1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vitesse heeft een optie tot koop voor 1 miljoen, en ze hebben waarschijnlijk de intentie om dat te lichten las ik laatst. Janssen kopen ze toch gewoon voor drie miljoen.

Overigens is Enoh echt een waardeloze speler die je moet lozen. Zet daar maar vd Heijden neer, die kan tenminste voetballen en krijgt een kans in de voorbereiding.

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    De vraagprijs zou rond de 6 miljoen zijn, maar daarvoor heeft Ajax hem ook gehaald :mad:. Echter zouden we met het geld wel weer kunnen investeren in andere spelers.

3. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vitesse wil Aisatti wel houden, hij wil per se terug naar Ajax.
    Maar 7 middenvelders op 3 plekken vind ik wel goed hoor, De Jong kan ook gewoon in de spits, Anita rechtsback (voor het geval vd Wiel weggaat)
    Hoop eigenlijk dat de Zeeuw niet weggaat, hij kan natuurlijk bij Ajax uitstekend verdedigend spelen.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind Enoh helemaal geen waardeloze speler. Integendeel. Heerlijk kuitenbijtertje. Alleen moeten er wel mensen om hem heen spelen bij wie hij de bal altijd in kan leveren.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Enoh is gewoon erg nuttig. Maar je moet hem niet ballen laten ophalen zoals hij dat moest doen bij DC United, want opbouwen kan hij niet.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    En dat is exact wat hij moet doen als hij in de punt naar achter speelt. Aanspeelbaar zijn en opbouwen.

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    know your facts

8. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    De Zeeuw moet het juist hebben van zijn aanvallende kwaliteiten, op de juiste momenten diep gaan. Verdedigen is niet zijn sterkste punt, hij laat regelmatig zijn man lopen. Tegen een bod van 6 miljoen kan Ajax geen nee zeggen.

9. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ooh wist niet dat hij alweer van gedachten veranderd was. Hij heeft een tijdlang gezegd dat hij per se terug wilde, maar laat hem maar lekker blijven hoor. :D

Bij het NL elftal speelt hij ook verdedigend en dat doet hij prima (heeft hij nog wel een verdedigende middenvelder naast zich, maar goed)
    Hopelijk blijft hij gewoon.

Laatst bewerkt: 25 mei 2011
  10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Genoeg gehad van al die balletjes breed die net of niet aankomen. Toen hij er in kwam de laatste wedstrijden was het ook een brok van onrust. Komt voetballend te kort, doorselecteren.

En De Zeeuw laat verdedigend te vaak zijn mannetje lopen. Heeft een uitstekende steekpass, heerlijk strak altijd (kwam een tijd niet uit de verf), maar hij is niet onmisbaar. Anita kan niet spelen als back, en De Jong komt ook te kort als middenvelder.

Janssen - Anita - Eriksen
    Lodeiro - vd Heijden - De Zeeuw

Als De Zeeuw vertrekt moet daar jeugd doorgeschoven worden, of een speler gehaald worden. Dan heb ik het liefst een speler die ook als controlerende middenvelder de opbouw kan verzorgen.

11. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Mocht, met de nadruk op mocht, De Zeeuw vertrekken voor een bedrag omstreeks 6 miljoen, dan zou het mij niets verbazen als Strootman in beeld komt bij Ajax. Niet alleen om Twente een slag toe te brengen, maar ook omdat een middenveld met Strootman, Janssen en Eriksen, gewoon uber is. \o/

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dit zie ik niet zo zitten. Janssen en Eriksen staan vast, maar ik zie liever iemand anders op het middenveld ipv Anita. Iemand met wat meer body, dat we niet gelijk weer worden overlopen door een agressief FC Utrecht.

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat een onzin dat dat door Anita komt. Juist een enkelbijter die veel gaten dicht loopt. Onwijs belangrijke rol gespeeld in het kampioenschap als controlerende middenvelder.

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt. Voetballend komt hij tekort, maar hij is wel een eenmansloopbedrijf die creatieve middenvelders kan lamleggen.

15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Verdedigend is hij erg zwak lieten de voorrondes CL duidelijk zien. Het is nu dat De Zeeuw waarschijnlijk vertrekt anders stond hij er sowieso al naast.

Btw, de volgende ''twitterrel is geboren'' #Demymoetblijven

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo stond Anita er sowieso al naast als hij als controleur al maanden achter elkaar een basisplek heeft en De Zeeuw telkens wordt gewisseld en gebankt op de positie waar Theo Janssen komt te spelen?

17. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Enoh is overigens een harstikke nuttige speler. Soms wat teveel risico in zijn spel als hij gaat proberen acties te maken (wegdraaien etc), maar als hij een voetballer naast zich heeft bij wie hij de bal kan inleveren is er niks aan de hand.

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je bij Ajax geen een speler in je team moet hebben die alleen nuttig is bij balafpakken. Zelfs niet in de verdediging. En de controleur is bij ons de opbouwende man,. dus daar al helemaal niet.

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb liever niet iemand in de basiself die iemand anders nodig heeft om voor hem te voetballen.

De helft van de ballen levert hij direct weer in en de helft daarvan leveren een nog gevaarlijkere situatie op.

De helft van zijn taak is opbouwen, en voetballen kan hij niet. Dan houdt het toch op. Geen genoegen nemen met middelmaat omdat hij zo hard werkt. We zijn geen psv/feyenoord verdomme.

20. Seh

Seh Guest

Denk dat je onderschat wat zo'n ijzerbreker voor waarde heeft in een team. ;) Weet niet of je zelf (hebt) gevoetbald, maar ik vond het toch wel verdomd lekker dat ik mezelf vooral kon richten op aanvallen (was altijd nummer''10'') terwijl er een marathon loper achter me liep die alle ballen af afpakte en terug gaf aan mij of een andere aanvaller. Een middenveld met Theo, de Zeeuw en Eriksen is tegen een redelijke tegenstander verdedigend echt te zwak in my opinion. Zeker als je ook nog 2 opkomende backs hebt is het niet verkeerd een kuitenbijter op het middenveld te hebben.

Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina