1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 34]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 23 mrt 2011.

?

Wie wordt er kampioen?

1. FC Twente

40,7%
  2. Ajax

59,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik ben/was ook voorstander van Dost :) Ben nu alleen wel gaan twijfelen. Vind hem maar matig bij Heerenveen. Maar wat ik dus zeg is dat het zoeken naar een 'echte Ajaxspits' een beetje nutteloos is. Dat is gewoon een zeer complete spits, die wil je altijd hebben. Maar Ajax kan het ook best rooien met minder complete spelers imo. Je hebt gewoon iemand nodig die zich volledig in dienst stelt van de ploeg.

Laatst bewerkt: 5 mei 2011
  2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij gaat het om balvastheid, techniek, mee kunnen in het positiespel en diepgaande middenvelders/buitenspelers kunnen bedienen. Scorend vermogen is voor mij van secundair belang, bij Ajax moet iedereen kunnen scoren. Pelle is iemand die dat allemaal beheerst, als het niet zo'n dubieus figuur was geweest hadden we voor hem moeten gaan in mijn optiek.

Overigens speelt Villa vanaf links bij Barca toch? En Messi min of meer als teruggezakte spits.

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat Pantelic zo goed deed was slimme loopacties waardoor ruimte ontstond voor lopende mensen als Siem de Jong.

Ik denk dat Sigthorsson een slimme loper is die dit ook kan. Bovendien heeft hij een zeer functionele techniek waarmee hij die balletjes vervolgens wel kan afgeven. Ook zie ik hem als best dynamische speler en een harde werker. Ik denk dat hij met die slimme loopacties en dynamiek uitstekend in de spits kan staan, steekballen ontvangen en ze of koelbloedig afronden, of het overzicht bewaren voor medespelers.

Ik heb eigenlijk wel vertrouwen in deze aankoop.

Overigens missen we ook een speler die ze er makkelijk inlegt. Wat scorend vermogen in de voorste linie kan geen kwaad.

Laatst bewerkt: 5 mei 2011
  4. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Is Sigthorsson dan niet meer een lopende man a la Siem de Jong waar een Pantelic dan ruimte voor moest maken?

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Tegenwoordig wel ja, maar dat hobbelt bij Barça allemaal door elkaar heen joh :) Dat is toch ook denkbaar met een type Sightorsson (zoals jij hem omschrijft)?

Verder eens, je omschrijft een spits die alles kan. Die wil je natuurlijk altijd hebben. Maar of dat haalbaar is... Ik riep twee jaar geleden al dat Pelle er volgens mij bij Ajax 25 per jaar zou maken en verder ideaal is als aanspeelpunt, maarja, die gasten in Amsterdam luisteren nooit naar me =(

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    2 jaar geleden had jij anders nog lijntjes binnen Ajax ;) :+

Conclusie: We halen een type Siem de Jong binnen met een betere techniek? Ik heb de beste man niet zo veel zien spelen namelijk.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Maar geen invloed :mad: =(

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Luuk is al diepe spits IMO beter. Janko zou ook nog een optie zijn? Verder lopen er op het moment in Nederland geen echte spitsen rond volgens mij. Zijn meerdere teams die er problemen mee hebben. Dan zou Huntelaar terug halen helemaal geen slechte optie zijn ;)

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Janko it ik niet op te wachten, dan 10x liever Dost

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.613
    Janko? 8)
    Haha dat zou me toch een stunt zijn :lol:

12. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Morgen de ontknoping van de Jupiler League.

Wie wordt er kampioen? RKC Waalwijk of FC Zwolle.
    Cambuur Leeuwarden - FC Zwolle.
    Fortuna Sittard - RKC Waalwijk.

Wie degradeert er naar de Topklasse? Fortuna Sittard, Almere City FC of RBC Roosendaal.
    Fortuna Sittard - RKC Waalwijk.
    FC Den Bosch - Almere City FC.
    RBC Roosendaal - FC Dordrecht.

Mijn voorkeur gaat overigens uit naar RKC Waalwijk als kampioen.. ;)
    En ik zie het liefst Almere City FC degraderen, al gaat die eer dit jaar uit naar RBC Roosendaal vrees ik.
    Die drie punten in mindering gaan ze de nek omdoen.

Verder kan Go Ahead Eagles zich opmaken voor de play-offs.
    Met vanavond welgeteld drie á vier speler op de bank, hoezo brede selectie. :+

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoezo?

14. Seh

Seh Guest

Inderdaad, 3 miljoen en 20% van de transferrechten vind ik ook een prima dealtje voor Indi.

15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, hij is wel al 31 en veel geblesseerd. Bij HSV speelde hij wel goed.

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nooit echt fan van geweest. Nog steeds niet.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind hem de laatste jaren wel iets beter geworden. Toen hij net naar het buitenland ging kon ik wel huilen als ik hem in Oranje zag.

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de geruchtenrubriek van Sport1 he. Geloof er niets van(ook een beetje wishful thinking). Doe mij maar Chivu. :cool:

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hij is echter wel een welkome versterking mocht Jan weggaan.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Keuzes worden ieder jaar beperkter in Nederland. Geld wordt minder, spelers/clubs willen meer geld. Hopen dat er weer een hele lichting talenten komt zoals bv het team uit 1995.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina