1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Om het vervolgens weer aan de stok te krijgen met Lens?

    Tja, liever niet naar PSV, zal je altijd zien: Dan past hij zich opeens aan en maakt hij er 15~25....:x
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Het zou zo maar kunnen gebeuren, ben daar ook bang voor.
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Iedereen weet toch dat ado geen reet in europa te zoeken heeft.
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Afgelopen seizoen was het alleen Twente die indruk wist achter te laten in Europa. Ajax en PSV hebben daarin imo gewoon gefaald.

    Of je nu ADO of Groningen Europa instuurt, gaat beide op een Fiasco uitdraaien.

    Al zie ik ADO nog wel een indruk maken in Europa. Of dat op een positieve manier gebeurt is een tweede 8)
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee iedereen weet dat Vistas geen reet in de Eredivisie te zoeken heeft ;)
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk toch niet dat het door de omgeving van Ajax kwam dat hij zich zo misdroeg. Dat heeft hij compleet aan zichzelf te danken. Bij AZ was het niet anders, maar daar komt het niet naar buiten(kwam pas naar buiten toen hij bij Ajax zat). Overigens zijn ze bij PSV ook niet vies van het uitfluiten van hun eigen spelers.

    En wel vet dat die EL-finale in de ArenA (hopelijk) komt!
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik wil het ook echt niet van je afpakken. Over het seizoen genomen vind ik dat ADO het zeker verdient hoor, maar als ik gewoon beide clubs afweeg denk ik dat Groningen volgend jaar een sterker team op de been weet te brengen. Heeft wat scouting en transferbeleid betreft natuurlijk ook laten zien dat ze goed beleid voeren de laatste jaren. Hopelijk doet ADO dat ook, want het zou niet mooi zijn als ze een modderfiguur slaan in Europa. Bovendien kan het geen kwaad om wat sterke teams te hebben in de Eredvisie.

    Om dezelfde reden hoop ik eigenlijk dat iedereen het goed qua beleid, ook PSV, Feyenoord en Twente. Als wij zelf een goede spits en buitenspeler (naast Boerrigter) halen worden we toch wel weer kampioen :cool: ;).

    Het gaat om het weggeven van de voorsprong, niet het verliezen an sich. Wil je het niet begrijpen of ben je echt zo dom? Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar je kan de gedachtegang toch wel volgen, sjongejonge.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2011
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het gaat om het feit dat je eerst 5 doelpunten tegen krijgt en een paar dagen later er wel ineens 5 kunt scoren. Contrast is veel te groot om dat aan gebrek aan kwaliteit te noemen.

    Daarnaast speel je op andere boden, met ander publiek. En geef je het vooral weg doordat de keeper toch een paar grote blunders maakt.

    Het is dus niet naar 2 wedstrijden kijken, maar er komt veel meer bij kijken. Hadden ze dan met 10 man voor de goal moeten gaan liggen? Sorry maar met een dergelijke keeper had je er dan misschien nog meer ingekregen.

    Ik kan je gedachtengang zeker wel volgen. Echter is het niet zo simpel als dat je het stelt.
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Als Groningen Europees had gehaald was Matavz denk ik wel gebleven, de onderhandelingen met Napoli liepen stuk dacht ik.
    Al zullen bij ADO ook wel meer spelers blijven dan iedereen denkt. Ze hebben bewezen ook zonder Kubik en Bulyikin goed te kunnen spelen.
     
  10. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Dit is denk ik een goede zaak voor Feyenoord, en ook voor de jongen zelf:)
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet ie wel eerst verlengen. ;)
     
  12. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Leuk voor hem. Na de winterstop heeft ie bijles gehad in doelgerichtheid lijkt het. Eindigen op 14 treffers voor een middenvelder is niet verkeerd.
     
  13. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar hij moest er ook bij vermelden dat ''Ajax onmogelijk is, ligt te gevoelig''. Net of we geïnteresseerd zijn in die snottebel.
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Wow, stoer enzo.. :emo:

    Tof voor Wijnaldum, hoop dat hij wat minuten maakt. Is niet alleen goed voor hem zelf, maar ook voor Feyenoord. Of ze hem nou verkopen of niet. Hoop alleen niet dat ze hem op 10 laten spelen, tenzij hij meer als tweede spits gaat spelen net zoals hij laatste wedstrijden deed.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 mei 2011
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Beter dan de meeste de spelers die er nu lopen...
     
  16. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, he. Wat stelt Eriksen als aanvallende middenvelder nou voor, die jongen bakt er niets van :lol:. OMG.
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Theo Janssen is al helemaal een drama. Zag laatst nog een foto van hem in de PC Hooftstraat, rokend(dankzij uitmuntend speurwerk van het AD). Die man leeft gewoon niet voor zijn sport.
     
  18. Seh

    Seh Guest

    Lol, hij zegt toch de meeste?

    McLaren Mercedes - VFB Stuttgart - Juve - Mercedes-Benz - Muse - Chelsea FC

    Fock jij je ook zo op over alle deze dingen? En over nog meer die er niet eens bij staan zoals Ajax? :emo:
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zei ik beter dan allemaal? Nee? Beter lezen dus...
     
  20. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar ik me wel of niet over opfock, bepaal ik zelf. Bedankt voor je ongerustheid.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina