1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    Goeie zaak, hopelijk gaat er eindelijk eens wat gebeuren in het Maasgebouw.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als zelfs Feyenoord fans overgaan tot dergelijke "stakingen" dan wordt het wel duidelijk dat het beleid écht verrot is. Hopelijk maakt het wat los daar want Feyenoord verdiend meer dan hoe het nu gaat.
     
  3. Seh

    Seh Guest

    Persoonlijk vind ik dat ze nu niet verkeerd bezig zijn. Natuurlijk zijn er fouten gemaakt, maar daar hebben ze van geleerd (neem ik maar even aan). Momenteel is Gudde gewoon goed bezig met het weg werken van de schulden, daar doen de andere ook aan mee als het goed is. Wat willen we dan? Wéér nieuwe mensen die wéér fouten moeten maken waar ze van gaan leren?! Geef ze nou goddomme eens de tijd, dit werkt alleen maar tegen de club imo. Niemand die dit schreeuwt weet wat er precies is gebeurt en waarom iets is gebeurt of gedaan. Dat weten alleen de mensen in het maasgebouw en die hebben echt het beste met Feyenoord voor hoor. Die staan echt niet in de ochtend op met de gedachten ''laten we Feyenoord even nog verder de afgrond in duwen''!

    Overigens mag er wel een nieuwe trainer worden aangesteld van mij, iemand die bewezen heeft jonge jongens beter te maken. Dat is iets wat we nodig hebben, een schoolmeester.
     
  4. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwalijke zaak denk ik. Natuurlijk gaat het slecht met de club. Maar als je nu de directie weer wegstuurt wat dan? Wie gaan er dan zitten? Die moeten zich ook eerst weer helemaal inwerken. Eigenlijk wat Seh zegt.

    Je kan niet van de een op de andere dag ineens alle schulden wegwerken.
     
  5. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Geef ze eens de tijd?? Jacobs zit er al 5 jaar, waarin de schuld is opgelopen tot recordhoogte. Ondertussen wordt de ene na de andere miskoop begaan, maar bestuurders mogen rustig blijven zitten. In een normaal bedrijf hadden ze er al 2 jaar geleden uit gelegen. Voorzitter en secretaris van SsF, mensen die hun ziel en zaligheid geven om de club er weer bovenop te helpen, zien zich genoodzaakt door dit bestuur op te stappen. En dan zwijg ik nog over hoe dit bestuur de supporters behandeld. Hoogste tijd dat dat stelletje zijn conclusies trekt en opstapt. Heeft verder niets met de investeringen te maken, die blijven echt wel. Het wordt tijd dat je capabele mensen aantrekt.

    En geloof mij maar, de Varkenoordgroep weet echt wel waar ze het over hebben.Maar
     
  6. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar waar vind je die mensen en wie gaat ze aanstellen? Dat is het grootste probleem. Voetbal is niet te vergelijken met enig andere bedrijfstak.
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Tevens is er denk ik geen geld om toppers te halen, je zal weer met nieuwe mensen zonder ervaring moeten beginnen. Dat liep niet zo goed, nu ze wel redelijk wat ervaring hebben moeten ze weg? Zo blijf je bezig.
     
  8. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik geloof heus dat er betere mensen te vinden zijn dan wat er nu zit. Ik heb verder geen contacten in die sector, dus kan je geen namen noemen. Maar moet je dan, wachten tot ze het nog verder verzieken? Hoe kan een bestuur en RvC in vredesnaam een schuld van 40 miljoen opbouwen en vervolgens gewoon rustig aanblijven? Ze hebben nog geen enkel moment laten zien dat ze een waardige staf vormen.
     
  9. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk is het een kut bestuur. Maar ik kan gewoon niet inschatten wat er daar gebeurd. En ik ben bang dat als er nu weer een ander bestuur krijgt dat je weer verkeerde mensen krijgt. Het is gewoon allemaal lastig in te schatten voor mij. Het komt allemaal slecht over, maar is het ook zo? Ik zie niet wat ze dagelijks doen.
     
  10. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    En de reactie van Feyenoord kon natuurlijk niet uitblijven:

    :emo:
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hallo dit is wel de ajaxdraad hoor.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Die mensen in Qatar hebben waarschijnlijk alleen zijn omhaal gezien, haha. Wel een baas die Kah, jammer dat hij weg is.

    [yt]310AN8QPbiA[/yt]

    Gewoon nog steeds kippenvel bij die reactie van de commentator. :+
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Kah is een Noor? Wtf, waarom wist ik dat niet... :eek:
     
  14. Seh

    Seh Guest

    :emo: Die eisen..
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kon je dat niet zien dan? ;)
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja. Saudi-Arabie..
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Waarschijnlijk voor het goede weer daar ;)
     
  18. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    De eisen zijn al een tijdje terug door de VG naar buiten gebracht hoor, en op een enkele na zitten er niet eens hele rare bij.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Seizoenskaart aangeboden gekregen voor SC Heerenveen :D Vriend van me gaat de stoelen morgen even bekijken.

    €196 voor een plek aan de korte kant , iets uit het midden en onderin. Is dat een beetje een redelijke prijs?
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Persoonlijk zit ik altijd liever op de lange zijde.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina