Fans nemen doodskist + dode mee op de tribune als eerbetoon. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141589 Gaat wel ver.
Wat een weelde qua aanbiedingen. Of Cruijff, Bergkamp en Jonk of Van Gaal en Adriaanse..Of misschien Hiddink maar ondertussen gebeurt er niks
Toch vreemd. Al 7 jaar geen titel, elk jaar trainers ontslagen, wanbeleid, iedereen zo'n beetje weggejaagd, en toch wil iedereen gewoon nog terugkomen bij Ajax. Zelfs Van Gaal.
Het is wel de media die dat zegt, dus al hebben zij in een interview gezegd 'Ajax is een mooie club', maakt de media ervan: 'Ik wil terug naar Ajax'. Maar het zou wel top zijn als Adriaanse/Hiddink/Van Gaal naar Ajax willen.
Dat heeft de laatste tijd een beetje een cynisch tintje gekregen. Nee oke maar ik kan me herinneren dat hij het zelf ook heeft gezegd 3 maanden terug. Toen ging hij eerst los bij CollegeTour dat hij nooit meer terug zou willen en een maandje later kwam hij erop terug en zei hij dat Ajax een geweldige uitdaging zou zijn.
Dat moet je ook willen als hij zou komen. Sterker nog, ze moeten zich nog steeds voor de kop slaan dat ze hem ooit de deur uit hebben gewerkt toen hij technisch directeur was. Toen is het verval begonnen!
Ja, een of ander helder licht had toen besloten voor Koeman te kiezen. Die een half jaar later ook vertrok.. Maar het echte begin van het einde was het ontslag van Morten Olsen al.
www.ajax.nl offline Nu niet meer Nu moeten Cruijff en Van Gaal de strijdbijl begraven en dan komt het allemaal goed
Iedereen verwacht dat cruijf ervoor gaat zorgen dat ajax weer op de rails komt. Dacht ook iedereen bij van basten en jol. Ik moet het eerst maar is zien.
True, maar er moet een bestuur komen waar voetbalverstand en bedrijfsverstand inzit! De balans moet terug komen. Cruijff kan de juiste mensen op de juiste plaats zetten. Geen Barca ambities, dat is onrealistisch.