Ik denk dat Gforce bedoelde dat Johan ook zo'n levensstijl had, die rookte ook als een ketter en was een haantje de voorste (geheel terecht, maar dat terzijde).
Hihihuhuhaha, dat calimerogehalte in die post is echt zo schitterend Lees jij wel eens verder terug dan één post? Je mist weer eens totaal de essentie van het gesprek...
Heb het niet zo op de speler Janssen; zijn grootste kwaliteit is imo het verplaatsen van de bal door de lucht, maar dat wilde we er juist uitkrijgen na Jol. Verder word ik ook moedeloos van die Eredivisie scouting; als het zo'n drama-competitie is, is dit toch niet DE plek om aankopen te doen die iets toe moeten voegen aan je elftal? (Buiten dat is John Steen Olsen volgens mij de enige scout die daadwerkelijk iets doet behalve uit z'n neus vreten.)
http://www.vi.nl/Nieuws-item/200661/Ajax-bereid-mee-te-werken-aan-vertrek-El-Hamdaoui.htm Goh...verbaasd me enorm dit bericht. El Hamdoei! _0/
Janssen is juist een waardevolle toevoeging. Zijn pass is fenomenaal. Niet alleen door de lucht, maar ook over de grond èn vanaf de zijkanten. Vooral het laatste is een gebrek bij Ajax. Plus dat je iemand hebt die fantastische corners en vrije trappen kan nemen.
Denk ook dat zijn ervaring veel kan toevoegen aan Ajax. Met zijn dertig jaar trekt hij het gemiddelde toch wel omhoog. Oudste speler na hem is Stekelenburg(28? ) (Ooijer niet meegerekent dan) .
Een lekkere vechter op het middenveld die andere oppept, heerlijke passes geeft en zelf ook prachtig kan scoren. Nice!
Dikgedrukte is me niet zo opgevallen (nou heb ik ook niet heel veel westrijden van Twente gezien), maar zou mooi zijn als mijn voorgevoel onjuist blijkt. In ieder geval ben ik sceptisch omdat hij toch op me overkomt als een hele trage speler die bij combinatie voetbal niet direct een toevoeging is.
Heb nog niet veel van Lodeiro gezien. Een ajax fan die me kan vertellen wat de status op dit moment is op die jongen?
Nog niet 100% fit. Zal, mits er niks in de zomer gebeurt, vast wel weer mee gaan spelen in het nieuwe seizoen.