1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    FORZA AJAX _O_
     
  2. Seh

    Seh Guest

    Van mij mag het, zelfs met Ajax pyjama. :cool:

    Ook gaat Wijnaldum met van Geel om de tafel deze week, heb er nog wel een beetje vertrouwen in.
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    ADO wil boymans en nijland. Zijn denk ik wel goede spelers voor ons.

    El hamdoui uitfluiten na de wedstrijd. Triest!
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het ook niet kunnen. Je bent kampioen geworden, iedereen in feeststemming, dan is dat toch helemaal niet nodig.
     
  5. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond het ook maar schandalig inderdaad. Wel mooi om te zien hoe hij wel gewoon mee staat te feesten. :)
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    PSV dus een (extra) nieuwe shirtsponsor! :eek:
     
  7. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Goed nieuws een keer. Helaas zal er denk ik niks naar transfers gaan, eerst alle schulden aflossen. Maar vooralsnog goed nieuws:)!

    Overigens heeft Zenden aangegeven niet meer voor Sunderland te spelen volgend seizoen.. Goede ervaren kracht voor PSV?
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zenden is ook niet veel meer, maar toch nog wel eens een goed steekpassje en dat missen wij wel. Alleen Toivonen en Dzsudzsák (en Labyad ook wel) beschikken op het middenveld over een goede steekpass en dat is toch wel triest. Engelaar als toppunt.
     
  9. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Imo niks fout aan.
    Gewoon te lui om te werken die gozer en te veel slechte dingen gezegt.

    @ Lizza11: El hamdaoui stond helemaal niet te feesten, want hij verschuilde zich op de achterste rij en kwam geen 1 keer naar voren alleen toen die de schaal moest showen.
     
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Laat maar komen! Zou zich mooi kunnen ontwikkelen bij Feyenoord.
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Geen enkel probleem mee. Ook erg jammer dat die Ooijer zichzelf denkt te kunnen manifesteren als een of andere cultheld. Oprotten met je geitenbek, André.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Joh, maak je niet zo druk om je spelers wanneer je kampioen bent, laat iedereen gewoon kampioen vieren. Als Atouba het podium op was gerend en ging zingen, dansen en stage-diven zou toch gewoon geniaal zijn. Laat André dan ook lekker zingen en 'dansen' en El Hamdaoui zich wat op de achtergrond houden als hij dat wil, zodat hij misschien geen gezanik krijgt van het publiek. Ja, dan moet je hem vooral nog gaan uitfluiten wanneer hij één keer naar voren komt. Als je kampioen bent moet je gewoon even feestvieren, IMO. Natuurlijk veegt dat niet al de problemen van tafel, maar op dat moment moet je gewoon met z'n allen met volle teugen genieten.

    Kan zijn dat ik je post verkeerd opvat, dan moet je het maar zeggen, want dat heb ik wel vaker bij jou (ligt aan mij hoor :+).
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nee, ik kan dat soort figuren niet uitstaan. Het gaat ook niet om hoe ze voetballen, maar om de personen. Hebben teveel dingen gedaan die me tegen staan en ik zie ze niet graag in ons heilige shirt. Het zou behoorlijk hypocriet zijn bovendien als ik ze ineens toe zou juichen omdat we kampioen zijn geworden. Dan hoor je weer 'ja, maar nu zijn het ineens weer helden hè?'. Nee, het zijn een stel stakker, en ik hoop dat ze volgend jaar allebei opgepleurd zijn.

    Maar je hebt wel eindelijk door, zo te zien, dat je mijn posts niet altijd even serieus moet nemen ;) In dit geval wél trouwens.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben het hier met Nera eens. Sommige gasten denken dat de club hun harder nodig heeft als andersom...
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik snap helemaal wat je zegt en ben het er ook mee eens dat die spelers dan nog steeds geen lievelingen zijn (groot gelijk, logisch), maar vind het nog steeds niet juist om spelers de grond in te fluiten op de huldiging terwijl ze zich al op de achtergrond houden. Als hij nou helemaal vooraan zou staan en alle eer op zich zou nemen, oké dan fluit die vent maar uit totdat zijn oren beginnen te bloeden, maar dit vind ik (ookal is het een ongemotiveerde irritante, arrogante jongen) toch wel ietswat sneu. Ja, sneu ja :+.
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ach ja, in het geval van Mounir: hij heeft ons supporters, de club en z'n teamgenoten ook wekenlang in de steek gelaten. Wat ik echt te ver vond gaan was lachen en juichen toen ie een doodschop kreeg. Maar wat fluitjes; dat mag ie best voelen.
     
  17. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Het enige wat ik van gisteren jammer vond waren die knuppels die plotseling even na de huldiging zin hadden om een gevechtje te starten. Die gasten moeten het altijd verzieken. Zometeen krijg je niet eens meer een huldiging en waarschijnlijk kan je wel weer wachten voordat de 'Klassieker' en echte KLASSIEKER wordt. Stelletje randebielen zijn dat zeg.... verdomme. Voor hetzelfde geld vallen er doden. Er liepen zelfs kinderen weg te rennen, faking triest zijn die mongolen. Ik stond er nog zowat naast dat gevecht, stond helemaal vooraan het podium. En later ook die flesjes die van die gasten gingen gooien. Leuk joh.... flesjes gooien.... DEBIELEN!

    Wie wel een held was, vond ik die 'junk' die plotseling achter podium kwam HAHAHAHA. Ik dacht die gaat zometeen springen. Wat een kerel :D. Daarnaast natuurlijk zowat alle spelers!
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Op 100.000 beschonken mensen heb je altijd wel een paar debielen. Daar wordt ook gewoon rekening mee gehouden. Jammer dat mensen dat altijd moeten benadrukken (al begrijp ik de emoties als je er naast stond). Het was een geweldig feest namelijk, en die paar losers vind ik verwaarloosbaar.
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zullen we het geruchtencircuit maar opengooien? Nu de competitie voorbij is moeten we ons daarmee vermaken :9

    1: Derk Boerrigter rond met Ajax
    2: Sigthorson akkoord met Ajax. AZ en Ajax moeten er nog uitkomen. Goede speler voor Ajax? Moet 5 miljoen opbrengen.
    3: Theo Janssen gaat morgen op gesprek bij Ajax :) Speler op het middenveld die we zeker kunnen gebruiken. Iemand die de boel mooi 90 minuten op scherp kan zetten.

    Voor 3,5 miljoen kan je daar imo geen miskoop aan doen. Ook al neem je een risico, voor die prijs altijd doen.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2011
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat van Theo Janssen zei F. Barend met als bron VI, waar Derksen net had gezegd dat hij heel graag Janssen nog eens zou willen zien in een Ajaxshirt.

    Weer een totaal uit de lucht gegrepen/verkeerd begrepen 'gerucht' als je het mij vraagt. Maar ik zou het zeer toejuichen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina