1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Nee dat doet ie niet, hij is idd een jongen van Atletico en heeft gezegd dat hij met pijn in het hart weggaat. Nu zeggen voetballers dat wel vaker (Kuyt...), maar dit is toch wel echt denk ik.

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Hij heeft een clausule voor 45 miljoen euro dus 60-70 miljoen zal het nooit worden.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Al schijnt er in dat contract te staan dat die clausule voor Madrid niet geldt :D

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Vind je AC Milan geen gegadigde Nera? Die hebben ook nog wel wat centjes?

5. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Ohw dat zou ik niet weten maar ik weet dat het sowieso verplicht is in Spanje om een clausule op te nemen in het contract, dan lijkt het me vreemd dat voor Real Madrid er geen clausule is.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Hij bedoeld dat er voor Real Madrid gewoon nog 52 miljoen pond geld.

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nee joh, die barsten van het talent voorin met Ibra, Pato, Cassano, Robinho en Inzaghi. Hebben geen spits nodig. Galliani heeft ook al aangegeven dat ze alleen nog op zoek zijn naar een (linker)middenvelder.

Dan nog eerder Inter. Die zitten achter Sanchez/Tevez aan, maar die zijn allebei waarschijnlijk wel wat goedkoper dan die 45 miljoen voor Agüero.

Vreemd dat een clausule verplicht is. Kan het me haast niet voorstellen eigenlijk. Maar het was een gerucht dat ik ergens las. Geen idee wat de clausule voor Madrid dan zou zijn..

Laatst bewerkt: 24 mei 2011
  8. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Het lijkt me sterk dat het is toegestaan om clausules te hebben voor verschillende teams, volgens mij is het gewoon grootspraak van de voorzitter van Atletico.

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Waarom is dat sterk? Lijkt me juist logisch dat Atlético hem niet graag naar Madrid ziet gaan en daar een extra zekerheidje voor inbouwt. Kan me er alles bij voorstellen.

10. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Omdat die clausule voorzover ik weet voor elke club geld. Niet voor bepaalde clubs.

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Zo makkelijk, maar ik vind hem wel leuk :+ :D

Zie het zo voor me :cool:

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Maar omdat het niet gebruikelijk is maakt dat het nog niet sterk natuurlijk. Ik vind het zelfs bijzonder logisch als ze zoiets hebben opgenomen.

13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, maar voor Forlan heb ik dat wel over :b:.

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Wat is dit nou weer... 8)
    Zie hem niet komen, maar zou erg leuk zijn. :9 En hoezo trouwens Schaars boven Gago?

Achja...dromen mag. :emo:

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    We hadden het over Agüero hè :+ Forlán heeft dit seizoen volgens mij niet zoveel gespeeld. En die kost ook echt niet veel meer dan 10 miljoen, maar is dan ook al iets van 31.

16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Oh Lol :+. Ik volg de Spaanse competitie niet erg wat dat betreft, maar Forlan speelde een goed WK. Maar Agüero mag ook komen, al zie ik dat niet zo snel gebeuren eerlijk gezegd.

Btw, Pirlo is zo goed als zeker nu binnen. Een speler die we wel kunnen gebruiken.

Laatst bewerkt: 24 mei 2011
  17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Yep, maar dat gaat wel ten koste van Aquilani waarschijnlijk, wat ik jammer vind, ook al speelde hij de laatste tijd niet best.

Ben vooral benieuwd of ze de backs eens gaan vervangen. Wat een drama is dat zeg O-) Ik lees de namen van Beck, Cassani, Bastos (die waarschijnlijk eerder op de halfpositie zou komen), Drenthe (:emo:). Ben benieuwd wat er van komt.

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, klopt. Al moet ik wel zeggen dat Juve vaak met heel veel namen in verband wordt gebracht, maar het vaak nergens in resulteert.

Drenthe alsjeblieft, die gast geilt alleen maar op goud.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Goede LB's zijn zeldzaam tegenwoordig. Ja Taiwo was er 1tje :p.

20. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me echt af hoeveel hij per dag rookt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina