1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    :lol:

Want een deal is over het algemeen goed als een club aan de vraagprijs voldoet?

2. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    lekker de hoofdprijs eisen bij psv :thumbs:
    15 miljoen lijkt me wel de richtlijn .. maar je wil als Utrecht ook niet je 2 beste spelers kwijt

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik denk dat PSV sowieso pech gaat hebben:

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Grote kans dan dat hij naar het buitenland gaat.

5. Seh

Seh Guest

Vandaag was er een bijeenkomst van de Varkenoord groep, een avond om wat dingen uit te leggen als ik het goed heb. Wat punten die iemand die geweest is heeft opgenoemd:

-Van Huigen en Been inderdaad vertrouwen opgezegd, vanwege het voortdurende wanbeleid vanuit het Maasgebouw. Deze groep heeft pakweg 6 investeerders met zich meegetrokken die naar verluidt (jaja) ook allen een miljoen zouden hebben ingelegd. 6 miljoen worden tot op heden dus geblokkeerd.
    -Het miljoen van het legioen is bevroren, wordt niks mee gedaan. Feyenoord weigert om een STAK op te richten, in september meer hierover.
    -Castaignos niet voor 4 maar 2 verkocht, zwart op wit.
    -Stuitende mail van Blokland naar de supporters. Ik hoop echt dat die openbaar wordt gemaakt,kan ook niet anders.
    - Blokland die min of meer alleenheerser is momenteel in het Maasgebouw door slinkse spelletjes.
    -Training/open dag wordt met rust gelaten. Tijdens de oefencampagne gaat de druk langzaam maar zeker opgevoerd worden.
    -Binnen 2 weken komt een absoluut boegbeeld naar buiten die als een soort van 'woordvoerder' voor de FSV/VG naar buiten komt.
    -Sportclub heeft tijdens de ledenvergadering wel degelijk het vertrouwen naar de FSV uitgesproken,zij gaan binnenkort een hele grote rol krijgen in het proces.

__
    Ben benieuwd. :)

Oh en dit:
    Verder werd er even kort op het technische beleid ingegaan. Fer, Wijnaldum en Castaignos hebben en hadden een persoonlijke trainer (uit eigen zak betaald). Vlaar en De Vrij hebben aangegeven dat ze ondanks Been willen bijtekenen in het belang van de club.
    :'-(

Laatst bewerkt door een moderator: 20 jun 2011
  6. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt wel ja. Duidelijk is dat er wat gaat en moet gaan gebeuren. Zijn nog meer stuitende dingen duidelijk geworden vanavond die binnenkort ook naar buiten komen. Het staat als een paal boven water dat er in het Maasgebouw dingen gebeuren die niet in de haak zijn.

7. Seh

Seh Guest

Ik ben wel redelijk om nu, maar hoe verder dan? Stel dat er bepaalde mensen opstappen. De enige die ik zo zou kunnen bedenken is Wouter Bos die wel een functie zou kunnen bekleden, alleen heeft hij nog niet zo lang geleden ergens anders een baan aangenomen..

8. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geloof heus dat er meer capabele mensen zijn. Wouter Bos zou natuurlijk mooi zijn, maar heeft idd al een baan bij KPMG. Maar zeg nooit nooit. Lijkt me duidelijk dat de mensen die zo dubieus gehandeld hebben (Jacobs, Van Well), als eerste plaats moeten maken. Ook heeft Blokland heel wat uit te leggen, oa het miljoen van de SsF is gewoon misbruikt, en gewonnen onder valse voorwendselen. Verder moet Feyenoord heel snel uit categorie 1, want daar zitten we nog steeds in.

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Even een update, aangezien ik niet op de hoogte ben. Is het vertrouwen in Mario Been opgezegd? En wat heeft Blokland precies gedaan tegenover de supporters en wat zijn zijn slinkse spelletjes?

10. Seh

Seh Guest

Daar hebben we dus niets aan en dat is mijn probleem met deze actie. Been mag van mij sowieso eruit geschopt worden trouwens, Tomasson en Gio zie ik nog liever voor de groep dan die niets nut. :'-(

11. Seh

Seh Guest

Blijkbaar was dat al eerder, maar nog niet naar buiten gebracht. Er werd blijkbaar zoveel naar gevraagd dat ze er toch maar antwoord op hebben gegeven. Ja dus.

Blokland had het over een miljoen ophalen (wat gebeurt is door de supporters) en dat ze dan een stem (toch?) kregen in bepaalde dingen. Nu willen ze die hele miljoen niet gebruiken en is die ''bevroren''. Dus geen stemmen voor de supporters op dit moment..

Slinkse spelletjes zullen we denk ik nooit precies weten, tenzij we hier ook een insider uit het Maasgebouw over horen.

12. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Want? Omdat jij en ik niet direct een opvolger weten, moeten we het zooitje wat er nu zit maar laten zitten? Alsof wij enige kennis hebben van capabele mensen in die wereld. Tenminste, ik niet, en ik ga er brutaal genoeg maar vanuit dat jij die kennis ook niet hebt ;)

Er zijn onder andere statutaire wijzigingen doorgevoerd, omdat de VvF nooit in de RvC had mogen zitten, wegens belangenverstrengeling. Hierdoor kon dit plotseling wel. Wat er met Blokland moet gebeuren vind ik overigens ook een moeilijk verhaal. Wat hij doet kan eigenlijk niet, maar momenteel zorgt hij er wel voor dat we nog enige ademruimte hebben.

13. Seh

Seh Guest

Ik ben bang dat we dan weer aan het begin beginnen. Deze mensen zijn ook ooit aangesteld met het idee dat ze de functies goed uit konden voeren. Snap je mijn punt?;)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ben echt benieuwd naar AS Roma volgend jaar. De fans en de trainer hebben ze al.

15. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, want als je zo gaat redeneren zou Jabobs alleen weggaan als Bos zou komen, en die komt niet. Jij gelooft dus dat je niemand kan krijgen die wél verantwoordelijk met geld om kan gaan?

16. Seh

Seh Guest

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het geen garantie is dat de volgende die je aanstelt het wel kan, de mensen die er nu zitten zijn ook niet voor niets aangesteld.;)

17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Dus? Moet Jacobs dan maar blijven zitten?

18. Seh

Seh Guest

Gaat het met een ander op die stoel beter worden?

19. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Dat kan je nooit met zekerheid zeggen. Wat je wel met zekerheid kan zeggen is dat Jacobs een van de hoofdverantwoordelijke is voor de miljoenenschuld, en dat hij nog geen moment capabel is gebleken. Moet je zo iemand een noodlijdende club laten leiden?

20. Seh

Seh Guest

De schulden is nu weer aardig teruggelopen. Heb er geen verstand van, maar misschien heeft hij hier ook wel wat aan bijgedragen? Als ik een tentamen verneuk en ik krijg een herkansing maak ik hem over het algemeen ook stukken beter. Terwijl je dat van iemand die het voor het eerst doet maar moet afwachten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina