1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 34]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 mrt 2011.

?

Wie wordt er kampioen?

1. FC Twente

40,7%
  2. Ajax

59,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Something went wrong. :eek:

Laatst bewerkt door een moderator: 22 apr 2011
  2. Seh

Seh Guest

Ohja hij hoeft pas volgend seizoen weer fit te zijn. Kan hij nu beter weer licht geblesseerd raken en weer wat weken achterlopen. \o/

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Nieuwe seizoen begin je toch weer op 0.

4. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Of in de min :D

5. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Voetballen is hij juist vrij goed in, verdedigen daar zit het probleem.

6. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aanvallend laat hij ook niks zien hoor, hij heeft geen actie in huis, hij tikt namelijk álles terug! Dat is het stomme, want volgens mij kan hij het wel. Hij heeft een behoorlijke trap, maar hij gebruikt hem veel te weinig.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Met name Anita zal blij zijn als Serero een contract krijgt aangeboden. Hij is dan namelijk niet meer de kleinste.

8)

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nadat Urby ging heeft Anita wel het slechtste kapsel van de selectie ^^

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    En hij stond dan ook volledig achter de transfer van Fischer.

10. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Als Ajax van Heerenveen wint, dan worden zij kampioen.

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Hij mocht willen dat hij die stijl van Fischer had *).

@SammyR

Moet PSV nog wel even punten verliezen zondag, alleen dan zie ik Ajax nog een kans hebben en dan moet verder ook alles kloppen.

Laatst bewerkt: 23 apr 2011
  12. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Valt heel erg mee, net zoals bij het gros De Jong de indruk wekt te kunnen voetballen door zijn harde werken (en sympathieke gezicht?) is Blind vanaf het begin (bij Ajax) volledig de grond in gepraat zonder daadwerkelijk objectief te kijken.
    Toppunt vond ik wel laatst op AN; ging over Boilesen dat hij uit de lucht, zonder te kijken, in een keer de bal 30 meter verder in de voeten bij een medespeler legde, de poster had zelden zo'n staaltje gezien. Nou ik wel, zo'n 3 maanden geleden nog, van ene Daley Blind. Hij heeft rust aan de bal, goed inzicht en zeer zuivere pass, als middenvelder imo veel meer potentie dan de zeeuw, lindgren, vdheijden, enoh en de jong bij elkaar. Helaas is het totaal geen linksback en heeft hij vanaf de eerste wedstrijd eigenlijk de publieke opinie tegen gehad. Hij kwam wel even vaak op als Boilesen nu doet en paste ook zeker niet naar achter, vaak naar Eriksen of een naar binnen gekomen linksbuiten om een driehoekje op te zetten.

13. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe groot is de kans dat Ajax van Twente gaat winnen laatste wedstrijd, ik ben daar iedergeval niet zo zeker van, Ajax scoort echt moeizaam laatste weken

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Spelen beiden als draken de laatste weken. Denk de club die de minste fouten gaat maken uiteindelijk wint. Goed voetbal zullen we waarschijnlijk niet zien.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ajax is misschien niet in top-vorm, maar Twente speelde gister wederom slecht en verdiende de winst niet.
    Ik denk dat Ajax een goede kans heeft om de drie punten mee te nemen, al zou een gelijkspel ook redelijk zijn.

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Godver.. hoe the fuck kan Almere van Helmond winnen met 4-0? Vraag me af hoeveel Helmond heeft ontvangen..

* 16 ) RBC Roosendaal: 32-26 (-22)
    * 17 ) Fortuna Sittard: 32-25 (-27)
    * 18 ) Almere City FC: 32-24 (-38)

Volgende week Almere - Fortuna. Vandaag van 11:00 en 13:00 kon je je opgeven voor de buscombi. Krijgen de hele zijde achter de goal waar 700 mensen passen. Tot nu toe 11 bussen vol, dus rond de 550 mensen.

Heb er een slecht gevoel bij. We wonnen pas 2 uitwedstrijden dit seizoen en we moeten op kunstgras waar Almere sowieso een voordeel heeft.
    Een gelijkspel hebben we niks aan, want de wedstrijd erna, wat ook de laatste wedstrijd van het seizoen is, spelen we tegen RKC die dan kampioen kunnen worden. Zou wat zijn zeg.. RKC die kampioen word in Sittard, en wij degraderen..
    Raar ook de gedachte dat dit de laatste uitwedstrijd kan zijn, kan het totaal niet beseffen, en dat wil ik ook helemaal niet.

Maargoed, mochten we winnen in Almere zijn we veilig. Dat de spelers die club maar lekker naar de topklasse trappen, waar ze thuishoren.

17. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    die clubs gaan het echt niet redden in de zaterdag topklasse
    Lisse heeft zich vandaag veilig gespeeld \o/

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Alsjeblieft zeg. Ajax speelt op het moment veel verder onder haar normale niveau. Ik zie Ajax alleen winnen als het befaamde geluk weer mee doet en natuurlijk als de scheids weer een beetje wil helpen ;)

19. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat befaamde geluk heeft Ajax de afgelopen 6 jaar behoorlijk veel titels opgeleverd :lol:

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Moet je nagaan waar ze waren geëindigd zonder dat geluk ;) Maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina