1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Afellay had trouwens in een interview laten weten dat hij liever in Barcelona bleef. Nou al die sterallures, en dat voor een waterdrager:+..

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Straks gaat Robben ook niet mee. :+

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Volgend jaar misschien nieuwe trainer en een kans dat hij dan een nieuwe club mag zoeken _0/

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Die oefeninterlands zitten ook altijd op idiote momenten. Flikker toch eens op met al die nutteloze kut wedstrijden.

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Tegen Braziliƫ en Uruguay lijken me leuke wedstrijden, die ploegen zijn volgens mij dan bezig met de voorbereiding voor de Copa America. En ze zullen wel met revanche gevoelens zitten, ook al zijn het maar oefenwedstrijden. Dan is het inderdaad jammer dat Nederland met een waardeloos middenveld komt.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd. Nut kunnen ze wel hebben, maar direct na een lang seizoen?

7. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Joepie :{

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Als ik hem hoor praten dat het hem gemakkelijk afging dan ben ik blij dat hij niet naar ons wil. Zo goed deed ie het nou ook weer niet maar hij is wel vol van zichzelf!

9. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    V. Persie kan ook nog op het middenveld, volgens mij is Huntelaar ook mee dus hij kan in de spits.

Ik vond die redenen die Afellay noemde om niet mee te gaan echt achterlijk (het was dan wel sensatiekrant Televaag, dus ik weet niet hoeveel er van waar is) Je kunt nou niet zeggen dat hij een zwaar seizoen heeft gehad, hij traint wel elke dag met de top, maar hij speelt lang niet alles. Zijn reden dat hij het zo zwaar heeft gehad omdat hij de taal moest leren is een beetje zielig. Het is natuurlijk idioot die wedstrijden na het seizoen, vooral als je weet dat de helft al het halve seizoen geblesseerd is geweest. Het zijn leuke wedstrijden, maar met spelers als Wijnaldum, Luuk de Jong en Cilissen/Ten Rouwelaar/Krul in het team en zonder vd Vaart/Sneijder/v Bommel/De Zeeuw/Janssen/Stekelenburg kun je net zo goed niet gaan. ;)

Laatst bewerkt: 30 mei 2011
  10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kunnen we Pieters niet thuis laten? Wat een drama is die gast zeg. Kunnen we beter tijd in iemand anders steken...

11. Seh

Seh Guest

Zoals? Kan me alleen Drenthe bedenken die er zou kunnen spelen of van Aanholt maar die heeft nog te weinig laten zien imo.

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Pieters :lol:.

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Swansea gepromoveerd naar de premier league. Dorus de vries, ferry bodde en van de gun staan daar onder contract. Van der gun speelt alleen nooit!

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Leuk ja, alleen damn Cardiff :lol:
    Weer niet gehaald haha.

Hopelijk volgend jaar!
    Norwich en Cardiff zie ik wel direct weer degraderen om eerlijk te zijn.
    Birmingham/West Ham wordt kampioen.. Hopelijk kan Forest dan die derde zijn volgend jaar.

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nottingham Forest _O_

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Is het trouwens al eens eerder voorgekomen dat een club uit Wales in de Premiership mocht spelen?

17. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Nee, sinds de invoering van Premier League is dit de eerste club uit Wales.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Beter als niks laten zien. Er is vast wel een linkshalf die we kunnen omtoveren. Of een CB oid als LB laten spelen in het traditionele systeem.

Daar ook al niet?

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Afellay zegt echt vrijwel altijd af bij oefeninterlands. Bij PSV was het niet anders.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gelukkig hebben we voor zijn positie 80 anderen dus we hebben hem ook niet nodig.

Zal wel moe zijn van een half jaar waterdragen en bankzitten >< Oja en 1 voorzet in de CL...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina