1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 34]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 mrt 2011.

?

Wie wordt er kampioen?

1. FC Twente

40,7%
  2. Ajax

59,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Eerste was niet eens een grap :emo: dus daar uit kan ik jouw gevoel van humor wel halen...

Maar mijn excuses. Ik was vergeten dat ik geen grapjes moet maken over Ajax als er mensen met een Ajax avatar online zijn. Kunnen blijkbaar niet goed tegen als ik een grapje over hun vrouw maak...

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Als je denkt dat Del Piero bij Ajax speelt, begin ik me ernstig zorgen te maken over je verstand van voetbal.

3. Seh

Seh Guest

Oh no, Ajax grapjes. Foei! :emo:

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Oh nee, de niet-Ajax fan minderheid voelt zich meteen benadeeld. Je mag best grappen maken over Ajax of over wie dan ook. I don't care, maar niet een beetje kansloze dingen te roepen, wat ''leuk'' moet zijn.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je denk dat ik dat denk begin ik me erg zorgen te maken over je rationele denk vermogen...

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Nou dan loop je maar in het wilde weg te redeneren, want aanvankelijk was ik de enige die zich stoorde aan al die o zo ''leuke'' grappen van je.

Of je voelt je meteen benadeeld, moeten we nu medelijden krijgen? Al die kwaadaardige Ajax fans hier.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.733
    Ik wil hem zeker wel hebben, maar ik wacht nog maar even. Je zou hem al de 6e binnen kunnen krijgen, maar straks winnen ze wel het kampioenschap, dan mis je een ster. :+

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Fixed

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :lol: Heb je mooi een limited edition met maar 2 sterren!

10. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    lachen op GForce :D
    ik vraag me eigenlijk altijd af of je je geboortedatum wel goed hebt ingevuld in je profiel :+

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat heeft meer met jullie beperkte denk niveau te maken. Maar jullie komen er ook misschien ooit wel ;)

Maar ik zie dat jullie elkaars Ajax sterretje mooi oprekken. Hebben jullie iig jullie 3e ster!

Laatst bewerkt: 3 mei 2011
  12. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zullen ze dan niet gratis de 3e ster erop laten zetten? Dat deden ze bij het NL eftal toch ook ofzo? Dat je na het WK (indien ze wonnen :x) zo'n gouden ster er op mocht laten zetten. :)

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.614
    Gforce waar ben je mee bezig vraag ik me af? 8)

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het is zo makkelijk met al die pacmans hier ;)

15. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Yes, het is weer van het niveau "doperwt". Altijd leuk hier, die voetbalthreads. Going from IQ 120 to 20 in just 5 replies.

16. Seh

Seh Guest

Ik ken het gevoel, in de Kuip gaat mijn IQ ook altijd met 30-40 naar beneden. :D

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    In de Arena het niveau van een chimpansee, in De Kuip onder het nulpunt bij mij:cool:

18. Seh

Seh Guest

Volgens mijn pa komt er in de Arena geen pauper volk, althans niet zoveel als in de de Kuip. Is dat echt zo? In de Kuip is het in elk vak (op uiteraard de business seats na) wel het geval iig.

19. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met paupers? In de Arena zitten ook genoeg van die henkies die overal op lopen te schelden hoor. ;)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    In de Arena heb je wat meer vakken met theaterpubliek (waar ik dan lekker tussen kan zitten :+ )

Bij Heerenveen trouwens ook, ook allemaal heel netjes en gemoedelijk

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina