-0 verliezen. Meest constante ploeg inderdaad.

    :+
     
  12. Seh

    Seh Guest

    8) Overall gezien vind ik wel dat Twente de meest constante is, ze spelen nooit dramatisch slecht. Wat Ajax en PSV wel afentoe doen.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik maakte ook maar een grapje hoor, Twente is zeker de meest constante ploeg van de Eredivisie. Ajax en PSV spelen wel vaker dan 'afentoe' dramatisch slecht hoor, over Ajax weet ik het niet echt maar PSV speelt zo één op de twee wedstrijden gewoon bagger 8). Twente is gewoon af en toe slecht, maar ze blijven altijd rond hetzelfde niveau hangen en winnen toch alles :9
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Twente speelt vaak genoeg kut hoor.. Ze winnen alleen veel en dat verbergt het.
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat bedoelde ik ook (indirect) hiermee te zeggen:
    "maar ze blijven altijd rond hetzelfde niveau hangen en winnen toch alles :9"

    Vind Twente nooit echt geweldig spelen.
     
  16. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0


    Villareal helemaal niet zo'n hele goede club? Is samen met fc porto de favoriet voor de EL.

    Ik heb ze dit seizoen meerdere keren in actie gezien. Waaronder uit bij real madrid. Eerste helft was Villareal echt geweldig. Spelen echt mooi voetbal.

    2de helft verloren ze uiteindelijk alsnog. Maargoed het geeft wel aan dat Villareal niet zomaar een ploeg is. Als je het Real en Barca( weet het niet zeker maar speelde daar ook goed dacht ik) lastig kan maken dan kun je wel wat.

    Neem nou ajax dat 2 keer kansloos verloor van Real. Ajax en Twente kun je kwa niveau ongeveer vergelijken(Twente wel defensief veel sterker).

    Ik was in iedergeval onder de indruk van Villareal. Echt een leuk team om naar te kijken.:thumbs:
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Bedoelde het ook niet echt tegen jou , maar tegen Seh:+. Die zei dat Twente nooit dramatisch slecht speelt , terwijl ze dat best vaak doen.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ah oké, ik bedoelde in ieder geval hetzelfde als jou. Altijd rond hetzelfde niveau, redelijk vaak dramatisch. Net zoals PSV eigenlijk 8).
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Met de loting bedoel ik, kwibus. En Bayern heeft drie doelpunten cadeau gekregen, Inter heeft ze zelf gecreëerd. Niks mazzel.
     
  20. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Twente verliest nooit erg veel eigenlijk. Ja een keer 4-1 tegen de Spurs toen ze werden genaaid, maar ze worden nooit echt weggespeeld, zoals bij Ajax en soms PSV wel het geval is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina